Liebster Award!

liebsterWat leuk! Ik ben genomineerd voor een Liebster Award door Caroline van de blog Featuring Hermione! Ik ben de artikelen al vaker tegengekomen op blogs, maar wist nooit echt precies wat het inhield. Het is dus een award die rondgaat in de bloggerwereld en bedoeld is voor bloggers die minder dan 200 volgers hebben. Het doel ervan is beginnende of minder bekende bloggers een steuntje in de rug te geven en om nieuwe blogs te ontdekken!  🙂 Nice!

Liebster Award

Er zijn een aantal regels, namelijk:
– Noem diegene die jou genomineerd heeft
– Beantwoord de elf vragen van diegene die jou nomineerde
– Nomineer zelf vijf bloggers en stel ze elf vragen
– Breng de genomineerde bloggers op de hoogte

De vragen!

Caroline heeft mij een aantal vragen gesteld en deze vragen wil ik graag voor haar beantwoorden!

Vraag 1: Je word gedropt op een onbewoond eiland en mag één boek meenemen, welk boek kies je?
Dan ga ik voor een notitieboekje, zodat ik daar al mijn gedachten in op kan schrijven en alles wat ik zie & meemaak op het eiland! Qua leesboeken heb ik geen favoriete boeken, behalve de Harry Potter reeks. Maar ja, gezien ik er maar één mag meenemen is dat niet zo handig. Weet je wat? Ik kies het boek “Zo Doe Je Dat”. Daarin staat o.a. uitgelegd hoe je vuur maakt, je eigen vis kunt vangen, een vlot kunt bouwen etc. Heel handig en hij staat hier nu toch maar nutteloos te zijn in mijn boekenkast, haha ;)!

Vraag 2: Wat wil je bereiken over een tijdspanne van vijf jaar?
Het belangrijkste: mijn diploma halen dit jaar. Vervolgens een huisje vinden voor mij & mijn vriend. Een fulltime baan vinden en het liefst binnen de dierenbranche. En binnen 1-3 jaar hoop ik toch wel echt die droomreis gemaakt te hebben naar Bali, Lombok en de Gili Eilanden! En ik wil nog dolgraag vrijwilligerswerk doen in het buitenland, zoals een sterilisatieproject rondom zwerfhonden of nog een reis met World Servants om huizen te bouwen!

IMG_2066

Vraag 3: Welke reizen zou je nog graag willen maken?
Ik wil de hele wereld nog zien, haha! Maar als ik dan moet kiezen: 3-4 weken naar Bali, Lombok & de Gili Eilanden! :3 En ik zou Australië nog eens willen zien! Of Nieuw-Zeeland! En Brazilië lijkt me ook wel wat <3! En natuurlijk wil ik jaarlijks terug naar de lieve mensen die ik ontmoet heb ik Roemenië! Haha, onmogelijk, I know!

Vraag 4: Waarvan zou je mensen bewust willen maken?
Dat je goed moet nadenken voordat je een huisdier neemt. Kun je het betalen? Heb je een potje voor dierenartsenkosten? Heb je er tijd voor? Past het dier/ras wel bij je? Is je huis groot genoeg? Etc. Dieren zijn namelijk nog dagelijks de dupe van onwetende huisdiereigenaren.. en belanden vaak in asiels o.i.d.

Vraag 5: Wat is jouw favoriete dier?
Dan ga ik toch voor de rat! Ik vind honden erg leuk, maar ratten blijven dan toch m’n favorietje diertjes! Erg slim, heel nieuwsgierig en lekker actief! Ja, geweldig! :3

7. 31 JULI (18)

Vraag 6: Waarom blog je?
Omdat ik altijd miljoenen dagboeken heb bijgehouden en dan na 10 blz. weer stopte, vaak omdat ik het schrijven zat was of het gewoon vergat. Ik typ sneller dan ik schrijf, kan gemakkelijker foto’s toevoegen online dan in een dagboek en ik vind het leuk om te schrijven over wat ik allemaal meemaak! Daarnaast vind ik het leuk om bijv. producten of dagjes weg te reviewen en dat wil ik ook vaker gaan doen op m’n blog! Een ander doel van m’n blog is een online herinnering te hebben voor later, zodat ik dan terug kan lezen wat ik toen leuk vond en dagelijks deed.

Vraag 7: Welk liedje heb je de laatste tijd het meest afgespeeld?
Dat is: Maître Gims – J’me Tire

Vraag 8: In welke (bestaande) film zou je graag willen meespelen?
Dan ga ik toch voor This is it van Michael Jackson, want dan had ik mijn idool in levende lijve kunnen ontmoeten :(!

Naamloos

Vraag 9: Wat is jouw favoriet geluid?
Lastig zeg! Hmm, dan ga ik voor fluitende vogeltjes in de lente :)!

Vraag 10: Als je morgen de kans kreeg om in de tijd te kunnen reizen, zou je dat doen? En hoe ver zou je terug willen reizen?
Dan wil ik graag terug naar de tijd van de Bijbel, lijkt me heel boeiend!

Vraag 11: Hoe voelde je jezelf toen je zag dat ik jou nomineerde voor deze award?
Heel erg verrast, mijn eerste reactie was dan ook: “Huh echt?? Wat leuk!!” “Oh, maar eerst eens even kijken wat het inhoud, haha.”

~~~~~~~~~~~~

Ik nomineer:

– Ester van Estrellaweb
– Sarina van ZoSaar
– Sanne van The Nine Lifes Of Art
– Fabianne van Saltwater Siren
– Annelise van A Good Thing Can Be Wonderful

De vragen voor jullie:

1. Waarom blog je?
2. Wat zou jouw droombaan zijn?
3. Welk verborgen talent heb je?
4. Wat vind je jouw leukste eigenschap?
5. Wat zijn je hobby’s?
6. Wat heb je altijd al weleens willen doen in je leven maar tot op heden nog nooit gedaan?
7. Welk land staat bovenaan jou travel-wishlist?
8. Aan welke reisbestemming heb je de mooiste herinneringen, en waarom?
9. Wat is je favoriete quote?
10. Als je één superkracht mag kiezen, welke zou dat dan zijn?
11.Als je één ding mocht toevoegen of juist verwijderen uit je leven, wat zou dat dan zijn?

Succes :-)! En laat de link met de antwoorden achter in de comments!

Liefs,
Stephanie

11 gedachtes over “Liebster Award!

  1. Wat een leuke antwoorden! ^^
    Ik vind ook dat mensen soms beter moeten nadenken voordat ze een huisdier in huis nemen! Hopelijk kan je ooit al jouw droomreizen nog maken! 😀

  2. Wat leuk dat je mij ook getagd hebt. Ik heb sowieso je blog ook eerst eens aan m’n RSS reader toegeevoegd zodat ik vaker artikeltjes van je kan lezen. Ik heb de Liebster award al eens gekregen, maar dat waren heel andere vragen en ik ben altijd dol op vragenlijstjes! Dus ik ga ‘m zeker doen!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

