Shoplog #1: Augustus

Logo-Miss-EtamIn de maand augustus heb ik veel gewerkt en natuurlijk ben ik dan ook een aantal keer wezen shoppen, met o.a. mijn moeder, Annelise en Harry! Hierbij laat ik jullie zien wat ik gekocht heb! Klik op de namen v.d. producten voor een linkje naar de webshop!

Miss Etam
Bij de blog van Miss Etam heb ik onlangs €125,- shoptegoed gewonnen! Hier was ik natuurlijk mega blij mee en ik ben dan ook meteen rond gaan kijken in de winkels van Miss Etam..!

 Het overige shoptegoed heb ik aan mijn moeder gegeven! Ik ben vooral héél erg blij met mijn nieuwe winterjas!! ❤ Ook de zwarte top is erg leuk en is zowel chique als casual! 


Van Haren
Bij de Van Haren in winkelcentrum Zuidplein kocht ik deze leuke enkellaarsjes met veter voor speciale avondjes en dergelijke. Ik heb eigenlijk helemaal geen nette schoenen (met hak al zeker niet), dus ik vond dat ik er toch eens een paar aan moest schaffen.


Only
In augustus ben ik een weekendje weg geweest met mijn moeder naar Arnhem! In het centrum hebben we natuurlijk even rondgelopen en 5 minuten voor sluitingstijd kocht ik deze supermooie zwarte blazer! Ik was hier al weken verliefd op, maar had het geld er niet voor (over). Nu in een impuls toch aangeschaft en ik ben er mega blij mee! Ik trek hem voornamelijk aan tijdens avondjes uit, etentjes, belangrijke gesprekken e.d.

H&M
Bij de H&M in Utrecht kocht ik een lichtblauwe spijkerbroek en deze singlet met kant! Heel erg leuk voor onder een colbertje of iets dergelijks! 

KPN
Bij de KPN store in Gorinchem kocht ik, na twee maanden nadenken, eindelijk een nieuwe telefoon met abonnement! Ik heb gekozen voor de nieuwe Huawei Ascend P6 en vooralsnog ben ik er héél erg blij mee!! Mijn abonnement bestaat straks uit onbeperkt bellen en sms’en en 2000mb! 


Bol.com
Bij Bol.com spaar ik op allerlei manieren cadeaubonnen! Inmiddels had ik weer aardig wat gespaard, dus mocht ik van mezelf weer wat kopen! En mijn keuze viel op deze superleuke boekjes die ik al een hele tijd graag wilde! De Wreck This Journal van Keri Smith is een boekje vol met gekke opdrachten, zoals: ‘verzamel hier fruitstickers’ of ‘smeer hem in met modder’. Het Moleskine Film Journal is een boekje waarin je kunt bijhouden welke films je hebt gezien, leuk en handig! 

Daarnaast kocht ik nog een nude bh bij de Hunkemöller, een paarse blouse bij de Vero Moda in de sale, grote en kleine plastic opbergbakken bij de Blokker, een heerlijke geurkaars van brise, heel veel andere kleine spulletjes en een miljoen euro aan gewone boodschappen (mehhhh…).

Ook in september heb ik leuke aankopen gedaan, maar die komen in een volgende shoplog! 🙂

9 gedachtes over “Shoplog #1: Augustus

  1. Dankjewel! Ik spaar ze door aan online vragenlijsten mee te doen (GFK Consumerjury, Opinionbar, Waardevolle Mening etc.), ik probeer ze te winnen (zie m'n artikel over prijsvragen), ik krijg ze, ik ruil vvv-bonnen in voor bol.com bonnen etc.!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

