OOTD #1 -17 nov. 2013

IMG_5772bewbewbewVandaag heb ik voor jullie mijn eerste OOTD! 🙂 De foto’s zijn gemaakt in de achtertuin, haha. Ik heb vrij weinig gevoel voor ‘stijl’, maar ik wilde toch eens wat outfitfoto’s plaatsen! In deze outfit zie je dan ook twee van m’n favoriete kledingstukken: de jeans (nieuwe collectie) en de blazer van de Only! Het topje komt ook van de Only (sale) en de schoenen heb ik gewonnen op facebook in oktober 2012! Ik weet niet meer bij welke webshop dat was! Benieuwd? Kijk snel verder! ^^

IMG_5759bewbew

IMG_5765bew

IMG_5782bew

IMG_5768bew

IMG_5772bew

  • Top Vinnyl Chiffon top WVN purple (Only) – € 17,95
    Blazer Indy L/S Blazer rp1 black (Only) – € 39,95
    Spijkerbroek Skinny regular soft ultimate PIM203 NOOS model 15077789 (Only) – € 34,95
    SchoenenOnbekend. In de schoenen staat: SoSana h197

Wat vinden jullie van deze ‘outfit’ en hebben jullie nog tips? 🙂

13 gedachtes over “OOTD #1 -17 nov. 2013

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

