Persoonlijk: Eerste keer sporten!

total-body-fitness-health-club-delft

Eindelijk was het vandaag dan zover; sporten! Ik kijk er al tijden naar uit! Deze week heb ik meteen mijn sportkleding gekocht! Afgelopen maandag ben ik gezellig met Nadia & Jenine naar de Scapino in Barneveld geweest en daar heb ik een sportbroek & shirtje gekocht! De dag erna ben ik zelf nog op pad geweest om sportschoenen te halen bij de Aktiesport. Ben nu blut, maar het was het waard. Dit is het resultaat:

– Dames sport top, maat M, Scapino (merk: Dutchy); €9,99
Sportbroek Ess 3S 3/4 pant, maat M, Scapino (merk: Adidas); €39,99
Sportschoenen, maat 40, Aktiesport (merk: Nike flex trainer 2 pnk wht); van €69,99 voor €49,99
Inlegzooltjes blu 40 gel, Aktiesport; van €19,99 voor €14,99
Het kostte me dus wel even wat geld, maar ik ben er heel blij en tevreden mee! Daarnaast werk ik iedere week hard voor mijn geld en voor deze nieuwe, permanente hobby wil ik wel wat geld uitgeven!
Vanavond heb ik dus mijn eerste, verplichte groepsles gehad samen met de andere deelnemers van afvallen&afblijven! Erg gezellige groep en leuke mensen leren kennen! Mijn ‘personal trainer’ heet Robin en heeft ons flink laten zweten vanavond, pff! 
Eerst hadden we zo’n twaalf onderdelen waarbij je tweetallen moest vormen. Na 45 seconden ging je met de klok mee naar het volgende onderdeel. Zo was er opdrukken, gewichtjes, springen, rennen etc. Je moest allemaal twee keer rond geweest zijn, het was echt heftig voor een eerste keer! Ik heb vroeger lang op zwemmen gezeten en op vrij hoog niveau gesport. Helaas moest ik daar in één keer mee stoppen, terwijl ik vier keer per week trainde!
Ik was volgens mij knal- en knalrood toen we eindelijk klaar waren om 8 uur, maar goed, I SURVIVED!!!
Dus, actief blijven! Mijn planning is als volgt *trots*:
12-04 > 14:30 – 14:50 Afspraak diëtiste
12-04 > 15:15 – 16:15 Vrij sporten met Jenine
14-04 > 10:00 – 11:00 Buikspierkwartier & vrij sporten met Harry
16-04 > 21:00 – 22:00 Sporten met personal trainer
18-04 > 19:00 – 20:00 Verplichte groepsles
Algemene gegevens (vandaag gemeten)
69,8 kilo (weegschaal thuis gaf toch minder aan, haha)
1.69 meter
Vetpercentage: 33.3
– Taille: 80cm (boven de 80 is verhoogd risico, dus zit op de grens)-
– Heupen: 110cm
– Omtrek bovenbeen: 63cm
– Omtrek bovenarm: 27cm
Wish me luck!
8 gedachtes over “Persoonlijk: Eerste keer sporten!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

