Fotodagboek #8

ippInmiddels is het alweer langer dan een maand geleden dat ik mijn laatste fotodagboek plaatste! En in die tijd is er weer veel gedaan, gebeurd en veranderd! Zo ben ik op 16 september gestart met mijn afstudeerstage als praktijkmanager op de mbo-school waar ik heb gestudeerd van 2008 t/m 2011! Mijn stage zal gaan duren t/m eind januari en daarna wil ik gaan beginnen met het schrijven van mijn scriptie. Verder ben ik veel samen geweest met Harry, ging ik uit eten, hebben we in Barneveld met mijn ouders erbij gebarbecued en heb ik weer gezellig met vriendinnen afgesproken! Kijk snel mee! 🙂

ipp ipp

Op 8 september gingen we met het hele gezin uit eten i.v.m. mijn vaders 54e verjaardag! Mijn ouders kozen voor het nieuwe A15 Wereldrestaurant in Gorinchem-Oost! Ohh het eten was er heerlijk, echt! Het was onbeperkt eten en je kon dus kiezen uit allerlei drankjes en hapjes, daar hou ik echt van! Een Chinese medewerker heeft me nog even geleerd hoe ik mijn telefoon moet uitspreken, de “Huawei” dus! Want zoals ze het op de reclames uitspreken klopt dus niet haha!

ipp

Bij Omoda kocht ik deze leren Cognac Converse Sneaker AS Winterboots! Ze zitten ZO fijn en ik ben er echt enorm blij mee!! Eindelijk weer goede, stevige schoenen voor de koude winter die eraan komt!

1374994_728742923818626_1847234449_n

1391875_728742323818686_1456920600_nbew

21 op 22 september had ik een verrassing geregeld voor Harry, namelijk een overnachting incl. ontbijt in het mooie hotel-restaurant “De Wolfsberg” in Groesbeek! Vorig jaar had ik deze mooie prijs gewonnen bij RTL4; bedankt! Hij wist pas waar we naartoe gingen totdat we voor het hotel stonden, haha. Heerlijk om iemand zo te kunnen verrassen! Echter moest ik bij binnenkomst van de (mooie!) kamer opeens op het bed gaan zitten met mijn ogen dicht. Harry had namelijk ook een verrassing voor mij, hihi! En wauwww, hij had een supermooie gouden ketting (mét 7 diamanten 0.03 karaat) gekocht voor mij, omgosh! :3 Echt zo mooi en zo lief! Dankjewelll!

ipp ipp

Op 29 september hebben we gezellig gebarbecued  in Barneveld (bij m’n studentenhuis in de tuin) met het gezin dankzij een prijsvraag die mijn moeder had gewonnen! Ze won bij Remeha een easy bbq! Dus de bbq, het servies, vlees en de sauzen werden gebracht en de dag erna weer opgehaald! Heerlijk zo’n easy barbecue! Het was dan ook erg gezellig en we hebben lekker gegeten :)! Thanks mam!

one-direction

Een klasgenootje van mij, Jenine, is he-le-maal gek van One Direction! Vorig jaar heb ik haar beloofd dat ik mee zou gaan voor haar wanneer ze in NL zouden komen! En jawel, 25 juni 2014 is het zover haha! Ik ben dan wel geen fan, maar ik kan de muziek wel waarderen :)! Gezellig, heb er zin in! Ik moet ook enorm lachen om de fan-tweets van o.a. LotteLovesBeauty haha! Heerlijk die fan-berichten! Ik herken het ook wel, want ben vroeger énorme fan geweest van The Backstreet Boys en sinds 1999 een nóg grotere fan van Michael Jackson!

1375296_726398784053040_1413792054_n

En op 4 oktober was het alweer Dierendag! Wij hebben sinds 2006 een nieuwe liefde voor een bepaalde diersoort, namelijk ratten! Bij mijn ouders thuis staat nu een enorme kooi opgedeeld in twee delen! In het bovenste gedeelte wonen de broertjes Rasta, Rolo en Royce (foto rechts). Zij hebben een stamboom en komen uit het R-nest van Rattery Rapalje. Rolo is pas gecastreerd want hij had tumoren in één van zijn ballen en Rasta krijgt medicijnen omdat hij sinds kort epilepsie heeft. Royce is gelukkig helemaal gezond, maar helaas wel wat aan de zware kant. De mannen zijn geboren op 30 september 2011, dus alweer 2 jaar oud! En ja, dat is al oud voor een rat! Ze worden gemiddeld maar 1,5-2,5 jaar..

