Movie Challenge 2014!

movie_and_popcornOp verschillende blogs ben ik de “Movie Challenge 2014” tegengekomen, superleuk idee! Ik ben echt dol op films, dus dit is voor mij een erg leuke uitdaging! De meeste bloggers kiezen voor 100-125 films, maar omdat ik ook al meer ga sporten in mijn vrije tijd en andere dingen wil doen, ga ik voor 75-100 films!

Dat moet wel lukken dit jaar! 🙂

Één belangrijke regel: een film mag ik alleen aan de lijst toevoegen wanneer ik hem hélemaal heb afgekeken! Op dit moment heb ik al 541 films gezien, waarbij de Disney-films (nog) niet meegerekend zijn! Ik wil hier dus het liefst 100 films bij optellen dit jaar! Let’s do this!

De pagina met mijn bekeken films in 2014 kun je hier vinden!

Ook o.a. deze bloggers doen mee aan de Movie Challenge 2014:
Travel Suitcase
Teddlicious
– Loving Beauty

Doe je ook mee aan deze challenge? Laat dan een linkje achter in de reacties! 🙂

xx

8 gedachtes over “Movie Challenge 2014!

  1. Dit is een hele toffe challenge! Ik ga er nog even goed over nadenken of dit echt kan volmaken, maar ik denk wel vaker dat ik veel films wil kijken. Als ik mee ga doen, dan schrijf ik er zeker een post over 🙂 Series tellen trouwens niet mee zeker, haha?

  2. Wat een leuke challenge. Zelf ben ik niet zo een filmkijker; ik hou wel van films maar ik kom er nooit toe om ernaar te kijken lijkt het. Ik ben zelf met een book challenge bezig op goodreads. Zo wil ik dit jaar 50 boeken uitlezen. Veel succes met je movie challenge!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

