Wishlist – Producten die ik nog graag wil

wishlist1Er zijn een aantal producten die ik echt heel graag zou willen hebben en dan heb ik het over materialistische -tastbare- producten. Omdat ik uiteindelijk vind dat ik al genoeg heb of het niet nodig heb, besluit ik altijd het toch niet te kopen.

Op zich vind ik dat goed van mezelf, maar uiteindelijk blijf ik toch met het product in mijn hoofd ronddolen..

De volgende producten staan hoog op mijn wishlist:

1. Een nieuwe camera

Op zich heb ik nog een goede camera, namelijk de Canon Powershot  SX240 HS! Ik ben nog steeds heel blij met deze camera die ik van mijn ouders kreeg toen ik met Harry op vakantie naar Australië zou gaan en met World Servants vrijwilligerswerk zou gaan doen in de Dominicaanse Republiek. Door deze camera heb ik veel mooie momenten vast kunnen leggen, en niet alleen als foto, maar ook als bewegend beeld in HD. Toch kan ik het niet laten om te kwijlen op die mooie foto’s die bloggers soms maken, wauw! Ooit, heel ooit, wil ik ook foto’s kunnen maken en leuk kunnen bewerken (en dan niet alleen met Paint..).

9000000011191124
Bijvoorbeeld de Canon EOS 1100D

2. Een satijnen kussensloop

Ik denk nog steeds dat een kussensloop van satijn dé oplossing is voor zacht haar en een gave(re) huid. Een tijdje geleden won ik een satijnen hoofddeksel via Estrellaweb. Maar een aantal satijnen kussenslopen lijken me ook erg handig om erbij te hebben! Ik heb namelijk best wel een onzuivere huid en mijn haar is ook erg gevoelig voor splijten en/of breken. Hoor er steeds vaker over en mensen hebben me het ook weleens aangeraden om aan te schaffen voor m’n gevoelige haar. Ik ben benieuwd! Misschien als ik ga samenwonen?

150155_284558018293391_1538279075_n
Satin Sleepers verkoopt satijnen kussenslopen!

3. Een nieuwe laptop

Nu ik mijn afstudeerverslag heb geschreven en ik aan mijn scriptie ga beginnen, merk ik eigenlijk hoe traag mijn laptop is (geworden) wanneer ik verschillende programma’s open heb staan. Mijn laptop is van het merk Fujitsu Siemens en is van voor de oorlog.. 2008. Ik vind echt dat hij inmiddels wel aan vervanging toe is, ook omdat ik echt heel vaak fout- en systeemmeldingen krijg, ENG! Ben ook als de dood dat mijn bestanden op een dag allemaal weg blijken te zijn ofzo. Ja, een nieuwe laptop is denk ik het eerste wat ik koop wanneer ik m’n eerste echte baan heb!

9200000017258678
Deze Asus R510CC-XX460H lijkt me wel wat :)!

4. Een mooie bril

Ik draag al een hele lange tijd lenzen en heb sinds mijn 11e/12e een bril. Links en rechts heb ik -3.00 en een kleine cilinder. Lenzen heb ik altijd mooier gevonden, maar pasgeleden heb ik bij de Hans Anders van die supermooie brillen opgehad en toen besefte ik dat een bril me eigenlijk ook wel goed zou staan. En daarnaast is het uiteindelijk minder schadelijk voor je ogen, kun je het tegelijkertijd zien als een accessoire en is het gemakkelijk. Zoiets als deze lijkt me wel wat:

Tommy-Hilfiger-TH-1123
Bijvoorbeeld deze bril van Tommy Hilfiger – TH 1123

5. Een krultang!

Ik heb wel een CHI-stijltang, gekocht op de Huishoudbeurs ooit, maar nog geen krultang. En dat terwijl mijn haar heel erg volumeloos is en dus eigenlijk juist niet stijl gemaakt moet worden! En volume kan ik dan prima creeëren met los vallende krullen, supermooi! Deze krultang lijkt me heel fijn:

Een Remington lijkt me heel fijn!
Een Remington lijkt me heel fijn!