In oktober 2012 hebben wij de 2 broertjes Kuiken & Vlerk erbij gekregen (linkerfoto linksboven is Vlerk en rechtsonder is Kuiken). Zij komen van RatCity en zijn echt superschattig! We denken dat ze geboren zijn rond augustus 2012. Ami, het zwart berken mannetje linksonder op de foto heb ik tijdens mijn werk voor Royal Canin meegenomen uit De Welkoop in Putten. Normaal gesproken halen wij geen ratten in een dierenwinkel of thuiscentrum i.v.m. broodfok, maar ik zwichtte voor hem. Hij zat samen met zijn zusje in een hok (nee, niet handig) en het was bijna kerst. Met de kerstgedachte in ons achterhoofd hebben mijn ouders besloten dat hij het 6e ratje werd in de kooi! Ik gok dat hij geboren is rond september/oktober 2012, dus hij is nu iets ouder dan een jaar. Ami is vernoemd naar Ami van Miami Ink (TLC).

ipp

Op mijn stage werd er op 7 oktober 2013 de verkiezing “Paraveterinair van het Jaar 2013” gehouden. Die ochtend en middag hebben mijn stagebegeleidster en ik alles voorbereidt en klaargezet. Ook heb ik geassisteerd bij de afname van 1 v.d. examens, namelijk het aanleggen van een pootverband bij een echte hond. Erg leuk om te doen! Die avond werd er in de aula van de school nog een Paravetparty gehouden waar je je o.a. kon laten opmaken en masseren. De foundation vond ik wel wat te donker, maar het was leuk om te zien hoe make-up je gezicht zo kan veranderen!

bedje

matrasje

Een tijdje geleden kreeg ik een e-mail van MatrasDirect dat ik was uitgekozen met nog 9 anderen om het pocketveer matras de Essenz 2 te mogen testen! Ik ben hier echt superblij mee, want mijn matras was toch wel oud aan het worden! Het matras bevalt tot op heden erg goed en ik heb veel minder slapeloze nachten! Ik voel dat ik sneller in slaap val en een stuk minder draai voordat ik lekker lig. Daarnaast is de temperatuur van het matras fijn en zak je er niet helemaal in weg. Ja, zeker een aanrader dit matras!

ipp

12 oktober was ik met Harry in Utrecht, want hij was hard op zoek naar een nieuwe winterjas en schoenen! De schoenen hebben we niet gevonden, de jas wel gelukkig! En het is een hele leuke, grijze jas geworden van de H&M! En toennnn was het opeens 5 uur en wilden we wat gaan eten! Mac? Nee! Julia’s? Nee! KFC? Nee! Smullers? Nee! En zo ging het maar door. Totdat we besloten dat we gewoon de bus gingen pakken en naar ons favo wok-restaurantje Charlie Chiu’s zouden gaan! Sinds deze verdwenen is van Utrecht CS is ons leven niet meer compleet..

IMG-20131013-WA0003

Op zondag 13 oktober ging ik met Annelise, Lisanne en Lindy naar Webshop Till You Drop in DeFabrique in Utrecht! Hoe het was lees je hier.

ipp

Een tijdje geleden had ik me aangemeld voor “Stel jouw vraag aan de McDonalds” van de Libelle en ik was één van de drie gelukkige die een rondleiding zou krijgen in de Mac in Zaandam op 15/10! Superleuk natuurlijk! Mijn vraag was: “Op welke manier kunnen jullie voor 100% de voedselveiligheid garanderen?” Ik koos ervoor op mijn vader mee te nemen en we hebben een hele gezellige dag gehad! We werden opgehaald en teruggebracht in súperluxe taxi’s, wauw! Daarnaast moest ik teksten inspreken voor de camera, veel op de foto, we mochten zelf hamburgers bakken en klaarmaken en jawel, ik kreeg antwoord op mijn vraag! Foto’s en video’s mag ik nog niet publiceren, dus die komen later in een apart artikel! Ze verschijnen ook in o.a de Libelle, de VolgensMama, de Vrouwonline en waarschijnlijk op de website van McDonalds!

ipp

Die middag heb ik meteen weer bijgekletst met Annick die weer terug is uit Turkije! Zij werkte voor OAD en moest dus terugkomen naar NL! We hebben weer veel bijgepraat en lekker wat gedronken en gegeten in Gorinchem! Was gezellig! ^^ En die donderdag heb ik gezellig bijgekletst met vriendin Pauline! Was erg leuk om elkaar weer te meeten!

IMG-20131020-WA0013

En afgelopen weekend 19-20 oktober was Harry hier in Barneveld! We hebben samen heerlijk rondgelopen in het centrum, in het bos gewandeld en foto’s gemaakt, gekookt en popcorn gemaakt! En natuurlijk veel gekletst en gelachen :3! En het was erggg lekker weer! De foto’s van de wandeling vind je in dit artikel

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen & ik hoor graag welke leuke dingen jullie gedaan hebben afgelopen tijd! 🙂

8 gedachtes over “Fotodagboek #8

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

