Margriet Winter Fair 2013

WWH_0378Beterlaatdannooit! Onlangs won ik één kaartje voor de Margriet Winter Fair op facebook bij WieWatHaar. Hartstikke leuk! Bedankt! Het tweede kaartje heeft mijn moeder met korting kunnen kopen op internet. Het is voor ons de eerste keer dat we naar de Margriet Winter Fair zijn geweest en het was heel erg leuk en gezellig! En DRUK! Wij gingen op dinsdag 19 november en we hebben eigenlijk vrij weinig gekocht! Lees verder voor een sfeerimpressie! 

Zelf vond ik het erg leuk om op dinsdag te gaan, omdat Nick en Simon ook zouden optreden, yay! Mijn moeder vond dat ook een goed idee! Bij de Jaarbeurs aangekomen zagen we hoe druk het er al was! Bij de kassa stond een lange rij met veeeeeeeel vrouwen haha. Eenmaal binnen vond ik het heel erg sfeervol! Zo’n grote hal zo sfeervol krijgen vond ik wel een hele prestatie! Overal leuke eettentjes, winkeltjes en workshops! Leuk leuk!

IMG_5833ipp

Bij binnenkomst! 🙂 Lekker sfeervol en heel erg christmas!IMG_5838

Margriet vierde haar 75e (!) verjaardag, wauw! Overal zag je covers van de Margriet van afgelopen jaren! Heel erg leuk gedaan!

IMG_5842

Samen met moeders op de foto ^^ #yay!IMG_5843

DRUUUUUUUUUUK! :/ #vrouwenmassaIMG_5845

Heel geconcentreerd (haha kijk mijn hoofd) luisteren naar de uitleg van de medewerker van ProVoet uit Veenendaal. Ik kreeg namelijk een korte voetencheck! Zowel de temperatuur, de huidconditie, de kleur als de conditie van mijn nagels waren gelukkig goed! Ik kreeg ook nog wat tips mee, namelijk: eventueel zooltjes, nagels recht afknippen en hoekjes vijlen en voeten na het douchen goed afdrogen (vooral tussen de tenen). Handige tips, al hou ik hier altijd al rekening mee!

IMG_5854

En natuurlijk even kijken bij het optreden van Nick&Simon! Ben jaren fan geweest (toen ze net begonnen), maar dat is wat afgezwakt de laatste jaren. Ben overgestapt naar de 3J’s, maar ook dat is alweer een tijdje ‘voorbij’. Het lijkt op deze foto dat we heel erg dichtbij staan, maar we stonden zo ver van het podium af:IMG_5855

Lekker dichtbij ja.. #kuchIMG_5863

Bij de signeersessie konden we ze wel goed zien! Kijk dat meisje blij zijn ^^ hihi.IMG_5856

Mams ook weer even op de foto! 🙂 We zaten hier op een afstandje te luisteren naar N&S. “Oooh Julia je hoort bij mijjjjj, Ohhh Juliaaa loop niet voorbijjjj”..

ipp

Dit armbandje kregen we bij de stand van Sanquin. Ik geef namelijk al een aantal jaren bloed en mijn moeder nu ook. Ik ga het hangertje aan een ander armbandje hangen en hem dan dragen! Vind het namelijk wel een mooi idee/symbool, maar het bandje was veel te groot voor mijn pols!IMG_5864

Bij ‘GHD‘ liet mijn moeder haar haar nog doen! Erg mooi! Aan het begin zat het heel trouwens erg mooi vonden we, maar naarmate de dag vorderde ging het heel raar zitten bovenop enzo.. beetje jammer! IMG_5872

Heeeerlijk! Ben altijd blij als Nature’s Pride op een beurs staat! Dit keer kon je weer heerlijke passievrucht eten en ook stukjes mango deelden ze uit dit keer! Helaas krijg ik thuis opeens giga last van mijn keel nadat ik er 5 op had (passievrucht).. oeps haha! Ik heb gewoon 2/3 pijn gehad in mijn keel, helemaal zeer, rood en droog! Beetje allergisch denk ik.. of 5 was wat teveel van het goede haha.IMG_5875

Yammie, heerlijke Leerdammer kaas! Vooral oude kaas vind ik altijd lekker :).IMG_5879

Ohhh kijk dan HOE lekker! We kozen beide voor een wafel met chocolade en slagroom <3! En we zaten BOMVOL daarna, haha. Helemaal misselijk van de chocolade :P.IMG_5883

Heerlijk :)!

10943717394_9105610b9c_b

Samen nog op de foto bij de Sky Radio Fotobooth! ❤WWH_0378

En deze foto is gemaakt bij de stand van WieWatHaar! 🙂

M’n moeder had wat kaas gekocht en passievrucht & ik kocht alleen een scheermesje met Harry’s naam erop! De Margriet Winterfair is voor ons zeker voor herhaling vatbaar :).

Zijn jullie ook naar de beurs geweest? 🙂
xx

7 gedachtes over “Margriet Winter Fair 2013

    1. Hi Linda! Dankjewel! Ja ik moet zeggen dat het qua stands e.d. wel redelijk vergelijkbaar is. Op de huishoudbeurs zijn veel meer van die proef-stands, die had je (gelukkig!) wat minder op de Winterfair vond ik! En de optredens maakten het natuurlijk helemaal af :). Ook vond ik deze fair veel meer sfeervol dan bijv. de huishoudbeurs! Ook de Libelle zomerweek vind ik altijd gezellig en sfeervol!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

