Vakantiebeurs 2014

IMGbewAfgelopen zaterdag, 18 januari, ben ik met Harry naar de vakantiebeurs in de Jaarbeurs in Utrecht geweest. Bij aankomst op Utrecht CS heeft Harry nog even een broodje gehaald en toen zijn we rustig richting de Jaarbeurs gelopen. Toen onze tickets gescand waren en ik mijn jas voor €1,50 kon achterlaten bij de garderobe konden we eindelijk naar binnen! Op naar de verre bestemmingen met als doel: BALI

IMG_6232

Harry draaide aan het rad van Cruisetravel, maar won helaas niet de grote reis! Hij won een lineaal en ik een pen, haha! 😛 Voor onze uitzet zullen we maar zeggen.. :’)

cf1ae0ec-63bf-4c37-842d-e9ae772d36daVervolgens gingen we samen (gaaf toch, haha!) op de foto met de Chinese muur :3! Yeahhh, kunnen we ook weer van ons lijstje afstrepen ;)!

IMG_6236

Ook bij Schiphol (parking) deden we weer een poging tot winnen! Harry gooide raak en nu maken we kans op een grotere prijs haha, duim duim. Leuk spel in ieder geval en Harry is altijd goed in zulke spelletjes!

IMG_6250De foto zegt het al <3!

IMG_6241

Alle kunst op de foto links is gemaakt van duurzaam afval, echt heel gaaf! Rechts zie je een stand over reizen in Indonesië. We hebben wel langer dan een half uur staan praten met een hele gezellige vrouw! Ze vertelde ons zóveel over Bali en allerlei andere plaatsen in Indonesië, geweldig! We loved it! We konden ons helemaal inleven in haar Komodovaraan-verhalen en verhalen over de mooiste natuur en culturen! Heel gaaf! We hebben goede tips gekregen en willen er over 2-3 jaar toch echt 3-4 weken naartoe! Bali word ons avontuur :3!

med_1390054887-4In Zuid-Afrika gingen we op de foto met een aantal leeuwen! Brrrr….. dat was écht heel eng!! :/

IMG_6247En een leuke stand bij de Dominicaanse Republiek met heerlijk swingende muziek :3! Doet me terugdenken aan m’n World Servants vrijwilligerswerk 2012!

IMG_6248Bij Singapore Airlines, in samenwerking met de Metro, won ik eind 2011 een reis naar Australië! We vlogen in juni 2012 met deze geweldige vliegtuigmaatschappij naar Singapore!

IMG_0001Hahaha bij tijdschrift ZOOM gingen we ook nog even op de foto in een photobooth! Hahahah geweldig! :’) (NEEEERD-ALEEERT)

IMG_6249Kijk hoe cool!! Ik wil ook dolgraag eens naar Paaseiland, gaaf toch al die mysterieuze beelden?!

IMG_6251Bij de reisorganisatie Sawadee kon je in een reissimulator, geschikt voor 14 personen, in 3 minuten langs diverse Sawadee-bestemmingen reizen. Ik werd er kotsmisselijk in hahaha! En zat bijna naast m’n stoel omdat het ding zo hard heen-weer bewoog haha. Wel écht geweldig, superleuk gedaan!

IMGÉn samen op de foto bij de stand van NG! Hahahaha, we hebben hier zóóó hard gelachen :P. Ik wilde maar niet opgetild worden en uiteindelijk móest ik van de fotograaf en van Harry. Haha ach, de foto is keileuk geworden vind ik zelf haha!

Ja, het was weer een succesvolle dag op de vakantiebeurs en we hebben nu nóg meer zin om op reis te gaan samen, het liefst naar Bali/Lombok/Gili-eilanden in Indonesië! Tot die tijd blijven we braaf de vakantiebeurs bezoeken en dromen over de mooie rijstvelden,  grote tempels, duiken met schildpadden en witte stranden :3!

XX 

Ps: Ben jij weleens op de vakantiebeurs geweest? Wat vond jij ervan? 🙂

14 gedachtes over “Vakantiebeurs 2014

  1. Ik ben er een hele tijd terug eens naartoe geweest en ik vond het super. Al die bestemmingen, al die verschillende culturen, … het zet aan tot dromen. Ik hoop dat jullie snel jullie droomavontuur kunnen beleven. Ik ben van plan om volgend jaar in mei met een vriendin de westkust van Amerika te bezoeken dus dat wordt ook spannend 🙂

  2. Wat een leuke foto’s van jullie samen! Snelle reis zo in een dag allemaal 😉
    Vorig jaar zijn wij naar de vakantiebeurs geweest en hebben daar onze (groeps)reis geboekt naar Indonesië met NRV; echt een aanrader als je een niet te dure rondreis wilt maken op Java + Bali 17 dagen, voor vragen kan je me wel mailen 🙂

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

