Wandelen in het bos!

IMG-20131020-WA0013Afgelopen weekend was Harry bij mij in Barneveld en het bleek ook nog eens heerlijk weer te zijn! Harry woont in Rotterdam en ik in Barneveld, dus we zien elkaar vaak alleen in het weekend (helaas)! Volgend jaar hopen we te gaan samenwonen, waar precies weten we nog niet. Oh en voor de oplettende lezer: ja we zijn verloofd, en nee ik wil nog lang niet trouwen, haha. We willen eerst samenwonen en dan een mooie reis van zo’n vier weken naar Bali! Dat is een droom die ik al heel lang heb en ik zwijmel nu al weg bij alle mooie Instagram foto’s die ik voorbij zie komen van Rosanne en haar verloofde! Kijk snel mee naar ons weekendje samen!

Op zaterdag haalde ik Harry eerst even op bij Station Barneveld Centrum en zijn we rustig door het dorp gaan wandelen. Ik kocht nog even een broodje bij de Bakker Bart en we zijn nog wat winkels in geweest.

hdr

Haha we hebben hier zo om moeten lachen! Iemand is flink tekeer gegaan met een fles Dreft denk ik, haha!

hdripp

En o-ve-ral zie je paddenstoelen :3! #Liefde!

2013-10-20 15.01.00bew

Pas geleden heb ik 2 zakjes popcornmaïs gekocht bij de C1000 en dat bracht me op het idee om Harry te leren hoe hij zelf popcorn kon maken! En het lukte, zoals je ziet haha! ^^

We besloten op zondag een wandeling te gaan maken in het Schaffelaar bos! Het was heerlijk weer, maar toch was het niet erg druk! De foto’s zijn helaas gemaakt met een telefoon, dus vandaar dat ze niet zo scherp zijn!

IMG-20131020-WA0013

IMG-20131020-WA0014bewbew

IMG-20131020-WA0000

IMG-20131020-WA0022

IMG-20131020-WA0023bew

IMG-20131020-WA0029bew]

Zoals je ziet was het erg mooi weer om te wandelen en tja, wauw, die kleuren hè! Echt zo mooi! ❤

En dat was het weekend alweer :3! Gelukkig kan ik nog even een weekje genieten van de herfstvakantie!
>> Hoe was jullie weekend?

Liefs, Stephanie

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

