I sure will miss you

tumblr_n0tnvagbTF1sp5hpmo1_400

Annick en ik zijn al sinds 2004 vriendinnen. We hebben elkaar leren kennen op de middelbare school en spreken nog steeds regelmatig met elkaar af, ondanks allerlei andere verplichtingen en drukke dingen zoals school, werk, stages, reizen etc. Ik ben in 2008 naar Barneveld verhuisd – op kamers – en Annick besloot een toerisme-opleiding te gaan volgen in Breda. Annick gaat binnenkort weer voor een lange tijd weg, dit keer naar Spanje..

Zij plaatste onlangs deze afbeelding op Facebook:

1891093_10153764566800307_372684670_n
Beautiful quote, don’t you think?

In navolging hierop en ter bevestiging dat ik haar zéker zal missen, heb ik volgend filmpje gemaakt:

KLIK

Liefs,
Stephanie

3 gedachtes over “I sure will miss you

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

