Stoppen met nagelbijten #3

ippInmiddels ben ik alweer bijna een maand (!) gestopt met nagelbijten! Mijn officiële ‘stopdatum’ is 23 augustus 2013! Voor mij is dat echt enorm lang en ik ben serieus echt verbaasd dat ik het nog steeds volhoud! Ik moet wel eerlijk toegeven: er zijn af en toe wat nagels korter gebeten, maar niet helemaal (iewwl) afgekloven zeg maar. En daarnaast pulk & bijt ik af en toe nog aan mijn ‘nagelriemvelletjes’, maar ook dat heb ik steeds beter onder controle!

Kijk snel mee!

 Zoals je ziet zijn mijn nagels vooral een stuk langer (en yes, ook steviger!) geworden! Ik moet wel het pulken/bijten aan mijn nagelriemen afleren! Daarnaast willen mijn nagels nog wel eens afbreken, want tijdens het schoonmaakwerk (bijbaantje) worden mijn nagels ook steeds brozer door het schoonmaakmiddel en het water!

Ik ben TROTS op mezelf! Nu nog volhouden, want helaas is het daar vaker misgegaan..!

20 gedachtes over “Stoppen met nagelbijten #3

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

