Tag: The blog friendship booklet

banner9Via de blog van Ooh La Lau kwam ik deze leuke en grappige tag tegen! Zoë van de blog Zolea heeft voor deze tag een template gemaakt, erg leuk!

Toen ik klein was had ik in mijn basisschooltijd volgens mij twee vriendinnenboekjes en één poëziealbum. Hartstikke leuk en zeker interessant om later terug te lezen! Benieuwd? Lees dan verder!

templatevriendschapsboekje_zpsc694e5aa

template_2

– Templates gemaakt door: Zolea
– Illustraties: Riffle Paper Co

Wil je ‘m ook invullen? Dat kan door middel van bijv. Photoshop of PicMonkey!
Zie: Template 1 & Template 2

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Tag: The blog friendship booklet

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

