Sporten bij Achmea | Afvallen en.. afblijven!

Ervaring: Sporten bij Achmea | Afvallen en afblijven!

En het is zover hoor, ik heb me aangemeld voor de sportschool! Eindelijk, haha! Afgelopen dinsdag 26 maart ben ik naar de informatieavond geweest van Achmea Health Center in Barneveld. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik kon verwachten, maar na de presentatie van een half uur werd alles meteen helder!

Want wat is nu eigenlijk de bedoeling?
Ik heb gekozen voor het pakket ‘Afvallen en Afblijven’. Afvallen hoefde ik volgens hen niet zo nodig, max. 5 kilo, maar aan mijn conditie kon ik uiteraard ook gaan werken middels dit pakket. Dusss, dit pakket is het geworden voor mij!

Het pakket ‘Afvallen en afblijven’ kost normaal gesproken zo’n € 78,40 euro per maand (zie afbeelding). Het programma duurt 10 weken + 2 weken extra. Ik start op 11 april met de eerste verplichte (!) groepsles. Deze duurt een uurtje en daarnaast is het goed om minstens 1 à 2 keer zelf te komen sporten. Dat kan doordeweeks, maar ook in de weekenden ’s ochtends! I-de-aal!

Uiteindelijk kwam het er met kortingen etc. op neer dat ik €220 euro zou gaan betalen voor 12 weken sporten inclusief 3x diëtiste, personal coach, een boek met eettips en onbeperkt gebruik van de spa (sauna, stoombad etc.). Daarnaast ben ik met mijn Beter Af Plus Polis met *** sterren aanvullend verzekerd bij Zilveren Kruis Achmea sinds 2013, dus ik krijg nog +/- €115 euro terug. Uiteindelijk betaal je dus maar zo’n €105 euro voor 3 maanden sporten ‘all inclusive’ = €35 euro per maand.

Ik heb er echt heel erg veel zin in om te gaan beginnen met sporten! Lekker fit worden, meer conditie krijgen en letterlijk strakker/beter in mijn vel zitten! Ik ga er nu echt voor! Hoop wel dat ik het allemaal vol kan houden met school&werk, maar dat komt vast goed!

Kom maar op met die vakantie naar Corfu! ❤

Nog tips? ^^

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

