Geld | Online bijverdienen

Tips om online geld bij te verdienen: kliks en panelsVanaf 2006 heb ik altijd een bijbaantje gehad en nog steeds werk ik in de avonduren als schoonmaakster. Toch kan ik daar niet altijd van rondkomen, gezien ik op kamers woon en alles zelf moet betalen. Toen ben ik begonnen met het invullen van prijsvragen om mijn inzet bij elkaar te winnen, maar ook met het invullen van online vragenlijsten en klikmailtjes. Zo verdiende ik uiteindelijk veel Bol.com bonnen en Iris cheques! Benieuwd?

Er zijn dus verschillende manieren van online bijverdienen, maar de twee die ik het meest heb gebruikt ga ik met jullie delen. Namelijk de online vragenlijsten en de klikmailtjes. Wat ik er wel bij moet vermelden: het duurt vrij lang voordat je iets bij elkaar hebt gespaard, maar als je uiteindelijk alles optelt na 3/4 jaar, dan was het echt mooi meegenomen en kostte het uiteindelijk helemaal niet zoveel moeite!

Ik spaar op het moment voor Bol.com bonnen voor mijn uitzet! 🙂

Online vragenlijsten

De vragenlijsten doe ik het vaakst! Ik heb een speciaal e-mailadres aangemaakt voor de lidmaatschappen van deze panels. Ik heb vooral met het invullen van vragenlijsten veel verdiend, maar dat komt ook door het feit dat ik álle vragenlijsten die ik ontvang invul. Zo krijg je vaker vragenlijsten toegestuurd, omdat je een consequente ‘klant’ bent.

Tip 1: Maak een apart e-mailadres aan
Tip 2: Vul bij ieder panel eerst volledig je profielgegevens in, omdat je anders minder vragenlijsten ontvangt.
Tip 3: Vul álle vragenlijsten in die je ontvangt
Tip 4: Heb geduld! Het duurt lang voordat je iets bij elkaar hebt gespaard, maar het is de moeite waard (vind ik!).

Panel: Waardevolle Mening
Lid sinds: 17 december 2008
Verdiensten: €100 (4 x bol.com, 6 x VVV-bon)

Panel: Pollland
Lid sinds: 
20 september 2013
Verdiensten: 
€60 (6 x bol.com)

Panel: MySurvey
Lid sinds: 19 maart 2013
Verdiensten: € 50 (5 x bol.com)

Panel: Opinion People
Lid sinds: Begin 2014
Verdiensten:
€ 0 (bij 200 bonuspunten krijg je 20 euro, ik heb er nu 147)

Panel: Talk To Change
Lid sinds: Begin 2012
Verdiensten:  150 – 200 (d.m.v. meedoen aan communities over nieuwe producten bijv.)

Panel: No Ties inVotes
Lid sinds: 6 december 2013
Verdiensten: € 20

Panel: GFK Intomart
Lid sinds: april 2011
Verdiensten: €140 (13 x bol.com, 1 x Wehkamp)

Panel: PanelWizard
Lid sinds: Begin 2013?
Verdiensten: € 27,60

Panel: Memopanel
Panel: Multiscope 

Klikmails

Van deze bedrijven ontvang je e-mails waar je op moet klikken. Per ontvangen en aangeklikte e-mail krijg je 0,01 cent. Het klinkt ongeloofwaardig, zo dacht ik er namelijk ook over, maar na een (lange, dat wel!) tijd heb je een leuk bedragje bij elkaar gespaard. Let wel op dat je vaak pas vanaf 10 euro of 12,50 kan laten uitbetalen. Dit kan niet altijd in kortingsbonnen, maar gewoon op je rekening.

Tip 1: Maak een nieuw e-mailadres aan
Tip 2: Bij de meeste klik-website kun je ook geld verdienen door via hun website iets te bestellen bij heel veel bekende webshops zoals Wehkamp of Bol.com. Je ontvangt dan voor bijvoorbeeld een besteding van 40 euro een aantal punten welke meetellen in je punttotaal. Mooi meegenomen toch!
Tip :3 Sites als Moneymiljonair en Euroclix (Panelclix) verzenden soms ook vragenlijsten waar je extra punten mee kunt verdienen, hartstikke leuk en handig! Ook krijg ik soms bijv. chips om te testen etc.
Tip 4: Sluit dus bijv. je nieuwe kpn-abonnement of je nieuwe zorgverzekeraar af bij Eurclix o.i.d., dan krijg je vaak nog iets van 22 euro aan euroclix, werkte prima bij mij!

Website: Euroclix
Lid sinds: 24 juli 2011
Verdiensten:  120 (9000 clix )

Website: MoneyMiljonair
Lid sinds: Begin 2013
Verdiensten:  50,00 (4 x bol.com van €12,50)

Website: Jiggy
Lid sinds: ?
Verdiensten: €11,50

Website: Ladymail
Lid sinds: september 2012
Verdiensten: € 20,00

Website: Cash4Ladies
Lid sinds: September 2011
Verdiensten: € 30,00

Website: Gekkengoud
Lid sinds: 2 januari 2012
Verdiensten: € 29,50 (Bol.com en uitbetaling)

Overige websites (sparen héél traag):
Ipay
NuCash
Zinngeld
– Geldrace

Overige

Daarnaast zijn er nog een aantal overige manieren om wat bij te verdienen/producten te krijgen of mee te doen aan bijv. eenmalige onderzoeken (ook buiten de deur):
– Prijsvragen
– Bloggen
– Mystery shoppen
– Motivaction
– Hettespanel.nl
– Marktplaats
– Carpoolplein.nl
– CG Selecties (meedoen aan groepsonderzoek op locatie, leuk hoor!)
Sanoma Voordeelsparen

Succes, als er nog vragen zijn hoor ik die graag! 🙂

Liefs,
Stephanie

7 gedachtes over “Geld | Online bijverdienen

  1. Goede tips! Ik wil ook graag wat bij verdienen, alleen heb ik zo weinig geduld met dit soort dingen haha, ik wil dan na een maand ook al uitbetaald krijgen zeg maar 😛

  2. Handig overzicht. Ik zit al jaren bij MoneyMiljonair. ZinnGeld en EuroClix heb ik ook gehad maar dat ging voor mijn gevoel véél trager dan bij MoneyMiljonair. Panels ben ik volgens mij nooit lid van geweest. Na twee vragenlijsten heb ik meestal geen zin meer 🙂 Ik verkoop zelf ook regelmatig spullen via Marktplaats en dat levert soms ook weer leuke bedragen op. Kleine beetjes maakt ook veel.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