6. Make-up in het algemeen

Sinds een jaar lees ik echt heeel vaak beautyblogs, zoals die van Beautygloss, Teskuh of Miss Lipgloss! Maar ook heel veel andere blogs. En daar ben ik weer meer in aanraking gekomen met make-up, want verder dan mascara kwam ik niet. Nu heb ik inmiddels ook foundation en een blush! Dat is voor mij al heel wat, haha. Maar ik heb bijvoorbeeld nog geen oogschaduw palette, bronzer, lipstick of lipgloss.

urban-decay-naked-palette-3
ZO mooi die kleuren! Nu moet ik nog leren hoe ik mooi make-up op kan doen 😛

7. Action figures van m’n favo series

Dit lijkt me heel cool om later te hebben! Ik weet dat Harry dat later ook wil, maar dan van anime en games e.d. Ik wil graag action figures/poppetjes van The Walking Dead, Game of Thrones of Dexter! Would love it ❤

twdtvmcfarlaneseries2
Ik vind The Walking Dead zo’n gave serie!!

8. Een leuk PS3 game!

Sinds kort heb ik een Playstation 3 (gewonnen bij Vriendin) en ik ben er héél blij mee! Skyrim valt me alleen tegen (vind het vrij moeilijk) en Little Big Planet is tot nu toe nog niet echt ‘mijn soort game’ ben ik bang. Dus ik ben heel erg benieuwd of ik nog een leuke game vind waar ik lichtelijk verslaafd aan kan raken, zoals ik dat met de Sims 3 op m’n pc heb!

urban-decay-naked-palette-33
Hmm addict?

9. Marc Jacobs Daisy Delight Edition

Na 5 jaar heb ik vorige zomer éindelijk het geurtje Daisy aangeschaft! Ik was zo blij als een kind, haha! Nu ik weet dat er weer limited editions aankomen en deze dus niet zo lang op mij gaan wachten, moet ik toch gaan bedenken of ik er budget voor ga vrijmaken, haha ;).

daisy3
Wauw.. omg, kijk deze flacon. Nóg mooier dan alle andere voorgangers ❤ ❤

10.  Steve Madden schoenen! ❤ ❤

Het is dat ik geen geld meer aan ‘onnodige’ dingen moet uitgeven, maar OMG deze schoenen!! Whaaaaaaaahh deze schoenen zouden mij dolgelukkig maken. Pretttyy! Steve Madden schoenen zijn sowieso liefde!

15281032_01
Steve Madden zwarte leren veterlaarzen charger (cablee) – 149,99

Dit waren de 10 producten die ik dolgraag in mijn bezit zou willen he bben, maar waar ik geen geld voor heb of geen geld voor over heb op dit moment!

Welke spullen wil jij nog graag hebben of spaar je ergens voor? 🙂

Liefs,
Stephanie

6 gedachtes over “Wishlist – Producten die ik nog graag wil

  1. Leuke wishlist. Die Steve Madden schoenen zijn echt heel leuk! Een satijnen kussensloop wil ik ook nog, voor m’n haar. Ik heb wel een satijnen ‘hair bonnet’ (een soort badmuts maar dan van satijn) maar ik vind het eigenlijk niet fijn om met iets op m’n hoofd te slapen.

  2. Wat een leuke wishlist! Mijn moeder heeft volgens mij die Asus laptop, hij is erg snel!! Sinds een jaar lees ik ook veel beautyblogs, er ging echt een wereld voor mij open. Mijn make-up stash blijft groeien hihi

  3. Als ik make-up had gehad, had je het zo mogen hebben 😛
    Zelf ben ik op dit moment alleen naar een paar specifieke boeken op zoek, en mooie afsluitbare RVS bakjes. Sparen doe ik voor een nieuwe computer/laptop en mijn vakantie 🙂

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

