Thermen Bussloo 14-15 jan.

ippEen tijdje geleden won ik bij MijnBloemist een Merengue-arrangement voor 2 personen t.w.v. €500,-. Helaas kon ik niet bij de VIP-rondleiding van Merengue-producent Schoneveld in Twello aanwezig zijn i.v.m. het verwijderen van mijn verstandskiezen. Na wat heen-en-weer gebel kregen we toch een voucher voor een tweedaags bezoek aan Thermen Bussloo en daar ben ik 14 & 15 januari 2014 met mijn moeder naartoe geweest! 🙂

Allereerst: Mijn Bloemist, Schoneveld en Thermen Bussloo enorm bedankt! We hebben twee erg leuke dagen gehad!

ipp

Op 14 januari vertrokken we om 10u vanaf Amersfoort richting Apeldoorn en vanuit daar met een trein naar Klarenbeek. Daar zagen we dit superschattige katje :3! Daar hebben we een overstap gemaakt op een buurtbusje welke ons récht voor Thermen Bussloo afzette. Service! 🙂

ipp ipp

Deze bordjes hangen bij de ingang van Thermen! De term “Beste wellness van NL 2013” verdienen ze écht!

ipp

We besloten eerst Thermen in te gaan, want we konden pas vanaf 14:00 inchecken bij het hotel. De slippers en de badjassen kregen we bij de receptie gratis. De handdoeken hadden we gehuurd voor €8,95 per stuk.

ipp

I’M READY! Voor o.a. je kluisje krijg je een bandje die je de hele dag om kunt houden. Ook iedere keer dat je bijv. in een restaurant wat besteld word de rekening op dit bandje ‘gescand’. Bij het uitchecken betaal je dan de rekening in één keer, handig!

ipp

Heerlijk lunchen in het restaurant! M’n moeder aan de koffie en taart & ik zou gezonder gaan leven, dus ik koos voor een zogenaamde D-Tox smoothie met lekker veel vitamine C! De smoothies kosten +/- €5,95 (uit m’n hoofd), vrij duur, maar wel erg (!!)lekker! Later die avond nam ik nog een andere smoothie, namelijk de Vitamine C boost!

ipp

M’n moeder aan de koffie! 🙂 Hierna werd er gevraagd of er “a.u.b. geen foto’s gemaakt konden worden i.v.m. privacy”. Goed dat ze dat zeiden, was er me niet van bewust!

IMG_6205

En toen was het 14:00 geweest en liepen we via een ondergrondse tunnel van de sauna’s naar het hotel in onze badjassen. Vervolgens met de lift van verdieping -1 naar 0 en daar konden we inchecken! We kregen kamer 111 (mooie kamer qua uitzicht!) en we waren zéér tevreden met de kamer, wauw! DAT BED! :3 :3

IMG_6210

De tv! Erg groot en handig met een Thermen-kanaal welke info verschafte over het ontbijt, de restaurants e.d.

IMG_6220

De ruimte met het toilet en de douche! Een stortdouche, HEERLIJK :3! Alleen onhandig: het water liep onder het toilet.. niet zo fijn!

IMG_6223

Kijk HOE mooi, wauw :3! Zo wil ik het later ook (hopeloos).

IMG_6227

En het uitzicht 🙂 wauw!

ipp

Binnen in het hotel, helemaal zen! Wauw, dit is toch echt on-ge-lóóf-lijk mooi!? ^^

ipp

En dit is de ondergrondse gang van de sauna’s naar het hotel 🙂 ideaal! En suuupermooi met al die wandfoto’s! Er stonden ook inspirerende quotes op de wanden.

ipp

Dit was één van die quotes! 🙂 #true

ipp

En dit is een foto van het hotel gezien vanaf Thermen :).

Plus- en minpunten

Wij waren érg te spreken over deze 2 daagjes bij Thermen Bussloo! Wat een fijne ervaring en een géweldig hotel, echt zó weinig minpunten ook!

+ Heel veel keuze in sauna’s, baden, kruidenbaden etc.
+ De smoothies in het restaurant: LEKKER! :3
+ Restaurant N-Joy is geweldig! Heerlijk dinerbuffet (aanrader, omg!) met zóóveel keuze! Ben helemaal losgegaan op hoofdgerechten en de vele keuze in toetjes. Geldt ook voor het ontbijt, uitgebreid en érg lekker!
+ Het hotel (en de kamer) is ongelooflijk mooi, schoon en mooi ingericht! In één woord: WAUW!
+ Flexibel en klantvriendelijk (de meeste) personeel! Konden snel handelen en losten problemen snel op. In ons gewonnen arrangement zat ook een gratis diner en we zouden eigenlijk een 3-gangen menu krijgen met eend, hert, zeeduivel, pompoen enzo, maar iewl. Daar had ik dus écht geen zin in. Wil heus wel wat proberen, maar ga niet de hele avond lopen dagdromen over frietjes, stokbrood met kruidenboter, pasta’s en kip. Nadat m’n moeder het had nagevraagd was het binnen 5 minuutjes geregeld en omgezet naar dinerbuffet: fantastisch!
+ Geweldige ontspanningsmassages! (3000 plusjes!)

– Wat roestplekken in de baden
– De handdoek service is er alleen om 2, 5 en 7 uur. Dus op andere tijden kun je niet vragen om een andere handdoek, is onhandig. Wij misten steeds deze momenten door bijv. lunch of diner.
– Handdoekenservice is vrij duur, namelijk €8,95, neem dus zeker je eigen handdoeken mee!

Thermen Bussloo

Bloemenksweg 38
7383 RN
VOORST
055-368 26 40
info@thermenbussloo.nl
www.thermenbussloo.nl 

Ik hoop dat jullie een goede indruk hebben gekregen van Thermen Bussloo, zeker een aanrader!

Liefs,
Stephanie

10 gedachtes over “Thermen Bussloo 14-15 jan.

    1. Hihi is echt een aanrader! Ik ben niet iemand die echt ‘rust’ kan nemen! Maar áls ik dan een plek mag noemen waar je wel een soort-van tot rust kunt komen, is het wellness/sauna’s denk ik! 🙂 Maar dat verschilt natuurlijk per persoon! En het is gewoon een lekker rustig dagje uit!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

