Webshop Till You Drop in Utrecht

webshop-till-you-drop-1Op 13 oktober was het weer zo ver: de tweede Webshop Till You Drop, dit keer in Maarssen, Utrecht! Vorig jaar had ik kaartjes gewonnen en ben ik met Annelise er naartoe geweest! Toen werd dit evenement nog gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht. Dit jaar was WTYD op 12 en 13 oktober en werd het gehouden op een unieke, sfeervolle locatie, namelijk in DeFabrique! Wil je weten hoe dit evenement was, wat ik gekocht heb en of het  evenement een aanrader is? Lees dan snel verder!

Zoals jullie weten doe ik vaak met prijsvragen mee en ook dit keer probeerde ik kaarten te winnen voor dit evenement! Tenslotte koop je er vaak ook veel, dus dan is gratis entree mooi meegenomen voor arme studenten! Ik won 2 kaartjes bij Gezinspiratie en op de facebookpagina van VanderEn deDranken nog 2! Yeah, super bedankt!

IMG-20131013-WA0033Lindy en ik vertrokken vanuit Barneveld samen richting Utrecht waar Annelise en Lisanne al op ons stonden te wachten! Na een tijdje te hebben staan koukleumen gingen we snel met de trein richting Maarssen. Daar aangekomen stond er een heel gaaf Volkswagenbusje klaar om ons naar de locatie te brengen, echt heel erg leuk! Helaas regende het wel héél erg hard, dus gelukkig was het evenement overdekt!

Bij de ingang kregen we een plattegrond, wat kortingskaarten en konden we ons inschrijven voor de workshops! Hartstikke leuk! We kozen ervoor om 3 workshops te gaan doen, namelijk cadeautjes inpakken bij Milledoni, een zeephanger maken bij Iceno en een workshop over het organizen van je woon- of werkomgeving bij LABELS & BASKETS.

Naast de leuke workshops zijn we alle stands afgegaan, hebben we dingen getest en geproefd, nieuwe producten ontdekt, foto’s gemaakt, nieuwe dingen geleerd, prijsvragen ingevuld, geshopt, gelachen en gezellig gekletst!

Workshop Wrap Your Gift – MilledoniDocuments37

Workshop Zeephanger – Iceno
Documents38

Gezelligheid en lekker rondsnuffelen!
IMG-20131013-WA0003 IMG-20131013-WA0029 ipp
2013-10-13 13.54.00hdrhdr

Al met al was het een erg geslaagde en gezellige middag! :3 Ook heb ik nog twee dingen gekocht, namelijk een limited edition chocoladereep van Tony’s Chocolonely voor €4,00 en een opvouwbare drinkzak van Aqua-licious voor €4,95!
130904 WEBSHOP Limiteds_2013_RGB_kers_recht-450x450 Paisley-Black

Het was dus weer een erg geslaagd evenement en ik hoop de volgende WTYD er ook gewoon weer bij te zijn! 🙂
>> Zijn jullie ook geweest en zo ja, wat vonden jullie ervan en wat heb je gekocht? 

Een gedachte over “Webshop Till You Drop in Utrecht

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

