Fotodagboek #15

IMG_5639

Op 11 februari plaatste ik mijn laatste fotodagboek, dus vandaag blik ik weer terug op de afgelopen maand! Na het afronden van mijn stage heb ik me vooral verveeld, nagedacht over mijn scriptie, leuke dingen gedaan, belachelijk veel series gekeken, prijsvragen ingevuld, aan mijn blog gewerkt en een aantal keer gesolliciteerd!

Kijk je weer mee? 🙂

ipp

Op 11 februari ging ik ook meteen voor het eerst weer zwemmen in laaaange tijd! Ik was ook meteen überblij dat ik in Barneveld woonde, want ik was mijn fietssleutels vergeten uit mijn fiets te halen. Gelukkig had niemand anders ze eruit gehaald, gezien ik 1,5uur (!) later pas weer terug bij mijn fiets kwam, pfoee! :’)

ipp

Op donderdag 13 februari had ik mijn afstudeerpresentatie-en gesprek! Ik heb de resultaten van mijn klanttevredenheidsonderzoek gepresenteerd  aan een aantal docenten en mijn assessor. Ik had hiervoor 15 minuten en heb erna nog wat vragen beantwoord. Gelukkig ging het erg goed! Ik had een voor mijn presentatie en een 7,5 voor mijn stage!

ipp

En ik puzzel weer 🙂 ik doe voornamelijk Van Haasteren puzzels! Hier zie je de inhuldiging van Willem Alexander!

ipp

Die zaterdag gingen vriendlief en ik uit eten bij De Hebberd in Barneveld! De toetjes zijn daar altijd heerlijk!

ippIk ben gek op valentijnscadeautjes en lekker eten! Kijk hoe lekkerr!!

ipp
Lieve en lekkere Valentijnscadeautjes! Ik gaf mijn vriend 2 tickets voor Within Tempation in de Heineken Music Hall! Kan hij er met één van zijn vrienden naartoe, haha. het is ook meteen het cadeau voor z’n verjaardag in april hoor :-).
7_fotodagboek
Ik keek de afgelopen tijd HEEL veel series, waaronder The Walking Dead!
ipp
Met vriendin Pauline ging ik gezellig wat drinken bij de La Place in Gorinchem en bijkletsen :-)! En flink bijgekletst natuurlijk! En natuurlijk koos ik weer voor mijn favo broodje ^^!
4
Van Pixum ontving ik een erg mooi canvasdoek om te reviewen! Ik koos voor een foto van onze vakantie op Corfu :).
5_selfie
Met vriendin Annick ging ik naar de Huishoudbeurs en het was hartstikke gezellig! Erna hebben we overnacht in Amersfoort en zijn we lekker uit eten geweest! Hoe het was lees je hier.
ipp
Die zondag kochten we allebei een leuke rugzak bij Sascha in Amersfoort! Lees het hier.
ipp
Bij de Brood Express in Rotterdam kocht ik een onwijs lekker broodje met kaas! Ik denk dat ik ze voortaan hier ga halen voor onderweg i.p.v. bij Bakker Bart.
13_fotodagboek
Mijn ouders hebben thuis een nestje rittens (jaaa baby ratjes!) die ze mogen opvoeden van Rattenopvang Samsam. De eigenaresse kennen wij goed en we hebben al eens eerder een opvangnestje mogen opvangen en opvoeden! Hartstikke leuk om te doen en ze zijn zooooo cute! De 2 rittens op de foto, 2 mannetjes, houden we zelf! Lieff! We hebben nog meer ratten thuis!
1966674_821824251177159_741603047_n
Vriendin Annelise kwam ook gezellig aanwaaien, yay! 🙂 Altijd gezellig!
ipp
Op 28 februari liet ik mijn haar (in een “WHAA IK HEB TEVEEL DODE PUNTJES”-impuls) knippen bij Hizi Hair in Barneveld. Ik heb het in december opnieuw ombre laten verven en laten knippen, dus ik wilde alleen de puntjes eraf. Helaasch vond de kapster dat er wel meer af kon blijkbaar. Er is dus nu wel iets meer af dan een paar puntjes…… maar goed, de dode punten zijn nu in ieder geval weg zullen we maar zeggen!
1618542_502577223184953_2025196043_n
Die avond stootte ik mijn teen ONWIJS hard en ik vond dit plaatje wel toepasselijk -_- …
12_fotodagboek
En ik eet tegenwoordig heel vaak havermout als ontbijt of lunch, lekker!
11_fotodagboek
Mijn lay-out veranderde ik! Ik wil zo graag een échte website, maar ik heb even nog geen idee hoe dat werkt qua hosting e.d.! Maar dat komt nog wel :). Ik wil ook dolgraag Photoshop, maar dat kan mijn laptop niet aan.
ipp
En ik stond op 7 en 8 maart op de Open Dag van ’t Groenhorst Barneveld samen met een klasgenootje. We gaven voorlichting over onze Hbo-doorstroom opleiding van het CAH Dronten: Dier- en Gezondheidszorg. Hartstikke leuk om te doen! Helaas was het niet zo druk, want op 25 januari waren de meeste bezoekers al geweest!
ipp
En nog 2 foto’s! Links kamelen en rechts hondje Lara :).
IMG_5639
Samen op de foto met slangen :D!!
ipp
3 tassen vol kleding voor het goede doel :-).
ipp ipp
Lekker calzone en shoarma eten bij De Joker in Barneveld afgelopen zondag, jummie! 🙂
ipp
Lekker lunchen afgelopen dinsdag met Annick! Gezelligheid en lekker veel kletsen! Ze vertrekt volg. week maandag al naar Spanje voor .. 7 maanden!
En dat was het alweer :-)!
Liefs,
Stephanie

7 gedachtes over “Fotodagboek #15

  1. Heel leuke foto’s en zoveel lekker food foto’s ook 😉 ik heb onlangs nog een calzone gegeten maar die viel jammer genoeg wat tegen. Ik ben nog op zoek naar een goede calzone maar misschien moet ik het zelf maar eens proberen maken.

  2. Haha dat plaatje met die teen! Ja wat kan dat zeer doen he. Gelukkig maakte die pizza calzone wat goed, die ziet er heeeerlijk uit! Waar ben jij met The walking dead? Ik vind de serie saai worden nu, steeds t zelfde.

    1. Haha jaaa m’n teeeen, dat moment, vreselijk! 😛 En dan rondjes rennen door je kamer hahah.
      Ik ben bij met m’n series, dus bij de aflevering van afgelopen maandag! Het is wel wat saai nu ja, weinig actie! Op zich is de uitleg qua achtergrond wel interessant (van Michonne bijv.), maar ik wil meer actie! 😛 En géén cure please 😛

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

