Fotodagboek #11

1450701_751096618249923_255431679_nInmiddels is het alweer half november en gaan we al richting de winter: sinterklaas, kerst/mijn verjaardag en oud&nieuw! Het gaat écht enorm snel! Vorig jaar had ik een mega winter dip, maar nu merk ik er gelukkig nog niet al te veel van! Ik loop nog steeds drie dagen per week stage en ik werk drie avonden in de week. Daarnaast blijf ik natuurlijk ook leuke dingen doen, dus dat werkt wel tegen een eventuele dip! Helaas zijn er ook wat minder leuke dingen gebeurd afgelopen tijd! Hierbij m’n fotodagboek van de weken 44, 45 en 46!

De collega van mijn vriend gaat geregeld naar Indonesië met zijn vrouw! Ook dit keer gingen zij weer en SUPERlief (terwijl zij mij in real life nog nooit gezien hebben!): ze hadden een cadeautje meegenomen voor mij vanuit Bali! Echt heel erg leuk! Bedankt allebei!!

1385240_742789102414008_1449040856_n
Kijk wat een leuk tasje!!

1392591_743429369016648_1052201447_n

Ook zie ik Cynthia van Miss Lipgloss regelmatig voorbij komen op TLC! Echt heel erg leuk! TLC is zo ongeveer de enige zender die ik nog kijk en ik ben gek op bijna alle programma’s die worden uitgezonden! M’n favorieten zijn toch wel: LA & NY Ink, Honey Boo Boo, Four Weddings, Say Yes To The Dress, I’m Having Their Baby, The Undateables, Ultimate Shopper en Cake Boss! Haha veel hè? Kijk je ook TLC en zo ja, wat zijn jouw favo shows?

ipp

Op mijn afstudeerstage heb ik het erg naar mijn zin! Leerlingen worden er op ’t Groenhorst in Barneveld opgeleid tot Paraveterinair Dierenartsassistente (dat diploma heb ik zelf ook op deze school behaald). Eén van mijn taken is het voorbereiden en klaarzetten van de lessen. Hierboven zie je het onderdeel “hechten”.

947281_747147095311542_1257871914_n

Superleuk! Annick kwam zaterdag 2 november naar Rotterdam om Harry’s huisje te zien! We kregen nog een superlief cadeautje van haar: een lunchbon van Bongo! Dankjewel meis! Daarna zijn Annick & ik samen gaan lunchen bij een leuke brasserie middenin Winkelcentrum Zuidplein. Zij koos voor een broodje ei en ik voor een tosti hawaï, yummie! We hebben aan één stuk door gekletst en uiteindelijk ging ze rond 5 uur weer naar huis! Was heel erg gezellig!

960034_746061825420069_1435863013_n

Harry en ik besloten vervolgens die zaterdagavond naar de film Thor te gaan, want YAY hij was eindelijk in de bios! We kozen voor Pathé Schouwburgplein zodat we de film in 3D én in iMax konden kijken! iMax is echt een plusplunt vind ik! In Sydney zijn we ook naar een iMax bioscoop geweest (de grootste ter wereld!!)  en sindsdien wil ik niets anders meer, haha! Ik had het einde van de film zelfs goed geraden, hehe! Ik geef de film een 7,5!

ipp1466137_749481155078136_1676714634_n

En ja, helaas was het weer zover! KAAKCHIRURG, brr! Ik zag er weer enorm tegen op, maar ik zette me eroverheen “want het moest toch gebeuren..”. Vrijdag 8 november zijn mijn laatste twee verstandskiezen verwijderd en ik ben enorm blij dat ze er nu alle vier uit zijn! Echt een opluchting! Helaas wel een kleine ontsteking door een hechting, maar dat komt vast goed! Nu wachten tot de gaten langzaam dichtgaan en de hechtingen oplossen. Blij dat ik er vanaf ben!

ipp

Dus dat weekend kwam Harry naar mij & m’n ouders in Brabant, gezellig! We hebben lekker samen rondgelopen in ’t dorp en veel gekletst! Was heel fijn :). Mijn ouders maakten nog lekker frietjes en om 20:00 moest Harry helaas de bus weer terug naar G’chem om weer terug naar Rotterdam te gaan. Ik kijk na zo’n leuke dag altijd enorm uit naar het volgende weekend samen! Oh kijk trouwens wat ’n mooie auto we tegen kwamen; een Maserati, wauw!

