Plog #1 – 29 januari 2014

ippHi allemaal!
Ik kom ze de laatste tijd steeds vaker tegen op allerlei blogs: plogs! Hiervoor maak je foto’s gedurende één gehele dag, een photo log dus, echt een hartstikke leuk idee! Kijk ook o.a. op de blogs van Cynthia, Judith en Aline voor erg leuke plogs (bijv. één met alleen maar kattenfoto’s, yay!)! En laat zeker een linkje achter in de comments als jij ook een photolog hebt gemaakt op je blog! 🙂 Check it outttt! 

Woensdag 29 januari 2014:

– Opstaan, voor het eerst met een (vrij) gezonde smoothie!
– Stage Paraveterinair Praktijkmanager, 08:30 – 17:00 op het PVTC in Barneveld (’t Groenhorst College)
– Werken in de schoonmaak van 17:30 – 19:00
– Harry meeten in Amersfoort. Hij was z’n sleutels vergeten in Oosterhout op z’n werk (en hij woont in Rotterdam..)

Ochtend

ipp

M’n riedeltje: tandenpoetsen, lenzen indoen en m’n Hannah crème opsmeren (na het douchen dat laatste).

ipp

Iedere ochtend heerlijk douchen! Ik woon in een studentenhuis en we delen deze douche/bad met 10 meiden.

ipp

Dit zijn de producten die ik iedere keer gebruik :). De Dr. v.d. Hoog producten gebruik ik nu een half jaar, de crèmespoeling 2 maanden en de shampoo een maand of 8! Bevallen me allemaal prima, ben alleen nog wel op zoek naar een andere shampoo eigenlijk! Ik wissel af met shampoos van Lush, Dove, Kérastase e.a.

ipp

Ontbijt klaarmaken. Ik ben ook begonnen met de smoothies ’s ochtends! Ik denk namelijk dat dat voor mij heel goed werkt gezien ik 3/4 van de dag de héle tijd een ‘snack-gevoel’ heb, heel lastig! Dus 2 eierkoeken met hagelslag voor lunch (oei) en een smoothie met banaan, versie spinazieblaadjes en yoghurt! LEKKER! ❤ Omgosh!

ipp

Mijn ontbijt en lunch :D! Yammie! De beker is van MyMepal en ik heb ook een bijbehorende broodtrommel!

ipp

Hallo koude, maar wel mooie, ochtend!

ipp

M’n fiets is al ready! (Gewonnen bij Koffietijd! :D)

ipp

Op stage had m’n stagebegeleidster gister al wat spulletjes klaargelegd voor de les Instrumenteleer van deze ochtend. Dit onderdeel heet gebitsreiniging met het ultrasoon apparaat!

ipp

Voor diezelfde (inhaal)les was ook één hondje nodig van klinisch onderzoek (ademhaling, pols, temperatuur, lymfeknopen, slijmvliezen, huid etc.). De honden zitten in een kennel, een stukje van de school vandaan. Zij wonen in een gastgezin, maar school is eigenaar. De hond hierboven heet Mika, echt een hele lieve hond! ^^

Middag

ipp

Op kantoor, hard bezig met m’n stageverslag!

ipp

LEKKERRRRRRRR! ❤ Zo blij dat ik het klaargemaakt had vanochtend!

ipp

Druk bezig met mijn adviesrapport voor stage :).

ipp

Ook dit stond klaar voor de les Instrumenteleer: krabben van gebitjes met Tipp-Ex (tandplak/tandsteen moet het voorstellen).

ipp

Één van de twee spreekkamers/lokalen! Ik vind het Paraveterinair Trainingscentrum echt heel erg gaaf! Toen ik op school zat op ’t Groenhorst Barneveld was de DAP er helaas nog niet!

ipp

Lieve Geisha ❤ (teckel).

ipp

Oeps, ja.. I know, dat is minder gezond. Maar ook heeeeeul lekker, haha.

ipp

En Tosca wilde helaas niet op de foto :P.

ipp

Flinke bouwwerkzaamheden rondom de school!

Avond

ipp

En ik ging weer aan het werk als schoonmaakster die avond! Ik werk al een jaar bij hetzelfde bedrijf, drie vaste avonden in de week. Hier vond ik één van m’n Hema kunstnagels (oeps) die ik maandag was kwijtgeraakt haha.

ipp

Mijn karretje 🙂

ipp

Yeahh, mijn duikbril van het merk “Kaiman” is er eindelijk :D! Dus vanaf vandaag kan ik weer lekker gaan zwemmen, m’n passie <3. Het sportbadpak van Adidas heb ik ook al een tijdje geleden aangeschaft! #zin #in

ipp

Brrr het is koudddddd! Wachtend op Harry op Amersfoort CS.

ipp

Harry was z’n sleutels vergeten op z’n werk in Oosterhout en hij was inmiddels al aangekomen in Rotterdam, 00ps! Gelukkig ben ik zo’n lieve vriendin dat ik hem even mijn sleutels van z’n huisje heb gebracht! 😉 En we beloonden onszelf op een heerlijke burger en frietjes bij de Burger King! 🙂

ipp

Bij thuiskomst nog snel een wasje gedraaid!

ippipp

En m’n bed ff snel voorzien van schone lakens! Heb sinds drie maanden een nieuw matras, de Essenz 2 via MatrasDirect! Ik mocht deze, met nog een aantal mensen, testen en hij bevalt me ENORM goed! Ben er zó blij mee! Hij is wel wat te dik voor m’n hoeslaken zoals je ziet, haha. En na de testperiode mochten we hem houden, dus ben er zo dolgelukkig mee :3!

ipp

Goed, het was een fijne dag vandaag! Nu maar snel naar bed, want het is al laat en moet morgen weer gewoon stagelopen! Nog maar 2 daagjes trouwens, die 4,5 maand gingen echt énorm snel voorbij! En dan word het tijd voor scriptie schrijven .. .. .. maar daarover later meer!

Liefs,
Stephanie

8 gedachtes over “Plog #1 – 29 januari 2014

  1. Wat leuk deze Plog. (dat woord vind ik helemaal niks haha) Ik kwam even op je blog om te vragen naar je gegevens, want je hebt de winactie op travelsuitcase.nl gewonnen. Ik wil je graag het Huawei hoesje verzenden!

    Groetjes Agneta

  2. Ja, ik zag de laatste tijd ook allemaal “plogs” langskomen op weblogs die ik volg! Maar mijn plog is er eigenlijk eentje geworden van “elke dag een paar foto’s van de interessantste momenten”…

    Die van jou was erg leuk om te lezen 🙂

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

