Review – Book| My Life Story

Book My Life Story, dagboek voor het leven, megagadgetsLang, lang geleden kocht ik dit boek, een autobiografie genaamd “My Life Story”. Deze heb ik echt 2 of 3 jaar geleden al gekocht via Megagadgets. In dit boek kun je 100 jaar lang al je mooie momenten en herinneringen opschrijven, foto’s inplakken en terugblikken op voorgaande jaren. Gezien ik gek ben op lijstjes en foto’s is dit hét ideale boek voor mij! Op dit moment heb ik hem weer uit de kast gehaald en wil ik er weer actief mee aan de slag gaan! 

 

 


My Life Story

“A diary for a whole lifetime of memories”

  • 1 dagboek voor 100 jaar
  • 49,95 bij Megagadgets, zie hier
  • 1080 pagina’s
  • Ingebonden
  • 22,5 x 16,5 x 6,5
  • Zwart en beige
  • Engels

My Life Story, dagboek voor het leven

Inhoud van het boek
Het boek bestaat uit 1080 pagina’s en begint met introductiepagina’s. Daar kun je opschrijven wie je bent en bijvoorbeeld aankruisen op 2 lichaampjes waar jij littekens of piercings hebt. Ook heeft het boek een wereldkaartje waarin je kunt aangeven in welke landen je bent geweest. Daarnaast kun je noteren welke opleidingen je hebt gevolgd, welke bijbaantjes je hebt gehad en welke mensen speciaal voor jou waren en waarom!

Ieder jaar begint vervolgens met vier seizoenen, namelijk lente, zomer, herfst en winter. Hierin kun je dan je hoogte- en dieptepunten van dat jaar opschrijven! Erna volgt nog een extra pagina voor hoogtepunten van het jaar of eventuele dieptepunten. Op de laatste pagina van dat jaar vind je een “picture of me this year“. Hier kun je een mooie foto van jezelf plaatsen. Hartstikke leuk als je straks zoveel jaar verder bent en van ieder jaar alles terug kunt lezen en jezelf qua uiterlijk ziet veranderen!

Tussendoor zijn er soms nog extra pagina’s. Na iedere 10 jaar vind je een pagina waarin je een brief aan jezelf kunt schrijven; 10 years from now (a letter to myself in 10 years time). Ook een erg leuk idee! Daarnaast zijn er tussendoor pagina’s te vinden waarin je je favoriete films, boeken en muziek kunt benoemen in lijstjes. En ook is er een soort bucketlist in te vullen van 50 dingen die je nog wilt doen voordat je dood gaat.

Er is voldoende ruimte om kleine kaartjes of tickets in te plakken en helemaal achterin het boek vind je nog twee vakjes waar je losse dingen in kunt bewaren.

Foto’s, gemaakt door mijzelf:

My Life Story Megagadgets, dagboek voor het leven, review My Life Story Megagadgets, dagboek voor het leven, review My Life Story Megagadgets, dagboek voor het leven, review

Ja, ik heb helemaal weer zin om het boekje t/m 2014 compleet te maken! Tegen de tijd dat dat gelukt is (want ik weet echt niets meer van 1990-2000, haha), is het 2018.. maar goed, dat maakt niet uit haha.

Wat vind jij van dit boek? 

Liefs,
Stephanie

7 gedachtes over “Review – Book| My Life Story

    1. Jaa dat blauwe boekje! Die heb ik ook inderdaad, maar na een tijdje vergeten in te vullen (ik ben niet zo consequent), dus dat is wel jammer! Goed dat jij het wel consequent invult haha en zeker leuk dat je bent begonnen met invullen toen je je vriend onmoette 😀

  1. Ooo wat een ontzettend leuk boek! Ik heb toevallig iets meer dan een maand geleden het boek Mijn Levensverhaal gekocht. Maar als ik dit zie heb ik eigenlijk spijt, want hier kan je nóg meer in kwijt..

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

