Fotodagboek #6

Bovenstaande foto is nog op vakantie gemaakt, het was heerlijk in Corfu samen met Harry! Ik ben nog steeds aan het nagenieten! Sinds 28 juni heb ik vakantie en dat zal nog doorgaan tot ongeveer half september! Dan ga ik beginnen met mijn afstudeerstage, maar gelukkig kan ik eerst nog even genieten van de heerlijke zon!


Van 22 juli t/m 16 augustus ben ik bij mijn ouders in N-Brabant en daar werk ik voor een uitzendbureau 94 uur in totaal! Ik maak namelijk schoon bij verschillende bedrijven, zoals bijv. de Rabobank en vind het elk jaar weer leuk om te doen! Je ontmoet weer gezellige collega’s en je gaat mensen herkennen van de jaren ervoor. Het is zwaar werk, dus zeker als je het +/- 35 uur per doet moet je het leuk houden!
Naast het harde werken heb ik daarom geprobeerd om ook nog leuke dingen te blijven doen! Kijk snel mee!
Op 18 juli had ik om 14:00 een afspraak voor een overheerlijke gezichtsbehandeling in het Andaz Hotel in Amsterdam. Het was een mega luxe hotel en het was zo mooi in de spa! Er was verder helemaal niemand, dus ik kon na de behandeling van +/- 75 min. lekker uitrusten in de sauna en de relaxruimte. Mijn moeder had dit voor mij gewonnen bij Beau Monde! Bedankt! Ik heb in Amsterdam nog lekker rondgelopen en in de sale bij Only&Vero Moda nog 2 superleuke jasjes gekocht! Ben er MEGA blij mee! Ze kosten in totaal 80 euro, maar nu kocht ik ze voor maar 30 euro! En daarna heb ik nog lekker wat pasta bolognese gegeten bij de Julia’s!
 
Dat weekend was ik bij mijn vriend en we hebben veel leuke dingen gedaan! Een collega van Harry had nog vouchers over om te dineren bij Restaurant Rhodos in Gouda. We kregen een giga bord vol met vlees en we hebben ons goed vol gegeten! Daarna kozen we beide nog voor een lekker toetje. Ja, het was heerlijk, ondanks de vele (!) negatieve comments op allerlei reviewwebsites. Gelukkig viel het ons behoorlijk mee! Dit restaurant geef ik een 7!
Die avond gingen we in Rotterdam bij Pathé nog nog naar de film rond 00:30, namelijk naar The Purge! “De film gaat over de VS die geteisterd wordt door misdaad en overvolle gevangenissen en de overheid besluit om dan een jaarlijkse “Purge” van 12 uur in te stellen. Tussen 19:00 en 07:00 is elke misdaad legaal. De politie, ziekenhuizen en brandweren doen ook niets. The Purge komt maar één keer per jaar voor en de burgers mogen dan hun gang gaan. De familie waar het om gaat in de film moet beslissen wat ze doen wanneer een vreemdeling bij hen aanbelt voor hulp. Kiezen zij voor hun eigen leven of helpen ze de vreemdeling?” Ik vond dat de film een leuk onderwerp had welke ik nog nooit eerder in een film was tegengekomen! Hij viel uiteindelijk enorm mee en er waren best creepy momenten, voornamelijk die man die je hierboven in de foto ziet, brrrr.. creep! Ik geef de film een 7,5! 
 
Die zondagavond kwamen m’n vader & broertje mij met de auto ophalen en gingen we nog naar een opstijgplaats van luchtballonnen! Mijn broertje (20, zie foto) is daar helemaal gek van en we hebben rustig gekeken naar een aantal ballonnen die opstegen, erg leuk om te zien! Zelf zijn wij (moeder, ik, broertje) ook al eens mee geweest! 
 

 

Hierboven nog twee foto’s bij de opstijgplaats! Ik vind persoonlijke de 2e foto erg mooi :). Ik heb een nieuwe “stand” op mijn camera (de Canon PowerShot SX260 HS) herontdekt en ik vind het effect erg mooi! 
 
