Fotodagboek #9

ippEn inmiddels is er alweer een week voorbij! Pfoe wat gaat de tijd toch snel! Ik zat pas nog even terug te denken aan onze zomer in Corfu en ik besefte dat het alweer 4 maanden geleden is dat we daar waren!! Whaaa 4 maanden?? Ongelooflijk toch. Maar goed, de afgelopen dagen was het minder zomers, want er woedde een heuse ‘storm’ in Nederland! Ikzelf heb er weinig last van gehad, behalve dat mijn reis 3,5 uur duurde i.p.v. 1,5 uur van Rotterdam naar Barneveld. Mijn herfstvakantie is weer voorbij en morgen begint mijn stage weer! Kijk snel mee naar mijn herfstvakantie! 🙂

Mijn herfstvakantie begon goed! Zoals je kon lezen in mijn vorige fotodagboek had ik een lang weekend samen met Harry en maakte we een lange wandeling in het bos in Barneveld. Op zondagavond ging hij weer terug naar Rotterdam en keek ik nog naar de programma’s So You Think You Can Dance, Samantha en Michael willen rust in de tent & Zon Zuipen Ziekenhuis. De laatste 2 programma’s waren vooral heerlijk leedvermaak.

bewbewbew

Maandag deed ik heerlijk rustig aan en keek ik voornamelijk series en begon ik aan wat opdrachten voor stage. Dinsdag zou ik naar mijn ouders gaan in Brabant en zou m’n nicht met de kids langskomen en m’n haar knippen. Helaas verliep dat niet volgens plan! Wat ik vervolgens gedaan heb met mijn dag lees je hier.

ipp

Ook woensdag deed ik ook rustig aan en heb ik wat artikelen geschreven voor m’n blogje, e-mails beantwoordt, wat dingen voor stage gedaan, series gekeken en wat foto’s gemaakt. Iedere avond steek ik een heerlijke kaars aan! Deze kaars is van de Action en ruikt naar Lushwinkel. De tip had ik gelezen op de blog van Aranka! Hou je van Lush? Dan is deze kaars zeker een aanrader en hij kostte maar +/- €1,70!

ipp

Donderdag had ik met mijn moeder afgesproken in Utrecht voor een moeder-dochter dagje! Ik had er heel veel zin in en het was dan ook erg gezellig samen! Bij de V&D besloten we heerlijk te gaan lunchen met superlekkere broodjes (die ik altijd kies, haha) en heerlijke smoothies!

ipp

Check het mooie uitzicht vanaf de V&D! Het was trouwens ook echt héérlijk weer! 🙂

ipp

Kijk hoe leuk! Ik ben inmiddels drie keer in Roemenië geweest en ik wil het liefst zo snel mogelijk weer terug! Niet alleen naar de lieve familie die we daar ontmoet hebben, maar ook naar het asiel en alle lieve zwerfhonden! Dit boek van National Geographic (V&D) lijkt me superhandig en er stond veel nuttige info in!

ipp ipp

Daarna namen we een kijkje in de Lush winkel! Zelf ben ik helemaal gek op de producten van Lush, dus ik wilde mijn moeder eens kennis laten maken met de producten. Uiteindelijk kocht ze drie haarproducten, namelijk de shampoo Soak ’n Float, de conditioner Happy Happy Joy Joy en de douchegel Snow Fairy. Zelf kocht ik alleen de shampoo Fair Trade Honey om uit te testen of het geschikt is voor mijn haar! Tot nu toe bevalt de shampoo erg goed. Tijdens het wassen voelt mijn haar wel wat stug aan, maar daarna heel schoon en glad!

ipp

Bij de Only (of was het nou de Vero Moda) twijfelde ik over deze black one shoulder top dress! Hij was niet extreem duur (€30), maar ik weet niet of ik hem wel echt zou gaan dragen. Twijfel twijfel.

ipp

Mijn moeder ging nog even flink los bij de Miss Etam! Het jasje op de linkerfoto, welke haar superleuk staat, heeft ze gelukkig gekocht! En het vestje op de rechterfoto was één van de miljoenen dingen die het niet zijn geworden, haha. Ik heb een tijd geleden €125 euro gewonnen en een deel daarvan had ik al opgemaakt aan mijn nieuwe winterjas en een nieuwe top. De rest v.d. kaart hebben we tijdens het shoppen maar meteen opgemaakt. Bedankt Miss Etam! Ik kocht een heerlijk warme trui met een zwart/wit printje.

