Parfum stash!

IMG_6290Hi!

Ik heb een vrij bescheiden parfum stash.. ben dan ook geen beauty blogger haha ;). Maar ik ben wel héél blij met de parfums die ik wél heb en het leek me dan ook leuk ze te laten zien aan jullie! Ben echt gék op parfum (vooral hele zoete geuren) en kan nooit kiezen welke ik op ga doen ’s ochtends, haha.

Benieuwd naar de parfums? Kijk dan snel mee! 🙂

IMG_6313

Ennnnnnnnn .. dit is m’n stash! 8 parfums! Valt reuze mee hè voor een vrouw? Haha! Ik begin bij m’n favoriete parfum (*engelenkoor starts singing*), namelijk:

1. MARC JACOBS – DAISY

Daisy heb ik afgelopen zomer gekocht op Schiphol bij terugkomst van onze vakantie in Corfu! Ik had hem al 3,5 jaar (misschien wel langer) op het oog, maar oh oh, die prijs hè! Maar ja.. bij Schiphol kun je parfums taxfree kopen en op de heenweg had ik de limited edition variant (Sunshine) ook al laten staan en die was dus bij aankomst op Schiphol uitverkocht*huiliehuil*. Dus ik heb mezelf toen enorm (!) blij gemaakt met Daisy en ben er nog steeds über blij mee!

IMG_6300

Daisy is een zonnige, frisse en vrouwelijke geur. Een fris parfum wat een heldere, betoverende en verleidelijke geur uitstraalt en dat jong en gelukkig is. Marc Jacobs zorgt altijd voor onverwachtse accenten en zo doet hij dat ook bij Daisy. De vrouwen die dit parfum hebben een nonchalante charme en bieden iets extra’s aan de wereld. De hoofdingrediënten zijn witte margrieten en viooltjes. Met dit parfum voelt u zich jong, vrouwelijk, nonchalant en sprankelt u de hele dag. Laat u betoveren door deze frisse geur in een vrouwelijk design.
Prijs: €80-100 euro voor 100ml.

2. DKNY – Be Delicious

Ohhh deze geur vind ik ook nog steeds echt heerlijk! ❤

IMG_6306

Een modern feest voor de zintuigen. Deze sappige geur mengt frisse groene appel met exotische bloemen en sensueel hout. Net zo stimulerend en individualistisch als de stad waarop die geinspireerd is, New York. Met noten van Amerikaanse appel, komkommer, grapefruit, magnolia, tuberose, lelie van dalen, roos, viool, sandelhout, lichte hout soorten en witte amber.
> Prijs: €30-40 voor 30 ml.

3. Chloé Signature

Deze parfum heb ik onlangs bij een win-actie van de Bijenkorf gewonnen, ge-wel-di-ge geur! Wel vrij sterk, maar daar hou ik wel van! Vind alle Chloé parfums een fijne geur hebben tot nu toe!

IMG_6305

Chloé is een fris en verleidelijk parfum, ontworpen voor elegante, levendige en moderne vrouwen. Een veelzijdige geur door de verschillende contrasten. Ingrediënten van Chloé zijn onder andere: honing, roos, pioen, lychee, fresia, magnolia, amber en ceder. Het eindresultaat is vrouwelijk en elegant.
> Prijs: €85,50 voor 75 ml.

4. TC World of Women

TC WOW is echt een goede, sterke geur! Ik vind de geur écht heel krachtig en hij blijft vrij lang hangen! Ook vind ik de flacon erg mooi vormgegeven. Jep, zeker een aanrader als je van sterkere geuren houd!

IMG_6310

TC WOW heeft samen met Daphne Deckers nu ook een geurlijn! Het eerste WOW-parfum bestaat uit meer dan 80 ingrediënten, waarvan in de top: bergamot, sinaasappel en peer; in het hart: jasmijn, roze peper en roos; en in de base: patchouli, cashmere en kostbare houtsoorten. Het is een hele ‘rijke’ geur: elegant, vrouwelijk, gelaagd en een tikje uitgesproken. Gepresenteerd in een prachtig, stylish flesje met kanten lingerie-strikjes is het een aanwinst voor iedere toillettafel!
> Prijs: €39,95 voor 50 ml

5. Flowerparty Yves Rocher

Deze parfum is één van m’n favorieten! Ik vind de geur heeeeel zoet en daar hou ik echt enorm veel van! De flacon vind ik simpel, maar nog wel stijlvol. Deze parfum heb ik destijds gewonnen bij Tals Beauty.

IMG_6309

Een sprankelende frisse geur met een zinderende middennoot van bloemen en fruit waarmee u zeker de aandacht zult trekken. Een parfum waar u geen genoeg van kunt krijgen en die nooit meer wordt vergeten. Simpelweg onweerstaanbaar. Sprankelend, bloemig en fruitig: mandarijn, framboos, lychee, roos.
> Prijs: €17,50 voor 50ml (koopje!)

6. Nina Ricci

Ja wauw, dit is ook één van m’n favoriete geuren. Ik kreeg hem destijds van m’n lief voor m’n verjaardag en ben nog steeds gek op de geur! Heb deze parfum jarenlang iedere dag op gehad tot ‘ie op was, haha. Heb daarom een tijd geleden deze 30 ml variant aangeschaft, zodat ik ‘m kan dragen wanneer ik wil. Ja, deze geur is echt onvoorstelbaar perfecto!

IMG_6307

Een moderne geur die verleiding met vrouwelijkheid combineert. Met topnoten van citrusgeuren en een gekarameliseerde hartnoot. De basis bestaat uit verschillende houtgeuren, witte ceder en sensuele muskus.
> Prijs: € 35,00 voor 30ml.

7. Dreams Unlimited

Deze geur komt van de Body Shop. Harry heeft deze een jaar geleden gewonnen op Facebook en ik draag de parfum zo af en toe. Ik vind de geur namelijk minimaal, gezien ik van mierzoet houd en dat is deze geur nou niet echt vind ik. De flacon vind ik ook erg mooi en uniek! En ik vind het ook een pluspunt dat de alcohol in dit parfum is gekocht van suikerrietboeren in Ecuador.

IMG_6311

De geur is een mix van lichte, frisse sinaasappelbloesem, fruitige zwarte bes, licht pittige groene-chilipeperbloesem, zachte iris en sprankelend cederhout.
> Prijs: € 32,00 voor 50 ml. (Let op: er is nu sale bij The Body Shop: nu voor maar € 9,60 op de webshop!)

8. Beyonce – Heat

Deze cute eau de toilette heb ik pas gekregen van vriendin Lieke & haar vriend Robin voor m’n verjaardag! Hartstikke lief en de geur is echt heel fijn! Ik heb hem al een aantal keer opgehad ^^!

IMG_6308

Beyoncé Heat is onweerstaanbaar stralend, ongekend sexy en laat de passie in iedereen opvlammen. Het is een betoverend parfum dat het vuur in mensen aanwakkert. Een groter zelfbewustzijn, uw hart gaat als een razende tekeer… Feel the Heat.
> Prijs: € 14,65 voor 15 ml.

.. Wat is jouw favoriete parfum? 🙂

Liefs, Steph

5 gedachtes over “Parfum stash!

  1. Leuk om te lezen en een mooie stash heb je. Ik houd zelf ook van wat stekers/zwaardere geuren. Zitten wel geurtjes tussen die ik erg lekker zou vinden. Ik heb er zelf ook 8 🙂 en een heleboel proefmonstertjes!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

