Boyfriend tag <3

IMG_4269Via via kwam ik de superleuke “Boyfriend tag” tegen op verschillende blogs. Tags vind ik één van de leukste artikelen om te lezen en daarom heb ik besloten deze door Harry in te laten vullen i.v.m Valentijn! Vandaag zijn wij precies 68 maanden, 5 jaar en 8 maanden dus, samen! Klinkt zóó lang haha en dat is het ook wel vind ik!

Ik was 17,5 toen we een relatie kregen en ik ben nu 23.. jeetje! Benieuwd naar hoeveel hij van mij weet? 

Hier komen de antwoorden:

1. Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?

562989_592855390729273_947571649_n
13 februari 2013: Voorvertoning nieuw seizoen v.d. serie “Dexter” <3!

H: The Vampire Diaries
S: Goed! Qua zenders kijk ik vooral naar TLC & MTV. Qua series volg ik The Vampire Diaries, The Orignals, The Walking Dead, Revenge, Revolution, Arrow, Under The Dome en Game of Thrones. Dexter en Breaking Bad zijn helaas afgelopen! 😦

2. Noem iets wat ze niet lust.

2013-07-20 18.29.24
Ik lust eigenlijk maar weinig soorten vlees! Maar mixed grill is altijd heerlijk!

H: Biefstuk
S: Haha juistem, iewl, bloedvlees o.O haha! Zelf ik had nog wat andere opties: boerenkool, erwten, bier etc.

3. Jullie zijn uit eten, wat besteld ze te drinken?

jus_corfu
Een jus d’orange in Paxos, Corfu ^^ #lovely

H: Sinaasappelsap
S: Haha jep, ik kies letterlijk altijd voor jus d’orange!

4. Wat is haar schoenmaat?

IMG_5904
M’n favoriete schoenenmerk: Converse!

H: 39
S: Wauw ja, 39 inderdaad!

5. Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?

298970_309838509042405_364503793_n
Mijn MJ-collectie in 2009. Inmiddels is m’n verzameling nog veel groter geworden!

H: Michael Jackson spullen
S: Haha die spaar ik inderdaad al vanaf 1999! En daarnaast: elongated coins en kaartjes/tickets van dagjes weg.

6. Wat is haar favoriete broodje?

ipp
Deze bedoel ik!!! ZO LEKKERRRR

H: Met kaas?
S: Half goed! Het roomboter (?)-broodje van de La Place, die neem ik echt áaltijd! En anders een broodje kaas van Bakker Bart inderdaad!

7. Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.

DSC_0324-copy-1024x682
Heerlijke ovenschotel gehakt/bloemkool. OMG YUMMY! Bron: http://www.brendakookt.nl

H: Chocolade
S: Hahahaha jep, chocolade! Erg eigenlijk, haha. En verder: bloemkoolschotel en smoothies!

8. Wat is haar favoriete ontbijtje?

2014-01-29-09-20-40-small
Heerlijk die smoothies :3


H: Brood met hagelslag of smoothies
S: Jaa, brood met veel boter en hagelslag!

9. Wat is haar favoriete muziek?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
USHER – 6 maart 2011 in Ahoy Rotterdam! ❤ Whoeii

H: Michael Jackson
S: Michael Jackson <3! Dat kan niet missen! En verder: top 40, Usher, Ne-Yo, rap, r&b, 1D..

10. Wat is haar favoriete sportteam?

Zwemmen578
Zwemmen: m’n passie en lievelingssport! Vooral de vlinderslag is prachtig om te zien!

H: Ajax
S: Haha dat is ’n goeie! Ik moet inderdaad Ajax-fan zijn van m’n vader en broertje haha.. “anders kom ik het huis niet meer in” ;). Maar eigenlijk heb ik geen favo sportteam. De enige sport die ik mooi vind om naar te kijken op televisie is zwemmen!

11. Welke kleur hebben haar ogen?

eyess
Brown eyes

H: Bruin
S: Bruin met een donker randje eromheen inderdaad!

12. Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?

IMG-20140205-WA0002 (Medium)
Grote schoonmaak ^^

H: Smekken
S: Haha oh dat heb ik eigenlijk niet als ergernis haha. Ik vind het vooral vreselijk als hij overal een rommel van maakt en z’n sokken, tas, jas, schoenen etc. overal laat slingeren! (Ik kan er ook wat van hoor, maar meestal begin ik aan een grote schoonmaak en finish deze diezelfde dag nog!)

13. Waar is ze geboren?

Scannen0003-
Met daddy 🙂

H: Thuis
S: Haha inderdaad thuis, in W’dam N-B.

14. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?

ipp
Chocolade, YUMM

H: Chocolade taart
S: Brownie, slagroomtaart. En ja, chocoladetaart is always good ❤

15. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?

foto3jv
Young and free

H: Zwemmen, fitness
S: Ja klopt! Zwemmen 2-4 jaar lang en fitness samen met Annick! Maar hij vergeet er wel een heleboel hoor! Turnen heb ik gedaan, country dance, streetdance, tennis (eventjes) en vrij lang ook basketbal! En telt ‘model zijn’ ook mee? Dat was ik ook nog eventjes, tot ik een acne-hoofd kreeg :’).

16. Wat zou ze uren kunnen doen?

puzzelen
Heerlijk om te puzzelen en dan voornamelijk die van Jan van Haasteren!

H: Series kijken
S: Zwemmen, blogs lezen, series kijken/films kijken, internetten, puzzelen en foto’s maken. Dus inderdaad! 🙂

17. Wat voor een uniek talent heeft ze?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tekenen, heerlijk! Rechts is Tom Kaulitz van Tokio Hotel (2008 o.i.d.)

H: Ze is erg creatief
S: Ik ben vrij creatief, spontaan/hou van praten en ik ben erg goed in overdrijven en zeuren om niets, haha! Dus ja, alweer score!

18. Hoelang zijn jullie al samen?

IMG_1289
Australië 2012!
smile_1
Vakantiebeurs 2014
smile_3
Delft: Hotel Plataan

H: 4 jaar en 8 maanden
S: 5 jaar en 8 maanden haha. Tel daar dus nog maar een jaartje bij op hihi! (Ik gok een rekenfoutje 😛 *hoopt*)

“The happiest feeling EVER is knowing that he could be with any other girl in the entire world.. but he chose to be with me.. <3”

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Boyfriend tag <3

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