ipp

Natuurlijk gingen we weer eten bij de Charlie’s Chiu! Onze favoriet: Saté à la Charlie! Yummmm!

ipp

Terug op Utrecht CS zagen we heeeel veel meisjes staan wachten bij de 1D-shop haha. Bij de Starbucks besloten we nog even lekker chocolademelk (met caramel en slagroom: YUM) en koffie te halen met een heerlijke plak cake! We hadden natuurlijk net gegeten, dus vandaar dat we kozen voor één grote plak cake. Bedankt voor de gezellige dag mam en de aankopen! ^_^

ipp

Op vrijdag had ik afgesproken met Annick! We hebben weer veel bijgepraat onder het genot van heerlijke broodjes en warme chocolademelk & weer heerlijk gelachen om stomme dingen! Het was weer erg gezellig meis! Sinds ik op mezelf woon en Annick veel naar het buitenland reist voor haar werk, hebben we elkaar de laatste jaren (te) weinig gesproken en is het contact zelfs een beetje verwaterd. Wanneer we elkaar weer zien is het als vanouds, maar toch is het jammer dat tijd (en ouder worden..) zoveel kan veranderen… dat zullen velen van jullie misschien wel herkennen?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We kennen elkaar sinds 2005 toen we voor het eerst bij elkaar in de klas kwamen op de havo. Links zie je een foto uit 2007 (in de Pomp in Almkerk) en rechts één uit 2013 (in Lille, Frankrijk). Wat een verschil hè? We zien vooral een beetje witjes op de rechterfoto. Hahahaha!

ipp

Het weekend was ik weer bij m’n lief en we hebben heerlijk relaxed gedaan, gelachen, series en films gekeken (Kick Ass 2 & Despicable Me 2; LEUK!), gek gedaan en goed gepraat. Ja, perfect weekend! We hadden ook groenten gehaald enzo, maar we besloten op het laatste moment toch lekker frietjes en een snack te gaan halen bij een frietzaak in de straat! Lekker en spontaan! Rechts zie je een foto van mij met m’n nieuwe broek (Vero Moda €35,-) en m’n nieuwe, warme trui! (Miss Etam €35,-).

ipp

De terugweg ging helaas niet zo vlot afgelopen maandagmiddag, want aangekomen op Rotterdam CS gaven 3 borden aan: “rijdt niet”. Wat. Een. Ramp! Gelukkig vond ik één stoptrein richting Utrecht en ging de reis nog vrij vlot. Wel overal vertragingen natuurlijk, maar ik kwam in ieder geval thuis aan! Want op het nieuws zag ik later dat nog veel mensen vast stonden op stations en niet naar huis konden.. pfoe, dan had ik nog geluk! Die avond heb ik nog even 1,5 uur gewerkt en gerelaxed! Hebben jullie nog veel last gehad van de storm?

ipp

And last but not least: prijsvragen! De afgelopen tijd heb ik weer mooie en leuke prijzen gewonnen, waaronder bovenstaande producten! Links zie je de DYMO LabelManager PNP die ik heb gewonnen bij Bol.com! Wat een superhandig product is dit toch! Het leukste vind ik nog dat je zelfgekozen plaatjes kunt toevoegen aan de labels! Rechts zie je het ticket voor de Margriet WinterFair die ik heb gewonnen bij WieWatHaarl! Ik heb veel zin om daar naartoe te gaan met m’n moeder! Bedankt Bol.com & WieWatHaar!

Mijn herfstvakantie en weekenden waren erg leuk, maar helaas zit er alweer op! Morgen begin ik weer met mijn stage en start ik met dag 14! Ik zit nog in de vakantiestemming, maar toch heb ik er wel zin in! Ik ben benieuwd wat de dag me brengt morgen!

Fijne avond!
Liefs, Stephanie

6 gedachtes over “Fotodagboek #9

  1. Leuke week heb je gehad! Broodjes van de V&D zijn altijd zo lekker.

    En ik herken het ook inderdaad, als je allebei ergens anders komt te wonen dan verwatert het contact gewoon een beetje. Erg jammer. Toch leuk dat jullie elkaar weer hadden gezien!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

