HAPPY CHALLENGE #3 – Dromen visueel maken

bannertjehappychallengeEnn ook deel #3 van de HappyChallenge is van start gegaan! In deel 1 heb ik beschreven welke waarden belangrijk zijn voor mij. In deel 2 deelde ik met jullie mijn grootste droom, namelijk werken met zwerfhonden in landen als Roemenië, Spanje of Portugal.

En in dit 3e deel maak ik mijn dromen visueel met behulp van een visionboard/future-board in een schilderijlijst! 🙂 Benieuwd? Check it outttt!

Marieke beschrijft het idee van de opdracht mooi: “Wanneer je namelijk iets hebt om naar te kijken, zul je er constant aan herinnerd worden”. Mooi idee en daarom ben ik er meteen mee aan de slag gegaan! Ondanks dat het niet zo super met me gaat, bleek dit juist dé ideale motivatie voor mij om op te staan en wat te gaan doen! #blij #motivated

Visionboard maken

Het stappenplan:
1. Tijdschriften bij elkaar zoeken; Grazia, Cosmogirl, Cosmopolitan, Girlz!, Hitkrant
2. Mijn schilderijlijst/fotolijst leeggehaald
3. De achtergrond ervan beplakt met witte A4’tjes
4. Vervolgens allerlei plaatjes uitgeknipt uit tijdschriften, ik had écht veel leuke teksten (& ook een aantal plaatjes) gevonden! Mooie plaatjes en/of foto’s vond ik lastiger!

ipp

5. Daarna bemoedigende woorden e.d. uitgeprint in hetzelfde lettertype.
6. En maar gewoon lekker creatief aan de slag gaan met knippen&plakken!

ipp

Poging #1. Poging-tot.

ipp

Poging #2.. ook niet naar m’n zin :/. LASTIG! #knopen #doorhakken

Eindresultaat: Visionboard/Inspiratiebord/Toekomst-bord

ipp

YEAHHHH AF!! (klik op de foto voor een grotere versie)
Opgelucht, trots en blij tegelijk, want het is inmiddels vrijdagnacht 2:14.. Wh00ps! Ben wel heel blij met het resultaat! Ik heb gekozen voor veel woorden, omdat ik zelf veel praat en dat dus bij mij past haha. Daarnaast veel positieve plaatjes en teksten, zoals de “FB-like”, hartjes en een zeer vrolijke achtergrond! De witte rand eromheen is de lijst die bij het schilderij hoort, dus ik heb eerst het ‘binnenste’ gedeelte gemaakt met 2 achtergronden. En daarna pas de rand beplakt en dergelijke! De woorden links en rechts heb ik uitgetypt. Ja, ik ben er enorm blij mee! Iedere keer als ik me rot voel kijk ik hierna en word ik er spontaan blij of gemotiveerd van! 

What do you think? ^^ 

Vorige opdrachten van #DeHappyChallenge

Benieuwd naar mijn vorige opdrachten? Zie:
– Opdracht 1: Wat zijn mijn waarden
– Opdracht 2: Wat is mijn droom?

spread-the-happychallenge-love

Zie ook:

– Facebook
– Instagram – #dehappychallenge

Daar kun je allerlei andere visionboards e.d. vinden van andere bloggers! Neem ook een kijkje op de blogs van Marieke van Woesik, Lisanne Leeft en Kelly Caresse en zie hoe zij hun dromen visueel hebben gemaakt!

Liefs,
Stephanie

12 gedachtes over “HAPPY CHALLENGE #3 – Dromen visueel maken

  1. Prachtig gedaan en heel creatief!! Mijn complimenten en je hebt een heel Happy Challenge en hoop dat je dit allemaal mag bereiken!! Go fot it Girl!! 🙂

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

