Fotodagboek #14

IMG-20140130-WA0002 (Medium)bewOp 9 januari plaatste ik mijn laatste fotodagboek, dus het werd weer tijd voor wat foto’s!

In de tussentijd is er veel gebeurd: m’n verjaardag gevierd with friends, dagjes weggeweest, m’n afstudeerstage bijna afgerond, de movie challenge begonnen en 65 volgers behaald, dankjewel!!

Kijk je mee?

ipp

De meeste dagen in de week, namelijk drie, liep ik stage van 8.30 – 17.00. Dit is m’n favo lunch <3. Inmiddels is mijn laatste (afstudeer)stagedag alweer geweest en heb ik het heel erg naar m’n zin gehad! Mijn werkzaamheden en de uitkomst van het tevredenheidsonderzoek presenteer ik komende donderdag, ben benieuwd :-)!

ipp

Met Annick en Evelien ging ik naar de doelendienst in Gorinchem. Deze dienst ging over hedendaagse muziek en het feit dat 80-90% van alle muziek over liefde gaat. Uiteindelijk zette de spreker de teksten om naar een ‘christelijke tekst’, heel interessant! Vooral één van m’n favo nummers”Hou Me Vast” van Volumia zie ik nu anders. Ja.. een preek die me nog lang bij blijft.

ipp

Op zondag 12 januari vierde ik mijn 23e verjaardag door uit eten te gaan met m’n lief, vriendinnen en aanhang! In totaal waren we met z’n 11’en. We kozen voor A15 Wereldrestaurant in Gorinchem. Een goede keus bleek, volgens mij heeft iedereen prima gegeten! Thnx everyone for being there :).

ipp

Daarna gingen we nog met een klein groepje naar een cafeetje in Gorinchem (Annelise mist op de foto). We hebben nog gezellig nagepraat!

fotoannick

Dit kreeg ik van Annick, heel erg lief! Het fotolijstje staat in m’n kast, het rattenknuffeltje bij m’n rattenknuffels-verzameling (haha) en de bon bewaar ik voor onze uitzet <3! Dankje!

2014-01-13 14.26.37 (Medium)

Van Lieke & haar vriend kreeg ik nog twee leuke cadeautjes! De parfum van Beyoncé gebruik ik inmiddels heel vaak, deze eau de toilette ruikt dan ook heerlijk! Het spel ga ik binnenkort met Harry doen! Nogmaals bedankt! ^^ Lief!

ipp

Met m’n moeder ging ik ’t weekend van 14-15 januari naar Thermen Bussloo waar ik een overnachting en massage had gewonnen. Het was HEERLIJK!! #Dankbaar :). Lees het hier!

2014-01-13 20.59.00 (Medium)

Bij BeautyDagboek won ik een €50 euro tegoedbon bij Sans-Online! Tof, want had op blogs al veel gelezen over deze webshop, maar nog nooit wat besteld! Ik heb geen leuke (en passende) zomerjas, dus ik ging voor een mooi exemplaar! En die vond ik! Ik vind dit jasje stoer, perfecte voor de lente en koele zomeravonden en de stof heel erg leuk! De jas zelf is namelijk van soort nep-leer, maar de mouwen van stof. Erg komt nog een artikel over :-)!

2014-01-16 12.52.37 (Medium)

En ik was druk bezig met mijn stageverslag! Donderdag presenteer ik de resultaten! Ik hoop de 12 studiepunten te mogen behalen, dan moet ik alleen nog keihard aan de slag met mijn scriptie!

ipp

Zo zagen veel van mijn avonden eruit: fruit, kaarsjes, blogs, stageverslag en series!

med_1390054887-4

Met Harry ging ik naar de Vakantiebeurs Utrecht 2014, het was weer superleuk! Hoe leuk? Dat lees je hier!

