Fotodagboek #13

IMG_5973 (Small)De afgelopen tijd heb ik het echt vreselijk druk gehad en weinig ‘puf’ gehad om te schrijven helaas. Genoeg inspiratie, maar het komt er maar niet van! Zit gelukkig de laatste tijd weer wat beter in mijn vel, alleen druk met stage(opdracht), werken, afspraakjes, heen-weer reizen en wat vervelende money-troubles. Maar goed, het komt allemaal goed! Heb gelukkig ook veel leuke dingen gedaan, dus kijk snel mee naar de afgelopen periode (eind 2013)! Mijn laatste fotodagboek stamt van 5 (!) december, oeps..! 

ipp

Het begon allemaal met een erg leuk kerstpakket van mijn schoonmaakbaantje. Er volgde nog een RTL Kerstpakket die ik had gewonnen, een kerstpakket van het bedrijf waar ik schoonmaak en twee flessen wijn op stage. Nog nooit zo verwend!!

IMG_20131212_201830 (Small)

Op aanraden van een bezoekster op m’n blog ben ik de serie Revenge toch gaan kijken: LEEEEEEEUK! :3 #addicted

IMG_20131214_122922 (Small) IMG_20131214_143812 (Small)

Ik sprak weer gezellig met Annick af, leuk! Eerst gingen we wat eten bij V&D en daarna nog heerlijk warme chocolademelk drinken met een megastuk chocotaart erbij, yummie!

ipp

En nog een leuke foto van ons samen! :3

IMG_20131218_005349 (Small)

In de nacht van 18-12 kon ik niet slapen, dus besloot ik maar wat selfies te gaan maken, haha. Random :’)..

ipp

Kamertje blij-ig met allemaal kaarsjes, lampjes etc. Blij word ik ervan! Heb best wel een hekel aan de koude maanden, maar door kerst, oud & nieuw en m’n verjaardag word december een stukje leuker! En het sfeertje dat hierbij hoort maakt het helemaal af & cosy!

ipp

En toen had ik opeens zeeeeeer weirde ‘bulten/ontstekingen’ op mijn kin/rondom mijn mond. Het leek op acne, maar dat was het volgens mij niet.. had er al maanden last van, dus ging naar de dokter ermee. Kreeg een ab-kuur mee voor tien dagen, VIER van zulke pillen per dag. Jep.. ben geen medicijnen gewend, eerste ab-kuur ooit denk ik! Helaas heeft het vrij weinig geholpen, want het zit er nog.. tips iemand? 😦

ipp

Lieve, en vooral móóie, katten op stage :3 #cute

ipp

Samen met Harry en z’n vriend Dennis gingen we naar Naarden om hun kerstpakketten op te halen. Ze werken beide voor hetzelfde bedrijf en we hebben een gezellige avond gehad!

ipp

Op stage had een, nog vrij jonge hond, last van rood en ontstoken tandvlees. Ik moest er even een foto van maken zodat een dierenarts er naar kon kijken :). Het is belangrijk om het gebit van je kat en/of hond altijd góed te controleren en schoon te houden!

IMG_5973 (Small)

21-23 december had m’n lieve mams een onwijs gezellig weekend geregeld! We gingen op zaterdag richting Berg en Terblijt (noooooit van gehoord!) om daar in te checken in ons hotelen vanuit daar gingen we naar Valkenburg om naar de kerstgrotten e.d. te gaan! Het was zo leuk om te zien en zo’n gezellig sfeertje hing er! Die zondag gingen we door naar Venlo, naar het 2e hotel! Daar hebben we er ook een gezellige avond van gemaakt! Thnx mam, erg lief! :-*

ipp

Die maandag reisden we terug via Utrecht, dus ik ging nog even Hoogh Catherijne in om even rond te kijken. Ik heb mijn broek (die ik aanheb) nogmaals gekocht, want heb écht weinig broeken, 3 ofzo.. en dit shirtje kocht ik voor maar 5 euro en een ander shirtje voor maar 3 euro in de sale bij Only!

ipp

Oh en de Pull&Bear is eindelijk geopend in Utrecht! Vond er weinig leuke dingen hangen, misschien volgende keer beter! En het was ook vrij druk, dus ik ging snel weer verder!

ipp

25 december was het zover: mijn 23e verjaardag, leukk! Ik had mijn ouders, broertje en Harry uitgenodigd om het in Barneveld te komen vieren met mij samen in m’n studentenhuis. Ik woon hier namelijk al 5,5 jaar en dit jaar wil ik hopelijk gaan samenwonen en had m’n verjaardag er nog nooit gevierd. Vond het wel een keer leuk, zeker omdat dit de laatste kans was om dat te doen (bah, wat klinkt dat sentimenteel, haha. Maar ik zal het hier missen!). Ik had voor iedereen een persoonlijke placemat gemaakt met 1 foto van vroeger, 1 foto met die persoon samen, een random foto en een vreselijke (écht horrible) foto van die persoon, whahaha. Zo leuk! We hebben Chinees besteld en gegeten. Heb onwijs fijne cadeaus gehad, BEDANKT! M’n verjaardag was fijn zo :). 

