Nederland vakantieland

OLYMPUS DIGITAL CAMERANaast de tripjes naar het mooie buitenland is er in Nederland ook genoeg te doen! Met de juiste personen op de juiste plaats kun je genieten van al het moois dat NL ons biedt. Ik neem jullie vandaag mee in mijn vakantie-geschiedenis in eigen land: Nederland! Niet alleen vertel ik over de langere vakanties op de camping of op een boot, maar ook de weekendjes weg komen aan bod! Ga jij weleens “weg” of op vakantie in eigen land..?

roggel1

Roggel 2005
In 2005 verbleven we met het gezin in een stacaravan op Recreatiepark de Lijstert. Het was niet de meest geweldige camping achteraf, maar gelukkig leerde ik er wel een leuke groep mensen kennen! Met deze mensen heb ik 2/3 weken lang een leuke en gezellige tijd gehad.
~~~~~~~~~~~~

zeelandjaits

Zeeland 2006
Toen vriendin Jaitske me meevroeg naar Zeeland kon ik natuurlijk geen nee zeggen! We zouden met het gezin niet op vakantie gaan dit jaar, dus dat maakte het extra leuk dat ik met haar + haar familie mee mocht naar Oostkapelle. Het was een erg gezellige en leuke vakantie!
~~~~~~~~~~~~

Zeeland

Zeeland 2007, 2008 & 2009
Vanaf 2007 ben ik drie zomers lang mee geweest naar Port Zélande met Annick en haar familie! Deze vakanties zal ik nooit meer vergeten! Vooral de vele grappen, foto’s, rare opmerkingen en het harde lachen om de stomste dingen staan in mijn geheugen gegrift. Bedankt Annick, Feline, Evelien & familie voor de leuke, grappige herinneringen (poepschoen, krabben & garnaaltjes vangen, spin, “het spel is afgelopen”, spelen in de speeltuin etc.). Van links naar rechts: 2007 t/m 2009.
~~~~~~~~~~~~

zandvoort

Zandvoort 2008
Een weekje Zandvoort met de meiden? Kom maar op! Wat hebben we toen toch veel gelachen en gekletst! Mooi huisje, leuk zwembad, strand dichtbij! De gekste en raarste verhalen, de grappigste foto’s en natuurlijk het lekkere eten (want we konden allemaal zó goed koken..!). Meiden, bedankt voor de leuke memoriesss, never forget!
~~~~~~~~~~~~

oostkapelle

Zeeland 2010
Echt een super leuk idee om een paar dagen vakantie te vieren in de stacaravan van Marieke! Het waren drie gezellige dagen met jullie meiden ❤
~~~~~~~~~~~~

waalwijk

Waalwijk 2010
Harry en ik waren inmiddels alweer twee jaar samen en wilden eens een ‘eerste vakantie’ gaan ‘boeken’ samen. We besloten het simpel te houden en boekten een weekendje weg bij Weekendjeweg.nl. Het hotel bevond zich vlakbij de Loonse en Drunense Duinen, dus daar hebben we ook heerlijk gewandeld, gelachen en veel foto’s gemaakt. Ook zijn we nog een dagje naar de Efteling geweest! 🙂
~~~~~~~~~~~~

dagjezeeland

Zeeland 2010
En natuurlijk nog even gezellig samen een dagje naar Zeeland! Weer een hoop lol, veel ijsjes, veel foto’s en ook een bezoekje aan het strand mocht niet ontbreken!
~~~~~~~~~~~~

Documents39

Nijkerk 2011
Harry en ik gingen steeds vaker dagjes en nachtjes weg en besloten in 2011 een weekendje weg te boeken in het Golden Tulip Regardz Hotel Ampt van Nijkerk. Het bleek een erg mooie hotel met een fijne kamer en is dus zeker een aanrader!
~~~~~~~~~~~~

Documents40

Den Haag 2012
Ook in 2012 gingen we weer een weekendje weg, dit keer van 27 t/m 29 december. Harry had dit geregeld voor mijn verjaardag en voor kerst: superlief en het was ook erg leuk samen! We verbleven in het Den Haag Central Mercure hotel.
~~~~~~~~~~~~

Documents41

Delft 2013
Harry won op facebook een overnachting in het Hotel de Plataan in Delft! We kozen voor de sprookjeskamer “Boom van Goed en Kwaad”. Superleuk toch! We hebben een geweldig weekendje gehad en zijn heerlijk uit eten geweest in Delft!
~~~~~~~~~~~~

Documents42

Groesbeek 2013
En tot slot won ik nog een overnachting in Hotel De Wolfsberg! Het was een verrassing voor Harry en het werd een erg leuk weekend! De hotelkamer was erg mooi, het ontbijt goddelijk en de omgeving erg mooi! We zijn nog lekker uit eten geweest bij een chinees restaurant en hebben genoten van alle rust!
~~~~~~~~~~~~

Ga jij weleens op vakantie in eigen land? Of weekendjes weg?
En zo ja, heb je nog tips? 😀

2 gedachtes over “Nederland vakantieland

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