2014-01-21 03.55.11 (Medium)

En na aanleiding van mijn posts over ‘stoppen met nagelbijten‘ probeerde ik de nepnagels van de Hema. Ze pasten niet goed bij mij en ze deden zeer (zaten te vast? te strak?). Heb ze er na 4/5 dagen eraf gehaald, wát een gedoe, man man. Dat nooit meer haha. En inmiddels heb ik al mijn eigen nagels er weer af gebeten, baal zo erg! 😦 Stomme ‘verslaving’! Iemand écht goede tips om te stoppen haha?

ipp

Ik keek een aantal films voor de movie challenge waaraan ik meedoe. De film ‘The Croods” vond ik erg grappig haha. Check die mammoet die opeens in een gleuf verdwijnt, suuuuuper random :P.

ipp

In Houten had ik een sollicitatie (uiteindelijk de volgende ronde afgezegd). Maar kijk!! Wát een leuke huisjes! Lijkt Curacao wel (ook al ben ik er nog nooit geweest), alleen minder zonnig ;)?!

ipp

Jaa, op m’n afstudeerstage komen stokstaartjes! 😀 Tof hè!

ipp

En ik plogde een dag in mijn leven! Dit zijn de spullen die ik gebruik als ik ga douchen!

ipp

Ook maak ik nog steeds drie dagen in de week schoon. Niet het allerleukste werk dat je kunt verzinnen, maar ’t verdiend goed en het is maar 1,5 uur per avond: goed te doen dus! Ik doe dit werk hier al een jaar!

ipp

Harry vergat op 29 januari zijn sleutels op z’n werk in Oosterhout, terwijl hij al in Rotterdam bij z’n huis stond. Oeps!! Ik besloot direct vanuit m’n werk naar Amersfoort te gaan en z’n sleutels te overhandigen. We aten samen bij Burger King. Toch wel lekker stiekem, vooral m’n frietjesss!

ipp

Inmiddels een badenkaart aangeschaft, dus het moet er toch eens van komen. Misschien morgen?! Dit staat ook op m’n bucketlist trouwens: de 100 meter vlinderslag weer kunnen zwemmen!

IMG-20140130-WA0002 (Medium)bew

Op 30 januari, de een-na-laatste stagedag, heb ik één van mijn grootste angsten overwonnen: het vasthouden van een vogelspin, een schorpioen en een sprinkhaan. WAUW, trots!!!!!

IMG-20140130-WA0010 (Medium)

Brrrrrrrrrr..
Het was me trouwens noooooit gelukt zonder de hulp van m’n stagebegeleidster!

ipp

Ook nog even afscheid nemen van de geitjes op m’n stage.. cute!

ippipp

Op 1 februari ging ik met Harry naar Naturalis, want ik had nog twee kaartjes liggen. Ik ben er al eens geweest met Annelise, maar ik wilde nog een keer! Heel gaaf weer om te zien en zeker leerzaam! Ik vond ook het preparen heel tof om te zien, apart hoe ze dat doen! Harry vond ’t minder tof, hahahaha #bloed.

ipp

We besloten Leiden in te gaan en in een spontane bui te gaan eten bij “Pannenkoekenhuis De Schaapsbel“. De pannenkoeken (spek&kaas) waren SUPERlekker (en gróót!), omg. Het drinken was lekker en ook de toetjes heerlijk (banana split en dame blanche). De prijzen waren trouwens ook laag, dus al met al écht een aanrader om eens te gaan eten als je in Leiden bent!

ipp

Lekker toetje eten 🙂 #chocolade

2014-02-02 12.07.41 (Medium)

Bij Monsterboard op Facebook won ik een iPad Mini en een carrièrecoaching. De carrièrecoaching hou ik zelf en Harry kreeg de iPad Mini van mij :-). Kijk ‘m blij zijn!!

ipp

Harry had nog wat broeken nodig en bij The New Yorker zag ik deze leuke trui. Harry vond ’t niets voor hem, jammer! 😛 Stond hem wel sexy haha (foto: poging tot stoer kijken 😛).

