Persoonlijk: Stoppen met nagelbijten #2

082Inmiddels ben ik alweer 11 dagen gestopt met nagelbijten en het verbaast me echt hoe snel mijn nagels groeien! Ik moet toegeven dat ik één duim heb vernietigd in de bios, namelijk tijdens de film Elysium afgelopen weekend..! Verder bijt en pulk ik nog steeds regelmatig en vooral onbewust op mijn nagelriemen/velletjes en daar baal ik wel van. Hebben jullie nog tips hiervoor, want ook mijn nagelriemen wil ik natuurlijk graag mooier zien! 
Ik merk dat ik nu heel erg bezig ben met mijn nagels. Ik lak ze -voor zover ik dat mooi kan- ik vijl ze, ik smeer mijn nagelriemen in en ik knip ze nu netjes bij. Ik vind het zelfs leuk om te doen, terwijl ik het normaal gesproken ‘gedoe’ vond. Ik kijk dan ook heel erg uit naar de manicure die ik wil laten doen wanneer ook mijn nagels mooi en lang zijn! 

Kijk snel mee naar de foto’s! 🙂

10 juni 2013:

 
28 augustus 2013: 
 
2 september 2013:
Nagellak: I Theodora You  – O.P.I (Oz the Great and the Powerful)
 
Mijn nagels hebben voor het eerst in jaren weer een ‘wit randje’ en de nagelriemen beginnen al wat te herstellen. Helaas ontstaan er nog steeds héél snel velletjes en heb ik snel wondjes in de hoeken van mijn nagels. 
 
Toch ben ik enorm trots op hoe mijn nagels er nu al uitzien en ik ben niet van plan om nu nog op te geven! Eens hoop ik supermooie, gelakte nagels te hebben zoals ik ze tegenkom op alle beautyblogs! ^^ 
 
Zien jullie het verschil al? 
3 gedachtes over “Persoonlijk: Stoppen met nagelbijten #2

  1. Ik zelf beet ook veel op mijn nagels maar ik ben gestopt sinds een halfjaar en nu zijn ze eindelijk heel erg lang!Ik heb toen der tijd anti-bite van Trint gebruikt misschien werkt dit voor jou ook ? 🙂

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

