Fotodagboek #5

IMG_3918Hoi allemaal! Deze diary bestaat uit twee weken, namelijk van 8 juni t/m 19 juni. Ik kom de laatste tijd niet echt toe aan leuke dingen, dus vandaar dat deze diary bestaat uit twee weekjes! Op dit moment ben ik druk bezig met mijn onderzoeksstage, dus druk druk druk!

Op zaterdag 8 juni ging ik gezellig een dagje naar de stad (Gorinchem, wie kent het?) met m’n lief. We gingen lekker wat eten bij de La Place op mijn verzoek (haha) en daar koos ik voor een heerlijk broodje met kruidenroomkaas en Harry koos er uiteindelijk maar één met beenham. Hij bleek het eigenlijk toch niet lekker te vinden en heeft één miniscuul hapje genomen en hem weggegooid, pff :P. Volgende keer weer Bakker Bart dus, haha! De smoothies waren uiteraard weer heerlijk!

10 juni: mijn ouders waren 25 jaar getrouwd op 10 juni, wauw!! Op 9 juni zijn we dus met het gezin en Harry uit eten geweest bij Van Der Valk Restaurant in Vianen! We waren met z’n vijven (ouders, broertje, Harry en ik) en mijn ouders hadden een all-in diner arrangement geregeld, heerlijk! Ik heb echt van alles gegeten, van aardappelen tot pasta’s en van bolletjes ijs tot een bord vol fruit. We hebben heerlijk genoten en er is zelfs nog gezongen, hoeraa! 🙂 Bedankt paps & mams voor dit gezellige etentje!

& nog even een foto! Hier zie je mij samen met mijn vriend Harry! We hadden zelf ook eigenlijk wel wat te vieren, want op 14 juni zijn we alweer 5 jaar samen! ❤ Wat is ‘ie toch leuk hè *zwijmel*..

Vervolgens liep ik weer de hele week stage in Utrecht. Ik doe onderzoek naar kreupelheden bij varkens op de Universiteit in Utrecht, best interessant maar ook wel moeilijk soms! Op 21 juni moet ik mijn verslag al inleveren en die week erna presenteren; spannend! Tussendoor mag ik wel eens dagjes thuiswerken en toen vond ik opeens midden (!) op straat een jong vinkje. Ik heb het een uur aangekeken, maar na allerlei halve-aanrijdingen heb ik hem van de weg gehaald en de dierenambulance gebeld. Gelukkig kwamen zij hem binnen een half uurtje ophalen!

Vrijdagavond ging ik samen met klasgenoot & vriendin Nadia richting Maarssen. Ik had daar een koelkast gevonden voor maar €25 euro die Harry goed kon gebruiken! Hij woont sinds donderdag 13 juni op zichzelf in Rotterdam-Zuid en had op het moment vlak voor de verhuizing nog véél spulletjes nodig. ’s Avonds heb ik zijn huisje dus voor het eerst gezien en het is erg leuk en vrij ruim! Het is een soort appartementje met alles voor jezelf zeg maar, dus geen studentenhuis of iets! 
        Ik ben het hele weekend bij hem gebleven en we hebben het huis op orde gebracht, meubels in elkaar gezet, we zijn naar de zomercarnaval geweest en we onze 5 jaar samen meteen gevierd! Op de foto is hij trouwens voor ons aan het koken *lief*.

Ennn zomercarnaval in Rotterdam 15 juni! Leuke muziek, leuke dans, vrolijke mensen, gezelligheid!

En die avond gingen we dus lekker uit eten bij Mr. Wok, had Harry voor ons 5 jarig samenzijn geregeld! Leuk leuk en zeker érg lekker! We konden er 2,5 uur alles eten en drinken wat we wilden; heerlijk!! We twijfelden of we nog even langs Pathé gingen, maar er draaide geen enkele leuke film, dus uiteindelijk toch maar terug naar z’n appartementje gegaan!

We hebben dat weekend nog veel aankopen gedaan voor z’n huisje, o.a. bij de Action. Daar kochten we tuinkussens voor €7 euro per stuk! Harry bleek een enorme vensterbank te hebben, dus daar hebben we twee lighoeken bij het raam van gemaakt; geweldig! ’t Is nu al mijn favoriete plekje ❤

En die maandag ging ik meteen vanuit Rotterdam om 05:30 (pff, Harry moest werken, VROEG!) met de trein naar m’n stage in Utrecht. Na een lange stagedag zag ik het bovenstaande op het aanrecht staan op maandag (!!), ongelooflijk. De grootste en meest vieze vaat in 4,5 jaar studentenhuis voor mij, hahahaha. We hebben even met z’n allen (9 vrouwen) bij elkaar gezeten en besproken dat dit anders moet vanaf nu en dat het gewoon schoner moet in huis. Sindsdien is de keuken/het huis weer perfect schoon as usual! 😀

& nog even mijn nieuwe verslaving! Ik kocht eerst steeds van die 1,50 bakjes bij de AH 2 Go in Utrecht op weg naar stage, maar sinds kort heb ik dit ‘ontdekt’! Een pak cruesli met gedroogde rode vruchten (merk: Markant) met magere yoghurt; LEKKER!! Yummerdeyum 🙂

& nog even een selfie van vanavond 19/06!

Oh en ps: ik heb mijn haar een tijdje geleden ombre geverfd en ben er nog steeds super blij mee! Het was de eerste keer dat ik mijn haar ging verven en heb het in een impuls laten doen bij Hizi Hair in Barneveld; echt een aanrader! Voor zo’n +/- 60 euro was mijn haar ombre geverfd, geknipt, gewassen en geföhnd! Je kan er trouwens terecht zonder afspraak.

Morgen is mijn laatste stagedag, vrijdag heb ik een herkansing en moet ik mijn stageverslag inleveren en het weekend moet ik hard leren voor mijn drie herkansingen van volgende week! Dan heb ik donderdag nog mijn proeve van bekwaamheid van stage & dan vertrek ik vrijdagnacht om 04:30 samen met mijn lief naar de zon: Corfuuuu, here we come! 

xoxoxox

PS: Ik wil Roos van de blog ‘Life By Rosie‘ bedanken voor het plaatsen van het artikel Happy Memories #4! Ik had een leuk stukje ingestuurd over mijn relatie/verloving en dat heeft ze op 13 juni geplaatst, super leuk! Dankjewel Roos! 🙂 ❤

10 gedachtes over “Fotodagboek #5

  1. Hee Steef…je hebt wel die 2 weken veel meegemaakt!! En hoe leuk dat jij daar op de vensterbank ligt…haha écht een perfect plekje voor jou!!En leuk ook van je haar verven, de 1e keer in je leven en dan ook leuk als ombre! en Je bent een mooie meid!! 🙂 en zo heb je ook weer een vogel gered..en gefeliciteerd met jullie 5 jaar samenzijn!! nou er nog even tegen aan en dan kan je zeggen …Corfu ik kom er AAN!!! Alvast heel veel plezier daar!! liefs van je mam ❤

  2. Haha thnx voor je reactie mam! Vind de vensterbank ook echt superleuk!! Moeten eigenlijk nog grote kussens in de hoeken! 🙂 Haha dank je, ben ook echt blij met mijn haar! Ik ga er nog tegenaan en dan eindelijk vakantieee! ❤ xxx

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

