Hallo herfst!

autumn_2013Vandaag zou ik bij mijn ouders langsgaan en mijn haar laten knippen door m’n nicht. Helaas ging het helemaal mis met het treinen en moest ik rechtsomkeer maken omdat ik er nooit meer op tijd zou aankomen. Vanuit Barneveld is het namelijk 2,5 uur reizen met het openbaar vervoer en daarnaast rijden die (buurt)bussen in Brabant helaas niet zo regelmatig. Hierdoor mis ik al snel mijn aansluiting en ben ik al gauw een uur later! Ik baalde echt enorm dat ik er vandaag tóch niet op bezoek zou gaan en mijn haar niet geknipt zou worden. Hmm wat zou ik dán vandaag eens gaan doen..?

In een spontane bui besloot ik vervolgens gewoon even lekker het Schaffelaarse bos in Barneveld in te gaan! Het was erg druk met wandelende en fietsende mensen. Het was dan ook écht heel erg lekker weer vandaag met (voor mijn idee) een gevoelstemperatuur van 22-25 graden. Heerlijk! Ik kocht even een broodje bij de Bakker Bart en zette mijn fiets neer aan de rand van het bos. Gelukkig had ik mijn camera in mijn tas zitten, dus ik heb meteen wat mooie foto’s genomen!

Normaal gesproken heb ik echt een gruwelijke hekel aan de herfst en de winter en dan voornamelijk door die vreselijke regenbuien, de stevige wind en de regen/vrieskou. Maar op zo’n zonnige herfstdag kan zelfs ík genieten van dit, toch wel mooie, seizoen! Want ja, stiekem vind ook ík de gekleurde blaadjes (wauw, sommige bomen en struiken zijn nu ongelooflijk mooi!), de geuren en de paddenstoelen echt heel erg mooi!  Soms baal ik echt dat ik geen professionele fotograaf ben haha, want dan zouden mijn foto’s 1000x mooier zijn geworden haha!

Oh en zo leuk! Er is zelfs een huwelijksaanzoek geweest in het bos denk ik! Eerst hing er namelijk een spandoek met: “mijn vriendin?” Een stukje verderop “mijn vrouw?” En op het laatste spandoek stond: “Trouwen?” Zo romantisch!

IMG_5708 IMG_5687 IMG_5692 IMG_5693 IMG_5694 IMG_5702IMG_5695 IMG_5701
IMG_5682

Ik hoop dat jullie ook zo van deze zonnige herfstdag hebben genoten! 🙂 Deze week heb ik herfstvakantie en ik ga lekker rustig aan doen! Wel moet ik nog wat dingen regelen voor stage e.d., maar dat komt wel goed! Fijne herfstvakantie (alvast)!

Liefs,
Stephanie

3 gedachtes over “Hallo herfst!

  1. Wauw wat een mooie foto’s!! en blij dat het heel mooi weer was..heerlijk genieten ervan nu het nog kan! Wat een leuk idee zo’n huwelijksaanzoek!!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

