Fotodagboek #4

download

Inmiddels zijn we weer 2 weken verder en heb ik het echt heel erg druk met school, werk en sporten! Aan de ene kant wel fijn, maar ik moet niet vergeten mijn tentamens te gaan leren. Op zich ook wel belangrijk :’)..

27 april 2013
Vandaag zou het een erg gezellige dag worden samen met mijn broertje Danny (20)! Hij had nog wat nieuwe vesten nodig & dus hebben we elkaar gemeet op Utrecht Centraal rond een uur of 11:00!We hebben serieus iedere winkel gehad en eindelijk had hij twee mooie vesten gevonden! Één van Adidas en één van Gstar Raw (zie foto’s, volgens mij zijn het ongeveer deze vesten!). Ik vond ze erg leuk :)! We hebben nog lekker wat gedronken en gegeten bij de Hema, een kroket op bij de Febo en we zijn lekker gaan ‘Maccen’! Daarna zijn we via Utrecht doorgereisd richting Amsterdam Bijlmer en gingen we naar de Top Gear Live show! Ik had kaartjes gewonnen t.w.v. zo’n €100-120 euro bij Veronica en was daar echt super blij mee, bedankt Veronica! Wij waren rond 4 uur aanwezig en de show begon om half 5! Er waren stuntshows, ferrari’s, harde rockmuziek, veel schreeuwende auto-mannen en auto’s die vuur spuugden! Het was heel erg vet om het eens ‘live’ te zien, heel apart! Het was trouwens in het Ziggodome en we hadden goede zitplaatsen! Daarna hebben we nog een foto gemaakt van een mooie Bentley die bij een hotel geparkeerd stond en zijn we erna nog wat lekkers gaan halen bij de AH 2 Go bij Bijlmer. Samen zijn we weer teruggereisd naar Brabant na een leuke en gezellige dag samen! Zeker voor herhaling vatbaar!

28 april 2013
Vandaag was een vrij rustig dagje. Vroeg opgestaan om deze ochtend naar de kerkdienst te gaan van VEG de Burcht in Sleeuwijk samen met mijn moeder. Het is een vrij evangelische gemeente en ik kwam hier vaak vanaf mijn 15e ongeveer. Inmiddels woon ik bijna nu zo’n 4,5 jaar in Barneveld en ga ik er dus niet meer zo vaak naartoe. Heel af en toe ga ik nog eens naar een sing-in v.d. Hervormde Kerk in Barneveld zelf, maar eigenlijk ben ik nog op zoek naar een fijne ‘eigen/vaste’ kerk voor als ik op zondag hier ben. De preek was heel interessant en het ging over alle keuzes die je kunt maken tijdens je leven. Zo kun je kiezen voor 1000 dagen zonder God of 1 dag mét Hem. Die ene dag is veel belangrijker en een betere keuze dan die 1000 dagen zonder Hem. Moeilijke keuzes als je het bijv. druk hebt, maar wel belangrijk :). Blij dat ik vandaag toch ben gegaan haha. Na wat mooie opwekkingsnummers en het heilig avondmaal -waar ik niet aan meedoe-, was de dienst weer ten einde. Heb nog wat leuke mensen gesproken & we zijn weer op tijd terug naar huis gegaan.
29 april 2013
Vandaag ben ik even naar mijn toekomstige (over drie weken alweer) stageplaats geweest (Universiteit Utrecht) voor een feedback-gesprek met mijn stagebegeleidster. Ik ga onderzoek doen naar kreupelheiddiagnostiek bij varkens en kijken of o.a. 2 parameters van een bep. scan bruikbaar zijn om kreupelheid op te sporen, heel interessant, maar ook een beetje ingewikkeld. Ik had pas mijn PvA opgestuurd naar mijn 1e assessor, maar deze was helaas niet meteen goedgekeurd.. een NO GO dus. Helaasch..! Ik had het al wel verwacht, want mijn plan was gewoon nog niet compleet genoeg met de deadline. Na de feedback die ik vandaag heb gekregen snap ik het helemaal! Alleen het statistiek gedeelte heb ik nog veel moeite mee. Het schrijven van de onderzoeksvragen (ja, ik heb er 2, haha!), de deelvragen en de hypothese ging nu gelukkig een stuk beter! Alleen weet ik nog niet welke testen ik moet gaan gebruiken met SPSS; struikelblok #1. Ik hoop dat ik volgende week mijn definitieve plan kan opsturen en ik een GO krijg, zodat ik in week 21 kan beginnen met mijn stage van 5 weken! ’s Avonds heb ik weer 1,5 uur gewerkt (schoonmaakwerk) en verder gewerkt aan mijn PvA.

