Fotodagboek #3

2013-04-14 18.01.07-1

Ik hoorde het pas nog iemand zeggen: “wat gaat de tijd toch hard”. 16 (!!) weken zijn er gewoon al voorbij sinds oud&nieuw. Echt bizar eigenlijk. Gewoon 4 maanden voorbij al. Ondanks dat de tijd snel gaat en ik dat wel jammer vind (zo blijf ik nooit voor altijd 22!), kijk ik ZO enorm uit naar de lente en al helemaal naar die heerlijke, warme zomer! Maar eerst even een terugblik op de afgelopen week!

Zaterdag 13 april
Vandaag ben ik samen met Harry naar de verzamelbeurs geweest in Utrecht. Ik had daar twee kaartjes voor gewonnen bij Talkies Magazine t.w.v. €11 euro per stuk! Harry’s bus was helaas zo’n 15 minuten te vroeg weggereden, waardoor hij een uurtje later zou komen. Ik had maar besloten alvast naar binnen te gaan en rond te snuffelen. Wat een antieke ‘rommel’ mensen toch verkopen, niet te geloven! Belangrijk voor mij waren de spulletjes van Michael Jackson. Ik ben namelijk al fan van hem sinds 1998/1999 en koop zo’n beetje alles wat ik tegen-
kom van hem, als ik het nog niet heb dan ;). Toen Harry er eindelijk was, zijn we even een kijkje gaan nemen bij de stand van de Michael Jackson Fanclub, super super leuk! Daar heb ik kennis gemaakt met een grote fan genaamd Mark Wittenberg! Leuk om eens een fan te spreken die Michael ook echt heeft aangeraakt, ermee op de foto staat en persoonlijk contact heeft met de familie Jackson. Wow, wat een droom :). Ik heb niets gekocht, want ik ga eerst eens een lijstje maken van wat ik al wel en niet heb!

Daarna zijn Harry en ik nog naar de voorpremière geweest van Snitch omdat ik daar 2 kaarten voor had gewonnen bij de Revu :)! Dus met een grote bak popcorn en een lekker slush puppy waren we erg benieuwd naar deze actiefilm! De samenvatting op de site van de Revu betrof: In deze film maakt Dwayne ‘The Rock’ Johnson een deal met de narcoticabrigade om zijn zoon eerder uit de cel te kunnen krijgen: hij gaat undercover om een gevaarlijke drugsdealer erbij te lappen. En dat klonk erg interessant vond ik! De film was best wel langdradig uiteindelijk, maar wel spannend genoeg. Ze acteerden goed in de film en het leek heel erg ‘echt’. Ik geef de film 7/10. 

’s Avonds hebben we samen nog boodschappen gedaan, samen gekookt en hebben we samen boontjes, gebakken aardappelen en vlees gegeten. Yummmiee!

Zondag 14 april

Vandaag zijn we alweer 4 jaar en 10 maanden samen, wauw! Dus we besloten, in plaats van te gaan sporten (ik had gru-we-lij-ke spierpijn overal!), lekker te gaan wandelen buiten in de zon. Er was ons 20 graden beloofd, maar helaas zagen we hier niets van terug. Grijze lucht, stapelwolken, kou, BAH! In de late middag werd het opeens toch nog best wel lekker qua temperatuur, dus zijn wel alsnog een wandeling gaan maken zonder jas, heerlijk! We hebben jonge lammetjes gezien, keihard gelachen om elkaar (och, ik ben zo grappig, toch Harry :P?), foto’s gemaakt, op een bankje gezeten bij het kasteel en samen nog een lekker ijsje gegeten voordat m’n lief weer met de trein naar huis zou gaan.. na een laaaaaaang, overdreven afscheid (haha) fietste ik alleen terug naar huis en genoot ik van mijn avond.

Maandag 15 april
Afgelopen zaterdag heb ik met Harry ook een tattoo laten zetten, super super vet! Het deed echt heel erg pijn, maar ik ben er zoooooooooooooooooo blij mee!! Wat vinden jullie ervan??? Ik vind hem zelf ZO gaaf!! *

Verder heb ik mezelf vandaag een beetje vermaakt met huiswerk, blogs lezen en series kijken!
Mijn avondeten bestond uit: 200 gram pasta, 200 gram italiaanse wokgroenten, kipreepjes. Lekker!

Dinsdag 16 april

Yeah! Ik had een erg leuk pakketje gewonnen bij Talsbeauty en ik ben er zo SUPER blij mee!! Ik heb zelf maar drie kleine parfums, dus ik kon een nieuwe parfum goed gebruiken! Het gewonnen pakketje bestond uit twee producten, namelijk:
– Yves Rocher flowerparty eau de toilette
– Yves Rocher flowerparty douchegel
Omgosh, ik ben zoooooo verliefd op de geur! Heeerlijk, ik hou van die zoete bloemengeur! Heel erg bedankt Chantal! Kijk op haar blog voor een review!

