New In – Sans Online | Polly Short Pu Jacket

OOTD1In januari won ik op de blog van Liset, Beautydagboek, €50 shoptegoed te besteden bij Sans-Online!

Hartstikke leuk en ik was dan ook zeer verrast! Omdat ik geen (mooie) zomer/lentejas heb, heb ik gekozen voor een mooi zwart jasje. Vandaag heb ik een wandeling gemaakt in het bos met mijn vriend Harry. Natuurlijk kon ik het niet laten wat OOTD foto’s te maken om jullie dit toffe jacket te kunnen laten zien!

Het is een korte en gedetailleerde jas van zwart nepleer. Het jacket komt van Vero Moda, heeft tricot details, is voorzien van steekzakken met rits en heeft een schuine ritssluiting. De stof bestaat voor 50% uit polyester en voor 50% uit viscose. De mouwen zijn gemaakt van jersey stof. Het model heet Polly Short PU Jacket.

Polly short pu jacket 10094022

jacketPUVeroModa

Zoals je ziet bestaat het grootste gedeelte van het jasje uit nepleer en de rest is van jersey-stof, ikzelf vind dat heel erg leuk! Ook vind ik een zwart jasje altijd handig, omdat het vaak overal wel bij past. En de schuine rits is een fijn en welkom detail :-).

Documents58dbew

Zoals je misschien kunt zien is er 10+ cm van mijn haar af, helaas. Ik vind het net wat te kort, maar ach, het groeit wel weer aan gelukkig! En oh, ook mijn nieuwe tas heb ik al volop in gebruik!

Documents59dbew

Het was heerlijk warm vandaag en ik krijg nu nog meer zin in de lente en de zomer! ZON!! ❤

Wat vind je van mijn nieuwe jacket? 🙂 En hoe was jouw dag?

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “New In – Sans Online | Polly Short Pu Jacket

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