Een tijdje geleden had ik een superleuke bikini van Deirssy Beachwear gewonnen op de blog van Judith van My Own Vogue World! Ik vind hem echt súúúperleuk! Neem ook eens een kijkje op haar leuke blog! En klik hier voor het betreffende artikel!
 
Op 25 juli kwam een vriendin langs (ik was helaas niet thuis) bij mijn ouders en ze bracht een supermooie bos lelies langs! Zomaar! Zo lief, thanks Ann! 🙂
 
Helaas werd het zomerweer de 27e/28e alweer onderbroken, WAT een regen en onweer!! Gelukkig keerde al gauw de zon weer terug! Wel zo fijn voor mij, want ik moet op de fiets naar verschillende dorpjes in de buurt om schoon te maken! 
 
Kijk hoe mooi! En hier fiets ik dan wekelijks langs, ik hou van die ondergaande zon, prachtig! 🙂
Afgelopen weekend ging ik met mijn moeder naar Arnhem! We hadden een overnachting + rondleiding Burgers Zoo gewonnen bij de Libelle Zomerweek! Super leuk en eindelijk was het zover! We hebben eerst ingecheckt bij het Postillion Hotel en zijn vervolgens lekker gaan rondlopen in het centrum van Arnhem! Erg leuk centrum met veel leuke winkels! We hebben ook heerlijk wat gegeten, namelijk beide een boerenomelet! Hij was goddelijk!
 
Uiteindelijk besloten we te gaan geocachen voor het eerst. Ik kende het al, maar ik kwam het de laatste tijd steeds vaker tegen, zoals op de blogs Teskuh en Beautygloss. Dus we hebben het eens uitgetest en het was heel erg leuk! We hebben die middag 3 caches bezocht! Yay, hier vonden wij de 2e cache in een supermooie ecologische tuin! 
 
Hier sta ik bij de “Pegasus Bridge” geocache. Mijn outfit (klik op de naam voor meer info): 
Bejeweld Cross Muscle Tee top > Forever21 > €17,75
– Spijkershort > onbekend winkeltje in Lille, Frankrijk > €3,-
– Zonnebril > Karl Lagerfeld 714S (gewonnen bij Elle) > t.w.v. €110,-
– Camera > Canon PowerShot SX260 HS > nu €189,-
– Tas > Eastpak Padded Pak’r neon red > €49,75
 

 De dag erna vertrokken we naar Burgers Zoo nadat we uitgecheckt hadden! We hebben eerst even rondgekeken en al snel konden we met de gids een kijkje nemen ‘achter de schermen’ bij de Ocean! Super gaaf om de bassins te zien en te zien hoe alle vissen gevoerd & gehouden worden e.d.! Ik heb er erg veel van geleerd en als dierenfreak is het altijd leuk om veel bij te leren! 

Kijk hoe gaaf deze neushoorn! Ik vind Burgers Zoo één van de mooiere dierentuinen van NL! Puur door alle mooie ecosystemen! Ben jij er wel eens geweest en wat is jouw favo dierentuin?

En verder:
– Een giga mail gehad van Annick! Ze werkt voor 7 maanden bij OAD in Turkije en iedere mail maakt me weer helemaal vrolijk! Dit keer was de mail 6 Word pagina’s groot! ❤ Lief!
– Ik heb me georiënteerd op een nieuwe mobiel! Het wordt waarschijnlijk de HTC One Mini of de Huawai Ascend P6! Twijfel.. twijfel.. twijfel.. 
– In Arnhem kocht in ik een opwelling (hmm, opwelling? Ik had het al maanden in mijn hoofd) een supermooi zwart, net jasje bij de Only! MEGAAAA blij mee! Ik zal eens een shoplog posten!
– Ik heb in totaal al 10 geocaches gevonden, zo leuk! De eerste 3 samen met mijn moeder & de rest met mijn broertje! Ik wil het komende weekend met mijn vriend gaan proberen in Rotterdam!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! 
 
~ Stephanie
9 gedachtes over “Fotodagboek #6

  1. Wow, wat heb jij een leuke dingen gedaan zeg. Mooie foto's ook. Geocoaching lijkt me gaaf en leuk dat je dat me je moeder hebt gedaan. Ik heb er weleens over gelezen en het lijkt me echt een kick als je iets vindt 🙂

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

