Stepharry #2 – 2009

scan0008Ready voor het jaar 2009 van de fotoserie ‘Stepharry’ haha? Ik vond het erg leuk om jullie reacties te lezen, dus vandaag krijgen jullie deel 2 van mij! In het jaar 2009 waren we eindelijk een beetje een écht stelletje (klef zijn we nooit geweest, maar we kwamen wel wat dichter bij elkaar en public) en gingen we samen ook steeds meer leuke dingen doen. Check snel de foto’s van het jaar 2009 :). 

2009

Dit jaar startte met een leuk dagje naar Scheveningen op Valentijnsdag! We hebben er gezellig gewandeld, geshopt, gegeten (yay, poffertjes op de pier), foto’s gemaakt, Sea Life bezocht en genoten van elkaar!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wat een vreselijke kleding had ik daar aan, haha. Ik weet nog dat Harry die trui heel leuk vond staan bij mij en dat ik hem daarom aan had gedaan, haha. 

In het weekend van 19 en 20 april was ik bij Harry en vierde we Harry’s 20e verjaardag! Wauw, dat lijkt echt eeeeuwen geleden, gezien hij nu al 24 is! Jeetje lief (als je dit leest): je word oud! Haha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

My superman.. animaatjes-hartjes-28986

Op zaterdag 24 april ging ik samen met mijn moeder en Harry naar de Elf Fantasy Fair in Haarzuilens, nabij Utrecht. Dit evenement vind ik altijd heel erg leuk en gaaf! Veel mensen komen verkleed als hun favoriete fantasyfiguur, bijvoorbeeld als een karakter uit een film, serie, anime e.d.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik wil later ook echt zo’n hond, prachtig hondenras!

Op 1 augustus gingen we samen picknicken bij ‘de put’ in Almkerk. Daar hebben we echt een leuke middag gehad. Wat details: muggen en muggenbulten, een mega sprinkhaan op mijn rug en Harry die hem er subtiel vanaf probeerde te slaan zonder dat ik het doorhad (dat werkte dus niet helemaal), veel eten, veel foto’s en veel blijheid samen :).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De laatste foto vind ik wel wat hebben, leuk sfeertje! Hier namen we altijd afscheid van elkaar als Harry weer terug naar huis fietste.

Op 18 augustus gingen we een dagje naar Dordrecht. We hebben volgens mij de hele dag in een park rondgehangen. Wel weer veel foto’s gemaakt natuurlijk (ik ben echt een fotomaak-freak) en lekker gerelaxt met z’n tweetjes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik weet nog dat het die dag erg warm was!

Ook in De Pomp in Almkerk (24 oktober) waren we happily in love, haha. Credits to Annelise!

IMG_0351bew

En dit keer gingen we een middagje naar Rotterdam; 19 oktober 2009. Harry met een sexy chick op de foto en nog een cute foto samen! Ofcourse. Again. And again. Fotofreak. Again.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En de laatste foto’s van 2009 vind ik zelf heel erg mooi. Ze zijn gemaakt door mijn vader op 11 december. Mijn vader was vroeger fotograaf & hij heeft deze foto’s gemaakt met een analoge camera. Ik heb ze dus ingescand:

scan0002 scan0006 Documents46_stepharry

Ik vind ze zoooo lief, haha! En ben heel erg blij met deze foto’s, thnx pap! :3

Dit is mijn alltime favoriet van deze serie en van het jaar 2009:

scan0008

En dat was het jaar 2009! 🙂 Een heel fijn jaar met leuke momenten samen!
Hier kun je deel 1 ‘Stepharry #1 – 2007 & 2008’ vinden!

Wat herinner jij je nog van het jaar 2009 en wat was jouw hoogtepunt in 2009?
xx

11 gedachtes over “Stepharry #2 – 2009

  1. Wat leuk om te zien allemaal, een kijkje in jullie relatie 🙂 lieve foto’s heb jullie! Ik weet niet zo heel veel meer van 2009, ik kreeg toen een relatie met mijn ex, maar daar hecht ik nu niet zoveel waarde aan haha.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

