Fotodagboek #7

IMG_5584
Ik heb de laatste tijd waeer veel leuke dingen gedaan, veel geshopt (oeps..) en dan ook redelijk wat foto’s gemaakt! Omdat mijn stage nog niet volledig geregeld is, heb ik al zo’n 3,5 maand vakantie! Heerlijk genieten van het zonnetje en de rust dus! Toch hoop ik wel zo snel mogelijk aan de slag te kunnen hoor! Kijk snel mee naar de maand augustus (en het begin van september)!
 
Kijk snel mee! 
 
Gezellig bijkletsen met Lieke & Pauline! Ik ken ze al van de middelbare school, dus het is altijd erg gezellig om weer bij te kletsen over van alles en nog wat! En normaal gesproken vergeet ik altijd foto’s te maken ‘voor later’, dus ik had speciaal m’n digitale camera meegenomen haha!
 
 
Met mijn moeder ben ik gezellig naar Gorinchem geweest! We hebben er heerlijk geluncht bij de V&D, weer bijgepraat en ik heb nog geshopt van mijn gewonnen Miss Etam shoptegoed! Heb een erg leuke kobaltblauwe winterjas gekocht! Maar daarover later meer!
 
 
 Bij Veronica Magazine had ik 2 kaarten t.w.v. €140 euro gewonnen voor VKV City Racing in Rotterdam (Blaak)! Gaaf om allerlei mooie auto’s voorbij te zien racen! En de formule-1 wagens waren ook héél nice! 
 
 
Met mijn broertje ben ik nog een paar keer gaan geocachen! We hebben o.a. caches gevonden in Almkerk en Sleeuwijk; heel leuk! In totaal heb ik er nu 22 gevonden! 
 
 
Met Harry heb ik weer een keer heerlijk gegeten bij Mr. Wok in Rotterdam! Het was een spontane actie en dat maakt het extra leuk! Daarna zijn we nog naar de film geweest, namelijk The Wolverine (super leuke film; aanrader)!
 
 
Ik ben nog steeds heel blij met m’n twee nieuwe boekjes! De bovenste is een “Wreck This Journal“! Een tijdje geleden heb ik hem voor €9,99 gekocht op Bol.com en er staan echt hele leuke opdrachten in! De opdrachten doe ik voornamelijk wanneer ik me heel erg verveel! Kennen jullie dit leuke boekje? Het andere notitieboekje spreekt denk ik voor zich: een Moleskine notebook! Heel stevig en heel luxe! Ik gebruik hem als dagboek :).
 
 
 
Daarnaast won ik nog een héél handige accuboormachine bij de Gamma in Bussum! Ten eerste staat het gebouw in een supermooie omgeving, heel groen en mooie huizen! Daarnaast waren de medewerkers zéér vriendelijk, dus deze winkel is zéker een aanrader! Op dit moment verloten ze een fiets op hun facebookpagina, doe dus snel mee! Oh en psst, hier heb ik mijn nieuwe favoriete jasje aan van de Only/Vero Moda, gekocht in Arnhem voor €39,99! Hij is zoooo pretty! I’m in love! De lichte spijkerbroek is ook nieuw en komt bij de H&M in Utrecht vandaan (€34,99) en het kanten, witte topje heb ik daar ook gekocht (€14,99). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ook ben ik dit jaar wezen kijken bij het Ballonfiësta in m’n woonplaats; Barneveld! Mijn broertje (en vader) zijn gek van luchtballonnen, dus ik zocht ze op na mijn werk en we hebben de ballonnen van een mooie plek zien opstijgen! Er zaten weer erg mooie ballonnen bij! De nachtshow was ook heel gaaf, daarbij lichtten de ballonnen op op de maat van de muziek, zo nice! En daarna maakten ze een nachtvlucht, wil ik ook nog eens doen! Zelf hebben mijn moeder, broertje en ik één keer een ballonvaart meegemaakt, erg leuk!
 
