Stepharry #1 – 2007 & 2008

IMG_3423bewDit keer een artikel over Harry & mij! In 2007 hebben we elkaar leren kennen, in 2008 zijn we gaan daten en op 14 juni 2008 kregen we officieel verkering! Inmiddels zijn we op 1 juli 2012 verloofd in Sydney, Australië en zijn we nog altijd samen! Op 14 december alweer 5,5 jaar, de tijd gaat echt enorm snel! In dit artikel vertel ik over de eerste 2 jaren ‘samen’: 2007 & 2008 en natuurlijk plaats ik in dit artikel wat leuke foto’s, haha! Ben je benieuwd? Klik dan snel op ‘lees verder’! 🙂

Ok. Let’s start from the beginning!

2007

Op 13 februari 2007 ontving ik van ene Harry een krabbel op Hyves:
harryfeest
Ik antwoordde van wel en dat was ‘t, want ik kende Harry nog helemaal niet verder haha. Op 23 mei 2007 hebben Harry en ik elkaar vervolgens voor het eerst ‘ in real life ontmoet’ op het verjaardagsfeestje van Willem-Jan, een vriend van ons beide. Die avond hebben we geen woord tegen elkaar gezegd haha, dus een ‘echte ontmoeting’ was het nog niet echt!

IMG_6864
Verderop in het jaar 2007 leerden we elkaar steeds beter kennen! Beide hadden we een relatie, dus het was echt vriendschappelijk en we kenden elkaar in het begin dus nog helemaal niet zo goed. De eerste keren dat we met een groepje ergens waren (en Harry er ook bij was), zeiden we dan ook vrij weinig tegen elkaar. Pas in De Pomp in Almkerk, het jongerencentrum waar we altijd kwamen, kwamen we wat vaker in gesprek met elkaar. Ook met het groepje vrienden deden we steeds vaker dingen samen, leuk! Zo leerde ik Harry meteen beter kennen! Inmiddels was zijn relatie uit en ook mijn relatie eindigde eind 2007. Harry troostte mij vervolgens en we begonnen vaker te chatten en dergelijke.

P6280081
GroteFoto-HZQQT7N8

Verschillende keren gingen we met ons groepje naar Gorinchem (29 juni 2007) en Utrecht (22 oktober 2007)! We hadden ’t altijd erg leuk met elkaar en we hebben wat afgelachen, haha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hierboven zie je een foto van 22 december 2007 in De Pomp! Die avond gingen we gourmetten met z’n allen en het groepje was weer compleet, dus ja: tijd voor een groepsfoto, again. Mijn verkering was inmiddels uit en ook Harry was weer single..!

2008

Inmiddels was het jaar 2008 gestart en spraken we elkaar steeds vaker. We deden nog steeds vaak dingen samen in groepjes, lekker veilig haha!

15 46

Dit was 13 januari 2008! Een gezellig avondje bij Annick thuis, whoeeeii!

3 februari 2008, by wim
Avondje film kijken bij Wim thuis: White Chicks, yeah! 3 februari 2008.

16-02-2008, Gospeltheek for HIM
Deze foto is gemaakt in De Pomp tijdens een “Gospeltheek For Him” avond! 16 februari 2008. 

Foto's WIM (11)

Hierboven zie je again een foto van ons in Utrecht! Annick is mijn bff en Harry&Wim waren bf’s! 25 februari 2008.

In 2008 begonnen Harry en ik elkaar dus steeds meer te spreken en zagen we elkaar steeds vaker! Via MSN spraken we elkaar vooral vaak en zo kwamen we uiteindelijk ook uit bij een eerste, échte date! We hebben uiteindelijk 2 of 3 dates gehad en op 13 juni 2008 gingen we samen naar de bioscoop in Gorinchem, onze laatste echte date. Harry vroeg mij die nacht verkering via Partyflock, hihi. En ik heb daar nog een nachtje überzenuwachtiggggg over nagedacht hoe ik ja ging zeggen! Die dag erna gingen we met z’n allen naar de EO-Jongerendag en daar gaf ik hem heel verlegen een briefje met “ja” erop, haha. En ja ja, toen was het officieel!!

Onze eerste foto samen als stelletje:
Picture_43
Volgens mij is deze foto van juli of augustus 2008!

Wordt vervolgd..!
Blijf m’n blog volgen voor deel 2 en stem ook op de poll!  😀

11 gedachtes over “Stepharry #1 – 2007 & 2008

  1. Ik kwam op je blog via de Linkparty van Lifebyrosie! Wat een schattig verhaal! Ik ben altijd dol op dit soort verhalen van hoe mensen elkaar ontmoet hebben. Ik kom zeker terug voor deel 2!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