Vanavond ben ik van 21:00-22:00 gaan sporten samen met een ander meisje genaamd Deveny. Zij en ik doen beide mee aan het pakket afvallen & afblijven van Achmea. Vanavond hadden we een personal training avond, spannend! We werden, zoals verwacht, best wel afgemat en ik denk dat ik nu wel weet hoe ieder apparaat werkt haha! Maar ik hou ervan, van sporten! Heb vroeger best lang op zwemmen gezeten, op vrij hoog niveau, maar moest er helaas onverwacht mee stoppen. Nu heb ik dus iets anders gevonden, fitness, en ik vind het helemaal te gek!

Woensdag 17 april
Dronten-dag met school! Was een saaie dag, maar we hebben met ons groepje wel mooi een 9 (!) gehaald voor de presentatie van ons beleidsplan over veetransport! YEAH! Dus volgens mij is de 1e studiepunt van semester 4 binnen! In de pauze hebben we weer met z’n allen lekker gegeten in de kantine (omgosh wat verkopen ze toch lekker voedsel daar!) en zijn we weer met de bus teruggegaan naar Barneveld. Mijn huisbazin heeft nog even het koordje van mijn lamellen gefixt, want die had ik vanochtend losgetrokken waardoor ik mijn lamellen niet meer dicht kon doen. Dan had ik vanavond dus geen oog dicht gedaan haha. Daarna meteen doorgefietst naar mijn werk en lekker gewerkt.

Donderdag 18 april

Ik geniet trouwens al een tijdje van supermooie, roze rozen! Deze heb ik gehad van een vrouw die ook (af en toe) prijsvragen invult! Zij vroeg om stemmen en ik had op haar gestemd. Uit alle stemmers lootte zij dan wat mensen die een bedankje kregen en ik was er één van! Ik ben zo blij met mijn eerste echte bos bloemen in 4,5 jaar haha. De meeste bloemen sneuvelen al gauw bij mij, maar deze bos blijft super mooi! Heb ze zondag in mijn zelfverzonnen vaas (drinkkan) gezet en ze zijn nog steeds mooi en ruiken heerlijk! Bedankt!! 🙂

Vanavond heb ik ook weer keihard gesport met mijn groep, verplichte les dus! En oh my, we gingen body pumpen, AU! Het was een erg leuke les, maar oh oh oh, wat doet dat zeer zeg die gewichten tillen. Ik ben dat helemaal niet gewend, dus je rug en schouders doen echt superzeer na deze training!

Er zijn wel weer wat veranderingen, namelijk:

Datum
Tijd
Gewicht
Vetpercentage
Taille in cm’s
Heupen in cm’s
11 april
19:00 – 20:00
69,8
33,3
80
110
12 april
15:15 – 16:15
16 april
21:00 – 22:00
70,3
32,8
78,5
109,5
18 april
19:00 – 20:00

’s Avonds heb ik voordat ik naar bed ging nog 100 sit-ups gedaan en nog 2 flesjes water gedronken. Goed hè, haha!

Vrijdag 19 april
Vrijdags is op school altijd zo’n super-mega-saaie ochtend. Ik was eindelijk een keer op tijd, begon de lerares ruim een kwartier later, lekker dan. De lerares las alles op vanaf de powerpoint, dus ik raakte binnen 3 minuten mijn concentratie al kwijt. Ik hecht veel waarde aan een enthousiaste en praktijkgerichte uitleg van leraren, het liefst met lekker veel voorbeelden. Daarnaast vind ik een PowerPoint een hulpmiddel en het moet dus geen compleet naslagwerk worden of iets. Maar goed, tijdens de les nog even een aflevering van The Walking Dead gekeken, nice nice! ’s Avonds weer gezond gekookt, namelijk:
– 230 gram verse boontjes, 200 gram Italiaanse wokgroenten, 2 x kip cordon bleu klein
En daarna heb ik nog met de liefste gebeld & The Walking Dead gekeken. Morgen is mijn lief alweer 24 jaar en we gaan dat samen vieren in Walibi, waar anders?! Haha, ik heb er zin in!! Lekker dagje weg 🙂

Zaterdag 20 april om 00:00:

VAN HARTEGEFELICITEERDMET JE 24E VERJAARDAG LIEF! ❤

* Jullie schrokken wel even of niet? Deze tattoo is natuurlijk hartstikke nep! Ik zou ooit nog wel een tattoo willen, maar ik ben er denk ik zo snel op uitgekeken. Daarom heb ik gekozen voor de leuke, tijdelijke ‘plakplaatjes’ van Bourjois! Ze zijn te koop in 3 verschillende verpakkingen waarbij in ieder pakje 60 (!) tattoos zitten voor maar €9,99. De tattoos zijn te koop bij drogisterijen en parfumeries. Ik heb zelf gekozen voor ‘Chic Mademoiselle’! Ik vind ze echt super leuk en ze blijven ook nog eens lang zitten als je ze rustig en beheerst aanbrengt op je huid! Het werkt net als de plaatjes van vroeger: gewoon het plasticje eraf, het papier op je huid drukken (zachtjes) en deppen met water. Daarna héél rustig het papier verwijderen zodat de tattoo niet verschuift. En tadaaaa!

** Carline, er lag er helaas nog maar één, maar ze zijn dus te koop bij Etos (buiten) in Utrecht! Als ik ze weer zie liggen, neem ik een pakje voor je mee hoor! (:

*** En ik heb inderdaad geen photoshop haha, alleen paint :P! Paint is my best friend :’)

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

