New In – Sascha| Rode Aztec Rugzak

Aztec_rugzak_rood_SaschaEindelijk heb ik een nieuwe tas en ook nog eens het soort tas dat ik al een hele tijd wilde kopen! Ik zag dit soort tassen al vaker langskomen op allerlei blogs en was op slag verliefd. Zelf heb ik alweer 3/4 jaar dezelfde tas, een rood geruite Eastpak. Dus toen ik onlangs met vriendin Annick in Amersfoort was, zijn we de Sascha ingestormd en hebben beide eenzelfde soort tas gekocht #blijheid! Ben je benieuwd voor welke tas ik heb gekozen? Check it out :-). De Sascha zit in verschillende steden, maar heeft ook een hele handige en mooi vormgegeven webshop! Neem eens een kijkje zal ik zeggen, ze hebben namelijk ook erg gave schoenen!

Aztec_rugzak_rood_Sascha
Teveel leuke rugzakken bij de Sascha!

Nadat ik 30 minuten twijfelde tussen de linkse en de middelste tas (en nog een aantal andere kleuren), was ik er eindelijk uit!

Rode Aztec Rugzak

Aztec_rugzak_rood_Sascha
Foto: Stephanie van Drunen

Zoals je ziet zijn de kleuren van de rugzak vrij intens (de foto iets wel iets bewerkt) en ook zeer opvallend! I like it! De verschillende kleuren maakt het (voor mij, als fashionkneus) het wel iets moeilijker te combineren vind ik zelf. Ik heb niet heel veel verstand van mode, dus ik ben al gauw bang dat ik de tas verkeerd combineer. Op zich draag ik wel vrij neutrale kleuren, zoals zwart, wit en bruin, dat scheelt. Als jullie tips hebben voor outfits/kleurencombi’s: graag! Maar het liefst wil ik de tas combineren met een korte, lichtblauwe spijkerjeans en een witte top! Perfect voor de warmere lentedagen en de zomer! Ik kan ‘m ook overal mee naartoe nemen, want er kan best wel veel in! Ik gebruik hem nu ook gewoon voor m’n boodschappen of wanneer ik een dagje weg ga. Maar straks kan hij ook mee naar het strand of als handbagage mee op vakantie.

Andere kleuren

De tas is er in veel meer kleuren en ze kosten allemaal €39,95 per stuk, bijvoorbeeld:

Aztec_rugzak_rood_Sascha
Roze – Zwart/Wit – Geel/Roze – Blauw/Rood
Foto: Sascha

Details Shop: Sascha Prijs: € 39,95 Artikel. nr.: 3.1137 (link) Kleuren: Rood, groen, roze Materialen: textiel en afgewerkt met cognac synthetisch materiaal Sluitingen: magneetsluitingen Openingen: 1 grote ruimte en 1 extra voorvak Afmetingen: 35 cm hoog, 30 cm breed en 20 cm dik Ik ben er heel erg happy mee! Eindelijk een nieuwe tas, yay! Liefs, Stephanie

4 gedachtes over “New In – Sascha| Rode Aztec Rugzak

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

