Fotodagboek #12

ippHallo allemaal! De laatste tijd heb ik weer veel leuks gedaan, veel dagen stage gelopen en ben ik wat dagjes en avondjes weggeweest! Op stage gaat het allemaal erg goed en heb ik het enorm naar mijn zin! Ik kan wel zeggen dat dit één van de leukste stages is tot nu toe! Ik moest even inkomen en wat aftasten, maar ik voel me er al helemaal thuis. Inmiddels is het buiten ook kouder aan het worden en zit ik graag op m’n kamertje met kaarsjes en kerstlampjes. Prepare for many pictures! 🙂

Zaterdag 16 november ging ik met Harry naar Utrecht. We hebben lekker gewinkeld, rondgelopen, gegeten en veel gepraat. We zien elkaar maar 1 à 2 keer in de week, dus dan is het altijd fijn om weer echt goed bij te kunnen praten. ipp
De H&M etalage vond ik echt prachtig, loved it! :3

ipp
Ik kocht ’n heerlijke warme stroopwafel bij een tentje op Hoogh Catharijne en kreeg er van de verkoper een klein hartje bij, haha.

ipp
We genoten van een heerlijke lunch bij de La Place :). Favourite place 2 be for me! Vind de broodjes altijd ZO lekker en de smoothies nog véél lekkerder, haha.

ipp
En we sloten de avond af met heerlijke noodles/rijst bij YamYam, lekker! Ons nieuwe favoriete plekje om tijdens een dagje weg te gaan eten :).

ipp
Hahahahaha omg. En hier kon ik wel HUILEN. Mijn telefoon (Huawei Ascend P6, ge-wel-di-ge telefoon) heb ik pas sinds september o.i.d. en nu ligt hij al in de KOOPJESBAKKEN! Niet te filmen.. oh en btw, Harry’s telefoon ligt ernaast, dus dat gaf me wat kracht haha.

ipp
En dit leuke, superzachte vestje kocht ik bij de H&M voor € 34,95. Je ziet hem in deze OOTD! En nee, er zit gelukkig geen angorawol in of iets dergelijks!

ipp
Op ’t memobord op stage tekende ik het logo van m’n afstudeerstage, namelijk het Paraveterinair Trainingscentrum in Barneveld. Vroeger tekende ik heel veel, maar tegenwoordig ben ik helaas niet meer zo creatief.

ipp
Op dinsdag 19 november ging ik met mijn moeder naar de Margriet Winterfair! Lees hier hoe het was!

ipp
Op m’n stage had ik het er maar weer druk mee, maar het blijft leuk! Hierboven zie je een foto waarbij ik een praktijkles heb voorbereid! Linksachter hechten, linksvoor gebitsreiniging, rechtsachter bloedafname/pootinfuus en vooraan zie je verband.

ipp
Leren hechten 🙂

ipp
De receptie, echt heel mooi! De leerling-Paraveterinairen (dierenartsenassistenten) krijgen dus les in een gesimuleerde dierenartsenpraktijk.

ipp
Ook gaf ik een praktijkles apotheekbeheer! Erg leuk om eens te doen :).

ipp
Op mijn stage gooiden ze een aantal posters/borden weg. Deze vond ik wel erg leuk, dus heb ik meegenomen :).

ipp
Mijn nieuwe verslaving: magere yoghurt met biologische krokante muesli. Yumm! Kan iemand mij vertellen of dit redelijk gezond is of lijkt het alleen maar gezond, haha?

2013-11-24 20.13.58
Love this outfit :). Rechts zie je m’n souvenirtje uit Corfu, haha.

2013-11-26 00.13.41
En ik ben he-le-maal verslaafd aan de serie Arrow! Erg leuke serie met een apart en uniek verhaal! Wie kent deze serie nog meer? 🙂

ipp
Ook won ik bij Populares deze fijne Babyliss Expert 2000 föhn! Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn haar nooit föhnde, maar nu met dit koude weer en ’s ochtends douchen is föhnen toch wel heel handig! Ik ben er blij mee, bedankt!!

ipp
Ook ging ik weer eens gezellig met Annick naar Utrecht! We aten bij een gezellig café’tje onze lunch en hebben flink bijgekletst. Het was weer ouderwets gezellig en de broodjes waren heerlijk!

ipp
Een heerlijke warme chocolademelk met veel slagroom kan natuurlijk niet ontbreken! Bij de La Place uiteraard! 🙂

ipp
Op mijn stage was er een afscheidsavond van een docent/decaan die sinds 1979 (!) in dienst was van het Groenhorst Barneveld. Wauw, wat een tijd hè, lijkt me ongelooflijk om ergens zo lang te werken. Maar het is dan ook wel echt een hele leuke school met leuke docenten en leerlingen, dus ik begrijp dat ze het zo lang heeft volgehouden haha. We luisterden eerst naar interessante presentaties en later nog naar leuke en grappige speeches en uiteindelijk was er een lopend buffet. Was heerlijk en erg gezellig om te kletsen met collega’s.

ipp
Lekkerrrrrrr! ❤

ipp
Zo zie ik er uit als ik ga werken! Stofzuiger in m’n hand, koptelefoon op en gaaaaaan!

ipp
1 December: Bij Hizi Hair Kapsalons in Barneveld liet ik mijn punten bijknippen (8-10 cm eraf) en bijkleuren (ombre). Harry kwam die middag naar mij toe in Barneveld, yay!

