Fotodagboek #2

download (1)

In verband met Pasen had ik lekker lang weekend! Heb op goede vrijdag(avond) nog wel gewerkt, maar daarna kon het weekend voor mij eindelijk beginnen!

Zaterdag
Heerlijk om even een ochtend & middag niets te hoeven doen, dus daar heb ik dan ook voor gekozen! Vannacht nog bij Danny op de kamer geslapen op een vreselijk luchtbed, dus vanavond maar eens wat anders verzinnen, haha! Vandaag heb ik even wat Statistiek geoefend, maar daar hield ik al gauw mee op, vrij hopeloos vak voor mij namelijk. Als er iemand is die er goed in is en me graag eens een paar daagjes bijles zou willen geven: zou je enorm dankbaar zijn!’s Middags samen met mijn moeder haar verjaardagscadeaus online uitgezocht (zie vorig artikel)! Bij de Bijenkorf was er 25% korting op veel artikelen, dus daar de parfum gekocht. En bij DressRepublic de leuke, rode tas! ’s Avonds werden mijn moeder & ik opgehaald door Annick & heeft ze eerst m’n moeder afgezet bij m’n oom&tante. Wij zijn zelf eerst doorgereden naar de verjaardag van Leonie die 22 was geworden 28 maart! Was echt een enorm gezellige avond met Anneloes, Annick, Tamara, Marinda, Jaitske & natuurlijk Leonie zelf haha! Eerst heerlijk genoten van chocoladefondue met voornamelijk vruchtjes; frambozen, stukjes appel, aardbeien en banaan! Helaas kwam daarbij meteen mijn choco verslaving om de hoek kijken, miepp..
Daarna hebben we met z’n allen gezellig Saboteur gespeeld haha, wat een enorme chaos is het altijd tijdens dat spel! Uiteindelijk ben ik geen één keer de saboteur geweest, behalve dan dat ik ervoor zorgde dat we wonnen, terwijl ik een ‘bouwverbod’ had haha. Gelukkig zag niemand de kaart, iedereen was namelijk veels te druk bezig met winnen haha! (Ja meiden, dat moest ik nog even zeggen haha! Was ik toch nog een beetje een saboteur!).

Daarna met Jaitske teruggelopen rond uurtje of 23:00, zodat ik nog even naar de verjaardag van mijn oom kon gaan (60 geworden, hoera!). Daar waren de meeste mensen al naar huis, maar toch was het nog erg gezellig haha. De flauwe grappen vlogen me om de oren! Rond half 2 waren we volgens mij wel thuis en helaas voor mij & mijn moeder was het toen dus eigenlijk al half 3 *huil*. Vanavond gezellig bij mijn moeder op de kamer geslapen, waarbij het bed een stuk beter lag dan dat verrotte luchtbed! 


Zondag

Pasen, dus op naar de kerk! Gezien ik eigenlijk bijna nooit naar de kerk ga, af en toe met Harry/Greetje mee naar een sing-in, vond ik het wel weer eens tijd! Dus met m’n moeder mee geweest naar VEG De Burcht in Sleeuwijk. Deze kerk was eerst gevestigd in de Schans, maar nu op het Altena College in de pitstop. Er was een koor (Shalom), we zongen opwekkingsliederen en de preek ging over de verschillen in de media tussen de kruisiging & de opstanding. Mensen kunnen zich namelijk wel, bijvoorbeeld door The Passion, identificeren met de dood, maar niet met een opstanding. Logisch, als ik er zo eens over nadenk. Gelukkig duurde de preek niet mega lang en waren we rond half 1 ongeveer weer thuis. Die avond was ik helaas in de war met de tijd, waardoor Harry & ik niet meer naar de film konden, oeps! Dus we hebben eerst lekker 2 uurtjes gekletst bij de Starbucks in Utrecht & zijn toen door gaan reizen richting Barneveld. Daar waren we uiteindelijk pas rond 10 uur en we hebben er een gezellige avond van gemaakt! 

Maandag 
Helaas voor ons was in Barneveld alles gesloten, tja, het is soms net Werkendam hè ;). Dusss hebben we uitgeslapen & besloot ik de ergste hoofdpijn ever te krijgen rond de middag. Om half 5 was deze na 4,5 paracetamol EINDELIJK een beetje minder geworden, maar hierdoor zijn we ook vanavond niet naar ‘Oz The Great and Powerful’ geweest. Volgende keer beter dan maar :(! Natuurlijk had ik geen avondeten in huis voor 2 personen, waardoor we maar wat te eten besteld hebben! Harry via Just-Eat een schotel shoarma & ik telefonisch bij ‘Peking’ in Barneveld nasi, babi pangang & kipsaté. Het was super lekker en we zaten daarna bomvol!

En toen één van de belangrijkste dingen van vandaag: S03E01 van Game of Thrones!! EINDELIJK!! We, voornamelijk Harry en de andere fans, hebben hier letterlijk een jaar (!) op moeten wachten. Ik ben wat later begonnen met kijken, dus voor mij waren het maar (?) 7 maanden. Ik ben niet van plan om te gaan spoilen, maar ik kan je zeggen: toffe aflevering en ik heb veel zin om de andere afleveringen van seizoen te zien!
Geweldige serie, echt :). Mega aanrader! 

Mijn favoriete personages zijn:

– Daenerys Targaryen




 
 
 
 
 
 
 
 
– Arya Stark


– Tyrion Lannister



Ik kijk nu al uit naar de nieuwe afleveringen van:
– The Vampire Diaries (04-04-2013)
– Game of Thrones (08-04-2013)
– Dexter (30-06-2013)
2 gedachtes over “Fotodagboek #2

  1. Leuk om te lezen 🙂 Ik hou er ook heel erg van om series te kijken :DGame of Thrones kijk ik (nog) niet, ik weet ook niet of ik dit ga doen.Maar Vampire Diaries volg ik wel 😀 Heel spannend :3

  2. Hi Lieke! Ja series zijn echt geweldig om je avond mee op te vullen, haha! Game of Thrones is ook een leuke, spannende serie! Maar je moet wel van het thema houden om het te willen kijken hoor! En Vampire Diaries is gewoon wuper leuk! Voor welk team kies je, "Stelena of Delena"? Haha 😉

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

