9 gedachtes over “Tags | Instagram Tag

  1. Heel leuk om te lezen! Ben ook gelijk de accounts van die huskies en alaskan malamute gaan volgen. Echt mijn favoriete hondenrassen! C&A ook op Instagram? Welke URL dan? Ik kan op hun webshop geen vermelding van Instagram vinden en op IG zelf vind ik ze zo gauw ook niet. Vind het altijd wel leuk om van mijn favoriete webshops op de hoogte te blijven door middel van leuke Instagram pics.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