2013-11-30 21.14.44
En Harry kocht voor ons heerlijke oliebollen <3! LEKKERRR!

ippipp
Samen gingen we voor het eerst pepernoten bakken (wel met behulp van een pakje uiteraard, haha). We vonden ze goed gelukt! Ik vond ze nog wel een beetje smakeloos. Misschien het recept met stroop van Foodgloss een keer proberen..!

ipp
Afgelopen dinsdagavond sprak ik met vriendin Pauline af in Utrecht: yay meeten! Check btw welke, uhm nogal opvallende, bh’s ik tegenkwam in de H&M? Waaauw! Ik vond ze echt Lady Gaga of Nicki Minaj haha.

ipp ipp
Met Plien ging ik wat drinken in een cafeetje genaamd ’t Neutje! ’t Was erg gezellig en we hebben de hele avond gepraat over van alles en nog wat!

ipp
Deze week gaf ik samen met docenten workshops in leren hechten. 3 dagen lang en iedere ochtend 2 groepen van 16-19 leerlingen. Ik vond het superleuk om te doen! Ze leren het btw op nephuidjes en op bananen, zoals je hierboven kunt zien (deze hechting heb ik zelf gemaakt trouwens, haha). Dit noem je een feston hechting.

ipp
And last but not least: 5 DECEMBER! Sinterklaaaas en zijn pietjes waren natuurlijk ook op ’t Groenhorst in Barneveld.

Dat was m’n fotodagboek alweer! Veel foto’s dit keer & ik hoop dat jullie het leuk vonden om ze te zien! Ik kijk enorm uit naar 21-22 december (weekendje weg met moeder in Limburg) en 28-29 december (weekendje weg met m’n vriend in Landgraaf). En natuurlijk naar 25 december, mijn 23e verjaardag! Spannend! 🙂 Oh en oud&nieuw en de rest van m’n kerstvakantie haha.

Tussenstand prijsvragen: 420 ^^
Stagedagen: 33/49

Hoe was jullie week? En waar kijken jullie nog naar uit? 🙂

xxxxx Stephanie

17 gedachtes over “Fotodagboek #12

    1. Hi Sylvia! Bedankt voor je berichtje! Ja ik vind het ook echt fijn, zeker nu het mijn afstudeerstage is! Ik hoefde eigenlijk maar 10 weken, maar loop 4,5 maand stage (en dan 3 dagen in de week). Daarom des te blijer dat het zo’n fijne stageplek is! Haha en ja die BH, vrij apart hè haha! Fijne feestdagen alvast! x

      1. Wat leuk dat je reageert! Ik loop stage bij een internetbureau als trendwatcher en conceptontwikkelaar! Ik schrijf een trendrapport en help mee met heel veel leuke projecten voor opdrachtgevers (hele grote opdrachtgevers zoals bijvoorbeeld cosmogirl, vriendin, 1vandaag, g&j uitgevers!) en ik help in die projecten met brainstormen, ideeën bedenken en ideeën uitwerken! Ik moet nog tot 10 januari, full time! Dus ook rond de kerst nog even door bikkelen. En jij?

        1. Wauw, gave stage! En die opdrachtgevers: heeeel tof! Lees die tijdschriften echt graag! Mooi dat je zo creatief bent, dat is echt een talent vind ik! Heel veel succes met de laatste loodjes, zet ‘m op hè! Ik nog tot 31 januari, alleen dan 3 dagen in de week! Geniet ondanks de drukte van je kerstvakantie (?)! xx

  1. Ieeewlk die hechting! Hihi, ook al is ‘ie op een banaan, ik krijg er de rillingen van! En ARROW ja! Ik vind het geen super “goede” serie (als in Game-of-Thrones/Breaking-Bad-goed), maar wel suuuupervermakelijk en seizoen 2 wordt steeds spannender met die intriges op dat eiland. Verder: muesli en magere yoghurt is niet zo gezond nee ;). Je kan sowieso beter volle yoghurt nemen (melkproducten zijn sowieso niet gezond, maar als je het neemt, neem dan de volle variant, want de vetten hebben we wel nodig) en knapperige muesli/cruesli bevat een shitload aan suikers. Wat je beter kunt doen is zelf een handje (ongezouten) noten crushen en dat mengen met zaden, gedroogd en eventueel vers fruit. Ik maak mijn ontbijt vaak zo: http://merely-merel.nl/detoxverantwoord-powerontbijt-in-een-handomdraai/ (sorry voor de spam). Verder: woooow, al 5 jaar samen, maar jullie zien elkaar maar zo weinig!? Woont hij ergens anders?

    1. Hoi Merel! Wauw, dankjewel voor je lange reactie, superleuk! Haha ja dat hechten ziet er nasty uit, maar is wel heel interessant hoor haha! Jaa dat heb ik ook met Arrow! Een erg vermakelijke serie inderdaad! Niet te vergelijken idd met bijv. Game of Thrones nee! Die serie is gewoon gruwelijk goed in elkaar gezet en zooo spannend! Kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
      Bedankt voor je tips wat betreft muesli en yoghurt, daar kan ik wat mee, thnx! Ik ga zeker even kijken voor volle yoghurt en noten/fruit! En ‘spam’/links naar andere blogs vind ik niet erg hoor, leuk juist! Zo kan ik nog meer blogs gaan volgen haha (volg er al 150+, pff wat een werk!). Ja Harry woont in Rotterdam en werkt fulltime in Oosterhout, dus doordeweeks geen mogelijkheid om elkaar te zien! Maar hopelijk gaan we volgend jaar samenwonen, dus dan is het allemaal een stuk makkelijker! Want deze afstand hebben we al 5,5 jaar, eigenlijk veels te lang! x Stephanie

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