2e kerstdag ging ik met Harry naar z’n zus  Xandra toe en heb ik daar met de rest van mijn schoonfamilie heerlijk gegeten! En het was zo gezellig! ^^

ipp

En yay, weer samen met m’n lief naar de bioscoop! Dat zijn de tripjes waar ik enorm van geniet :), heerlijk samen film kijken! En dan zeker naar een film als The Hobbit! Vond dit 2e deel wederom weer erg fijn om naar te kijken, mooi verhaal en goed geacteerd :). Vooral de elfen vind ik amazing!

ipp

En toen ging ik 28-29 december naar SnowWorld Landgraaf met Harry! Dit arrangement had ik gewonnen op facebook bij VVV Zuid-Limburg (BEDANKT!). Het was een 4 sterren hotel, ZO gaaf! Ik vond de kamer écht amazing & het ontbijt was hemels!

ipp

Op 30 december, nog net 2013 hihi, heb ik Annick weer even gemeet om het jaar af te sluiten! We aten weer gezellig, ofcourse, heerlijke broodjes bij de La Place in Utrecht! Ik kreeg een aantal superlieve cadeautjes van haar en een leuke kaart met lieve tekst! Dankjewel meis :-*, blij dat we weer veel meer contact hebben :3.

annickdankje (Small)

Kijk hoe lief :3 love it! Ik spaar rattenknuffels, dus superleuk, want deze had ik nog niet! :3 En nog een fijne bon voor de uitzet en een superleuk fotolijstje!

ipp

Oud&Nieuw vierde ik bij Harry thuis. Ik ben de gehele kerstvakantie bijna bij hem geweest, ondanks dat hij veel moest werken. We bestelden heerlijk eten met oud&nieuw en maakten het gezellig samen :). We wilden naar de Erasmus brug om vuurwerk te kijken, maar helaas reden er natuurlijk geen metro’s, dom!

ipp

Gelukkig was er ook wat vuurwerk te zien in de straat en in de verte zie je wat vuurwerk bij de brug! 🙂

ipp

Lekkere hapjes :3 samen smullen!

IMG_20140102_141014 (Small)

Ik maakte, verveeld dat ik was, nog een selfie #nofilter. De laatste van 2013 :). Met m’n nieuwe trui v.d. WE! Gekocht in de sale voor maar €15! Heel tof, want met het afrekenen dacht ik dat hij €20 zou zijn, maar hij bleek nóg een keer afgeprijsd te zijn! Heeeerlijk warme trui en had nog geen witte :). Heb ook maar 3 truien ofzo.

ipp

Harry blijkt weer slechter te gaan zien helaas! Hij heeft ook keratoconus een oogziekte (zie wikipedia) en heeft een aantal jaar geleden een nieuw hoornvlies gekregen op z’n linkeroog. Helaas heeft hij opnieuw slecht zicht, dus een afspraak met de oogarts heeft hij alvast gemaakt. Bezorgd als ik was lieten we op Zuidplein alvast even wat oogchecks doen bij allerlei opticiens (ze zeiden vrijwel allemaal wat anders, alleen Pearl had goed advies..). Deze bril hierboven stond Harry erg leuk! ^^

ipp

Op 4 januari haalde ik samen met Harry een parfum op bij Van Baal Lingerie in Rotterdam! Deze had ik gewonnen bij hen, superleuk! Hij heet TC Wow en ruikt sterk, maar wel erg lekker! Harry vind hem het lekkerst tot nu toe zei hij, haha. Denk dat we daar toch anders over denken, want Daisy blijft favoriet haha <3!

IMG_20140104_234644 (Small)

Ook was Harry zo lief om 1,5 dag bezig te zijn geweest voor mij om de Sims 3 te downloaden! Heb nu Sims 3 met de uitbreidingen Wereldavonturen en Bovennatuurlijk! LEUK! #nostalgie :3

ipp

EN OMGGGGGG! Bij de Vriendin won ik een PS3 en deze werd bezorgd op 6 januari. ZO GAAF! Echt een onwijs gave prijs en een mooi einde van 2013 qua prijzen :)! Geweldige hobby :3

En dat was het alweer! 🙂 Genoeg gedaan, gezien, ontmoet en mooie prijzen gewonnen! Ik ben dankbaar voor 2013, maar ik hoop echt dat 2014 een fijner jaar mag worden wat mezelf betreft (fijner in m’n vel zitten enzo). 2013 was zo NIET mijn jaar! Maar toch genoeg om dankbaar voor te zijn en dat is het belangrijkst :). Ben blij met elke dag!

Liefs, Stephanie

Ps: hebben jullie tips voor het verkleinen van foto’s? Als ik ze verklein worden ze niet mooi en korrelig (zoals te zien is helaas!). 

8 gedachtes over “Fotodagboek #13

  1. Leuk meis om dit zo bij tehouden en te lezen wat je allemaal hebt mee gemaakt en dat zijn toch ook leuke dingen vergeet dat niet! En wens je voor 2014 ook alle geluk van de wereld! 🙂

  2. De smoothies en broodjes bij la Place zijn zoooo lekker <3. Ik wist helemaal niet dat de pull & bear in Utrecht geopend was, moet ik dan snel maar eens heen 🙂

    liefs,
    Femke

  3. Wat een leuke fotoserie! Heel gezellig allemaal! Wel balen van z’n ogen, ik hoop dat het meevalt. Echt tof dat je speciale placemats had gemaakt! Ik gebruik zelf altijd GIMP om foto’s te verkleinen (scale image), maar ik ben niet echt een connaisseur op dat gebied…

  4. Wat een leuke foto’s! Ik heb al lang niet meer gegeten bij La Place maar dat deed ik als student heel veel! En wat tof dat je die placemats hebt gemaakt wat een creatief idee! En een leuk kerstpakket heb je gekregen en wat heb je veel gewonnen! Mazzelaar!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