2014-02-03 14.02.38 (Medium)

Ik kocht mijn eerste PS3 spel (tweedehands), namelijk Skyrim! Op aanraden van o.a. Harry!

ipp

En op de facebookpagina van de Varagids won ik 1 van de 15 Samsung Smart TV’s, WAT EEN DROOM! Ik heb een mini tv van het merk “Seg” (“segt me niets? 😉 ) op m’n kamertje staan en nu deze gigant! Zo blij blij blij blij blij! Ben van 1 uur tv kijken per week naar 10 uur gegaan (TLC!!), ik kijk m’n (gedownloade) series nu op deze tv en luister m’n favo muziek via Youtube!

ipp

Random boodschappen :). Ik vervang voor een tijdje (/altijd?) de meeste melkproducten even voor Soja-producten. Want volgens mij reageer ik heel slecht op lactose!? Vooral m’n huid..

IMG-20140205-WA0002 (Medium)

M’n uhhh kamer opruimen :$..

ipp

Opgeruimd en schoon!!

ipp

Hoekje leuk ingericht! Mede mogelijk gemaakt door één van m’n roommates. ’t Mini kop&schoteltje komt uit Roemenië, yay! De boom met lampjes kocht ik met kerst in Valkenburg voor maar €2,50! Het schilderijtje komt uit Corfu, het masker uit Venetië en de boompjes van de.. Xenos? De spiegel (met lamp!) heb ik pas gewonnen en in ’t jampotje.. uhm… zit een .. uhm.. kitten embryo.. yep, I’m a weeeirdoo. Maar heb ik ooit op dierenartsstage gehad en ik vind dat stiekem wel tof enzo..

IMG-20140206-WA0002 (Medium)IMG-20140206-WA0008 (Medium)

Donderdag 6 februari sprak ik met Annick af in Utrecht, we hebben een erg gezellige middag gehad en lekker veel bijgekletst! Eerst in de La Place en later in een leuk restaurantje/cafeetje!

ipp ipp

En dit was dus ons eten die dag.. wh00ps, daar gaaaaan mijn (/onze) goede voornemens. Maar het was wél lekker!

ipp

Ook maakte ik een visionboard voor opdracht 3 van de Happy Challenge!

ipp

En ik maakte weer eens een selfie nadat ik m’n haren had ‘gekruld’ -voor zover dat lukte-  met m’n Chi Stijltang :). Ik heb eigenlijk gewoon een normale krultang i.p.v. stijltang nodig om krullen te maken, hahaha ;).

Wat zijn jouw plannen deze week? 🙂

Liefs,
Stephanie

12 gedachtes over “Fotodagboek #14

  1. Jeetje wat een gewonnen prijzen! Het hoesje is naar je onderweg 😉

    Voor het nagelbijten, sinds ik mijn nagels altijd lak en dus zorg dat er nagellak op zit bijt ik niet meer. Vind ik waarschijnlijk toch te erg om lak te bijten. Nu schraap ik met mijn groeiende nagels de nagellak eraf.

    Die laatste foto!! Mooi hoor!!

  2. Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel dingen te winnen zeg :O
    Lucky streak much?!

    En die spin is wel heeeeel mooi (en eng!) terwijl ik dat prepareren juist ook niet eng zou vinden.
    Sjongejonge, jij maakt leuke dingen mee!

  3. Zoo leuk om te zien! Mooi visionboard heb je gemaakt. En die spin en schorpioen IEKS!! Dat zou ik dus nooit durven, haha. En al die dingen die je hebt gewonnen, zooooo leuk!

  4. Ja, die huisjes in Houten zijn leuk 😀 Ik had een tijdje geleden ook een paar foto’s daar gemaakt om naar Japan te sturen (want = leuke achtergrond, en toen was het wel zonnig). En nee, niet alle huizen in Nederland zien er zo uit 😛

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