Bij de Libelle Zomerweek heb ik samen met mijn moeder passievrucht (her)ontdekt! Sindsdien koop ik dit heerlijke fruit regelmatig bij de groenteboer! Ze zijn vrij prijzig, maar zo lekker!! Ik eet sowieso veel fruit de laatste tijd, zoals bananen, appels en vooral veel mineola’s! 
 
Verder ben ik een tijdje geleden samen met mijn vader en broertje naar de Ikea in Amersfoort gereden! Daar heb ik een extra, witte ladenkast gekocht (ik had er al één, nu heb ik twee dezelfde) en nog wat extra spulletjes gekocht voor mijn studentenkamer. Hierboven zie je mijn nieuwe lamp & een supercute nepplant!
 
 Bij Go-Tan won ik op facebook een heeeeeeeel lekker pakket! Mjammmm..!
 
En dit is echt een drooooom! Sinds kort heb ik mijn HTC Legend omgeruild voor een Huawei Ascend P6 en ik ben er zoooo blij mee!! Een ongelooflijk mooie telefoon is het! Vanaf 30 september gaat officieel mijn KPN abonnement in! Dan heb ik 2000mb en kan ik dus lekker youtube filmpjes kijken in de trein en spelletjes spelen! YAY! 
 
Afgelopen woensdag ben ik gezellig met Inge & Pauline naar Utrecht geweest! Het was weer hartstikke leuk om bij te kletsen en samen wat te drinken! Aanrader: de Winkel van Sinkel
 
Ook heb ik enkellaarsjes (klik!) gekocht bij de Van Haren! Ik draag zelf eigenlijk nooit hakken, maar ik wilde wat ‘nettere’ schoenen met (voor mij) ‘normale’ hakken! Dus het werden deze shoes! En ze waren afgeprijsd van 34,90 naar 24,90! 
 


En tot slot: vanavond ben ik samen met Harry & Jelle naar de pre-launch première party geweest van de serie Dexter in Amsterdam! De avond begon met een zogenaamde funeral parade die startte op de Nieuwmarkt. We liepen achter een grote, zwarte koets aan die ons leidde naar de Zuiderkerk! We werden daar hartelijk ontvangen met hapjes en drankjes. Een koor zong de theme songs van Dexter en vervolgens konden we met alle fans op groot scherm aflevering 1 kijken van seizoen 8. Ondanks dat wij zelf al bij aflevering 8 zijn met kijken, was het een erg leuke avond! We zijn ook nog met z’n drietjes op de foto geweest en Harry is zelfs nog geïnterviewd door 13th street! Leuk leuk!
PS: Bedankt voor de gratis kaarten Flair & FOK
 
Ik hoop dat jullie ook een leuke maand hebben gehad en mooie momenten hebben beleefd! Hopelijk hebben jullie genoten van mijn fotodagboek! 
 
Wat heb jij vandaag gedaan? 🙂

25 gedachtes over “Fotodagboek #7

  1. Wat leuk dat je in Barneveld woon, dat is echt heel erg dichtbij mijn woonplaats! Gave prijzen!(Op mijn blog kun je nu twee kaarten winnen voor Webshop Till You Drop + een surprisebag)

  2. Hi Miranda! Wat leuk, bedankt voor je berichtje! Ik ga zeker eens even kijken op je blog, want ik ben echt een beginner wat betreft geocachen! Heb helaas geen gps apparaat, dus daarom ben ik nog niet zo diehard!

  3. Hoi! Geocachen is eigenlijk een soort van schatzoeken. Je kunt het doen met een echt gps-apparaat, of met de app c:geo (of de betaalde) op je smartphone! Je gaat met behulp van gps op zoek naar de schat, bijv. een fotokokertje, een plastic doosje of een kistje! Als je de cache gevonden hebt, kun je je naam in het logboekje schrijven dat erbij zit en je vondst loggen in de app/op internet!

  4. Hoi Jessica! Echt? Wat leuk! Waar woon jij als ik vragen mag ^^? En zit je toevallig ook in de buurt op school of dat niet?Wat tof! Ik heb inmiddels al 2 kaartjes ergens gewonnen, hihi!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

