OOTD #2 – 25 nov. 2013

IMG_5894Hoi allemaal!
Vandaag heb ik een heerlijk dagje vrij! Toch ben ik vandaag even naar stage geweest! Naast mijn tevredenheidsonderzoek was het namelijk ook de bedoeling dat ik eens een keer praktijkles zou geven. Vandaag was het zover en heb ik, met ondersteuning van de docent, mijn les Apotheekbeheer gegeven. Erg leuk om te doen! Benieuwd welke outfit ik daarbij aan had? Kijk dan snel verder :)!

IMG_5891

 

*Hi hi, ik sta een beetje knullig ^^*

IMG_5894

IMG_5935

IMG_5920

IMG_5904

Hoe ging jullie dag? X

16 gedachtes over “OOTD #2 – 25 nov. 2013

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