30 april 2013
Koninginnedag, hoeraaa! Lang leve de koningin! Oh uhh, ik bedoel koning! Wel even wennen hoor, haha. Ik had om 10u met Harry afgesproken in Utrecht! Eerst zijn we lekker rond gaan lopen op de Vrijmarkt en hebben lekker rondgekeken, loempia gegeten en we zijn ook nog lekker wat gaan eten bij de McDonald’s. Helaas kon ik maar weinig MJ spulletjes vinden, dus dat laat ik over aan volgend jaar! Ten slotte heb ik ook al wel erg veel spullen haha en ik weet niet meer waar ik het kwijt moet. Daarna besloten we nog spontaan – zoals we best vaak doen – nog even naar de bioscoop te gaan! Harry mocht kiezen en hij wilde heel graag naar Iron Man 3 – 3D. Dus daar zijn we heengeweest en de film was ECHT heel vet! 1 en 2 vond ik al goed, maar deel 3 was misschien wel nóg beter! Deze film geef ik een 8,5! De film was vrij laat afgelopen, waardoor Harry toch maar alvast z’n bus moest pakken! Hij moet er tenslotte iedere ochtend vroeg uit om te werken, soms wel om 04:00 :O.. blegh! Gelukkig had ik vakantie en maakte het voor mij niets uit hoe laat ik thuis was vanavond haha. Ik geloof dat ik rond een uur of 11 wel thuis was en ben vrij laat gaan slapen.

1 mei 2013
Vandaag heb ik mijn PvA gefinished en ga ik hem morgen opsturen voor feedback naar mijn stagebegeleidster! Vanavond ben ik in mijn eentje gaan sporten en heb ik gekozen voor de les Bodypump! Hierbij ga je met gewichten (aan zo’n stok) krachtoefeningen uitvoeren. Super super zwaar, maar ik vind het echt heel erg leuk! Lekker jezelf tot het uiterste duwen. Ik kende niemand uit de groep, maar dat maakt mij niets uit haha, ik leer vanzelf meer mensen kennen! De instructeur was lekker motiverend en ik hield het dan ook bijna allemaal vol! De lessen heb ik gevolgd met gewichtjes van 2 x 2,5 kilo en 2 x 5 kilo. We hebben 10 programma’s gedaan, bijv. voor je rug, schouders, billen, triceps, biceps etc. Echt een aanrader voor fijne spierpijn! 😉
2 mei 2013
 
En vandaag alweer 2 mei! Dit zou weer een superleuke dag worden, want ik ging lekker high tea’en met Annelise, yay! Ik heb haar al weer té lang niet gezien, dus ik vertrok met de trein van half 10 richting Ann! Om iets over 11 was ik daar eindelijk en zijn we eerst even alles op gaan ruimen en hebben we de vaat meteen gedaan. Daarna zijn we boven gaan zitten & hebben we heerlijk genoten van al het lekkers dat Ann had gemaakt; yummie! Er waren appeltaarten, aardbeien en soepstengels met chocolade, een heerlijke smoothie en verschillende lekkere koeken (scones bijv.!). Oh en de gelukskoekjes vond ik ook erg tof! Dit waren mijn drie teksten:
1) Complete chores you’ve been avoiding (Maak taken af die je al enige tijd mijdt)
2) A new outlook brightens your image (Een nieuw vooruitzicht verheldert je beeld)
3) Good thing is coming to you (Iets goeds is onderweg naar je).
Nou dat zijn in ieder geval fijne vooruitzichten & fijne teksten om weer even mee vooruit te kunnen! 🙂 Ik hoop dat ze me geluk zullen brengen, want met de tentamenweek & stage kan ik dat straks wel gebruiken! Meis, ik vond het echt super gezellig en voor herhaling vatbaar! En alles was suuuuupeerrrlekker!! ❤
Overige
En daarnaast heb ik nog wat leuke prijzen gewonnen, namelijk een Luxe Therme Verwenpakket t.w.v. €25 (Facebook Sunday’s), een theeblik van LØv organic (Glossybox & Emma Joe) en een supergaaf pakket van MaxFactor (Lekker in het Leven). Ben met alle prijzen superblij! Het theeblik krijg ik binnenkort nog binnen denk ik!

Vooral de foundation van MaxFactor gebruik ik echt dagelijks; die is echt perfect! De Therme Bali Scrub is echt amazing & ik ben ook echt benieuwd naar deze bijzondere theesmaken!
Tot snel weer! 🙂 Laat gerust een berichtje achter of volg me via Bloglovin’!
PS: Steeeeeeeeeeef, van harte gefeliciteerd met je 26e verjaardag!!!
2 gedachtes over “Fotodagboek #4

  1. Wat leuk om het zo allemaal te lezen!! En ook dat het bijna allemaal leuke en gezellige dagen waren! En zo te zine ben je hard bezig met sporten. goed zo meis .. go fot it!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

