23e verjaardag, kerst 2013!

banner_header_201325 december: alweer 23 jaar!! Jeetje, ik kan gewoon écht NIET geloven hóe snel de tijd gaat, on-ge-loof-lijk. Het klinkt elke keer weer cliché als ik zoiets zeg. Maar ik herinner m’n vorige verjaardagen zó goed! Dit keer heb ik mijn verjaardag in m’n studentenhuis in Barneveld gevierd samen met mijn ouders, broertje Danny en m’n vriend Harry! We hebben heerlijk Chinees gegeten en de dag was zó fijn :). 


Even een terugblik op voorgaande jaren, hihi!

Door_de_jaren_heen_2014

Zoals je ziet is mijn hoofd het afgelopen jaar dikker geworden, en NEE, daar ben ik niet blij mee, hahaha. Gelukkig heb ik een aantal goede voornemens voor dit jaar (kuch) en zal ik mij daaraan houden dit keer (dubbelekuch). Komt goed! ^^ Haha!

ipp

Bij de Xenos had ik een tafelkleed gekocht, kartonnen cijfers en leuke placemats waar je zelf foto’s in kon doen! De 2 kaarsenhouders heb ik gekocht bij de Action voor €2,50 per stuk geloof ik! Vond ze zo leuk!

ipp

Even een close-up van het placemat die ik bij m’n moeder had neergelegd! Linksboven een foto van vroeger, rechtsboven een recente foto, rechtsonder één van een tijdje terug en links (gelukkig zie je die niet, wat tóevallig nou, haha) een belachelijke foto van m’n moeder, hahaha. Bij iedereen had ik diezelfde opzet gedaan. Ze waren er heel enthousiast over ^^!

ipp

M’n ouders hadden heerlijke chinees gehaald bij een restaurantje in Barneveld. We hebben heerlijk gegeten, thnx mum & dad! 🙂

ipp

En een superleuke foto van mijn moeder! De Batacuda ketting van Tuttinero die ze om heeft won ik die vakantie via Barbielicious Beauty Blog! Ze is er héééél blij mee, bedankt!! ^^ Hij staat haar ook prachtig! En het kerstige boompje (met cute lampjes) heb ik bij de kerstmarkt in Valkenburg gekocht voor maar €2,50!

ipp

Samen met m’n lief :). Wat zien we er kerstig uit hè? NOT! 😛

ipp

Yay, familie, blijheid en gezelligheid :). That’s all I need for a amazing birthday ‘party’! ^^

ipp

 

En mijn broertje Danny ook nog ff op de foto ^^ yay!

Pff voel me oud! Ik typ en vertel nog overal dat ik 22 ben. Pas nu begin ik een beetje te begrijpen dat ik toch officieel bejaard aan het worden ben! Haha. Tot over een jaar :)!

Liefs, Stephanie

 

 

5 gedachtes over “23e verjaardag, kerst 2013!

  1. Oh, ik zie nu pas dat jij ook een blogje hebt! Wat leuk! 🙂 Enne… Shame on me! 😉 Haha! Ik ga je meteen volgen! 😉
    Dat zag er een reuzegezellig feestje uit meid! En dat foto-overzicht van de voorbije jaren is zo leuk! Super!
    Nog bedankt voor het noemen van mijn blogje in je post, je mama staat echt geweldig met haar Batucada ketting! 🙂

    Liefs,
    Nathalie

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