1394353_751096841583234_426965777_n 1450701_751096618249923_255431679_n

Die maandag was ik nog thuis, maar helaas ging het opeens heel slecht met één van onze ratjes: Rasta. Even een korte uitleg: we hebben 6 rattenmannen. 3 daarvan zijn broertjes, namelijk Rasta, Royce en Rolo & zij komen van Rattery Rapalje. Inmiddels zijn ze 2 jaar en 1 maand oud en beginnen ze dus wat af te takelen. Rolo kreeg helaas een tumor in zijn ballen, maar gelukkig konden we hem laten castreren. Echter kreeg Rasta sinds kort opeens erge epilepsie aanvallen. Met medicijnen konden we dit onderdrukken, maar vandaag ging het dus helemaal niet goed met hem. Alsof het zo moest zijn ontdekte mijn moeder bij toeval ook nog eens een grote tumor in de onderbuik van Royce.. en dat alles op één ochtend, pff 😦 . Ze zijn dus snel naar de dierenarts gereden en helaas heeft de dierenarts ze allebei laten inslapen. Aan beide gevallen was niets meer te doen en onze lieverds zijn er dus nu niet meer. Heel verdrietig :'(.

Als je hier klikt zie je een foto van Rasta & Royce terwijl ze overleden zijn (het is geen enge of lugubere foto, maar ik denk niet dat iedereen het fijn vind om te zien..). We hebben ze begraven in een begraafcocon, genaamd Dust2Dust. Tijdens mijn managementstage bij Vitaux Veterinair Uitzendbureau heb ik samen met een klasgenoot een implementatieplan geschreven voor dit nieuwe product. Het is een heel zacht en mooi product om je dier nog een mooi en waardig afscheid te kunnen geven..

ipp

En hier zie je drie van onze andere ratjes. Van boven naar beneden: Ami, Vlerk en Kuiken (cute!). Zij zaten apart van de 3 broers, omdat zij niet met elkaar kunnen opschieten. Nu Royce en Rasta er niet meer zijn, proberen we Rolo te introduceren bij deze groep. Hopelijk gaat het lukken!

ipp

Gelukkig had ik deze week op stage wat (interessante) afleiding! Op donderdag zijn er vaak operaties. Hierboven zie je een gebitsreiniging van een kat! Dat buisje is een tube, waarmee o.a. de ademhaling mee ondersteund wordt. Ook zorgt intubatie voor het leveren van zuurstof via het anesthesieapparaat. En hiermee kun je het dier weer onder matige of diepe anesthesie houden.

adidas-performance-infinitex-sportbadpak-zwart-rood-paars

Bij de Wehkamp bestelde ik eindelijk een nieuw sportbadpak van Adidas! In die andere, ahum, paste ik niet meer haha. Ik had hem gisteren (donderdagavond 14-11) besteld en vandaag werd hij al gebracht! Wauw, wat een service! Vroeger zwom ik altijd op redelijk hoog niveau bij een zwemvereniging, maar daar moest ik toen noodgedwongen mee stoppen. Nu wil ik het zwemmen weer op gaan pakken als hobby! Nu nog een duikbril bestellen bij bol.com en gaan met die banaan!

1450127_753529001340018_1084212463_n
En vanavond at ik gehakt met sperziebonen in satésaus + aardappelpuree. Dit gerecht komt uit zo’n pakje van Maggi, erg lekker!

Tussenstand prijsvragen: 415 😀
Stagedagen: 22/49

Hoe was jullie week? 🙂
xx

2 gedachtes over “Fotodagboek #11

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

