Tag: Van 10 tot 1

images (1)

 

Deze leuke tag kwam ik tegen op de blog van Kelly! Dit is de allereerste tag die ik ga invullen, dus dat maakt het voor mij extra leuk! In deze tag tel ik terug van 1 tot 10 en vertel ik wat meer dingen over mijzelf! Zo kun je mij dus beter leren kennen! Je kunt deze tag gewoon overnemen by the way! 

10 dingen over mijzelf.

  1. Ik ben geboren in Werkendam en in augustus 2008 verhuisd naar Barneveld. Daar woon ik nu nog steeds. Volgend jaar hopen mijn vriend & ik te gaan samenwonen, waarschijnlijk in Zuid-Holland of Noord-Brabant
  2. Ik ben een enorme fan  van Michael Jackson sinds mijn negende. Helaas heb ik hem in het echt nooit kunnen zien of mogen ontmoeten, iets wat ik nog steeds heel erg (jammer) vind. Toen hij overleed ben ik die dag zelfs niet naar school gegaan en was ik echt even ‘depri’..
  3. Ik ben verslaafd aan chocolade
  4. Ratten zijn mijn lievelingsdieren. Wij houden deze leuke diertjes al sinds 2006 thuis in een mooie & grote kooi en ik blijf ze heel erg leuk vinden. Ze zijn dan ook erg sociaal en intelligent! We hebben nu zes mannen; de broers Rolo, Rasta en Royce (Rattery), de broertjes Kuiken & Vlerk (opvang) en onze lieve Ami (Tuincentrum)
  5. Ik bijt mijn hele leven al nagels en ik vind het echt verschrikkelijk en smerig..
  6. Ik kan (volgens anderen) echt enorm snel typen. Heb eens een online test gedaan en daar had ik 766 aanslagen per minuut en 92% goed
  7. In totaal heb ik al elf stages gelopen en stuk voor stuk waren ze awesome!
  8. Ik ben he-le-maal verslaafd aan foto’s maken, op welk moment dan ook.
  9. Ik reis graag. Het liefst zou ik de hele wereld over reizen. Ik ben vorig jaar in Australië geweest en de volgende reis gaat hopelijk naar Bali, samen met mijn vriend!
  10. Mijn geliefde laptop -waar ik niet meer zonder kan- stamt van het jaar 2008 en hij leeft nog steeds! En jawel, het is de enige echte: Fujitsu Siemens (worden die nog gemaakt????)
9 dingen die ik leuk vind. 
  1. Series! <33333
  2. Zomer! Do I need to say more?
  3. Dieren; mijn toekomst!
  4. Verzamelen; elongated coins, Michael Jackson spulletjes, Postcrossing kaarten etc.
  5. Lezen
  6. Muziek luisteren
  7. Films kijken & naar de bioscoop gaan ❤
  8. Je eigen ding kunnen doen, zelfstandig zijn
  9. Geld uitgeven / shoppen


8 dingen die ik niet leuk vind.

  1. Regen, onweer, hagel, sneeuw
  2. Insecten
  3. Racistische mensen
  4. Onrecht in de wereld
  5. Desinteresse
  6. Dingen die niet in één keer lukken
  7. Lege batterijen & accu’s
  8. Ziekten
 

7 plekken waar ik graag kom.

  1. Op mijn kamer in Barneveld; rust!
  2. Bij mijn ouders & vrienden in Noord-Brabant en sinds kort ook in Rotterdam, want daar woont Harry nu
  3. Het buitenland
  4. Utrecht: shoppen!!!
  5. Op plaatsen waar veel dieren zijn
  6. Het centrumpje van Barneveld, lekker rondhobbelen
  7. Op school, altijd gezellig

 

6 manieren om mijn hart te winnen.

  1. Er altijd voor me zijn
  2. Spontane acties
  3. Af en toe elkaar verrassen
  4. Eerlijk zijn
  5. Open minded zijn
  6. Jezelf zijn

5 plaatsen waar ik nog heel graag heen wil.

  1. Bali
  2. Los Angeles
  3. Brazilië
  4. Thailand
  5. Galapagos Eilanden

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan.

  1. Harry ❤
  2. Mijn ouders & broertje Danny
  3. Vrienden
  4. (Huis)dieren

 

3 van mijn lievelingsliedjes.

  1. I’ll Be There – Jackson Five
  2. I’m Coming Home – Romeo
  3. As Long As You Love Me – Backstreet Boys

 

2 wensen.

  1. Dat ik na mijn studie snel aan het werk kan binnen de dierenbranche en mijn droom dus kan verwezenlijken
  2. Dat iedereen waar ik om geef gelukkig en gezond mag blijven

 

1 laatste woord/zin.

Stay strong and believe in yourself! 🙂
Liefs,
Stephanie
4 gedachtes over “Tag: Van 10 tot 1

  1. Dit is echt een leuke tag om te lezen! Zo leren we je weer een beetje beter kennen. Ik wil jou weleens zien typen :p En wat veel stages zeg, maar daar heb je laatst heel leuk over geschreven dus nu weet ik een beetje welke 🙂 Mooie Quote ook!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

