Fashion – Esprit | Jeans Forever

keep_calm_wear_Jeans_droeneZe zijn er in alle soorten en maten: ‘Blauw, zwart, geel, paars, oranje, alle kleuren van de regenboog, bloemetjes, streepjes, stippeltjes, hoog, laag, wijd, strak, skinny, spijkerstof, katoen, leer..’. Ik heb het natuurlijk over jeans! De mensen in mijn omgeving kennen mij ‘van top tot teen’ en weten dus dat ik dagelijks jeans draag. Eigenlijk draag ik vrijwel nooit een jurk of rok. Een spijkerbroek zit gewoon heerlijk comfy, is goed te combineren met vele kledingstukken en je hebt ze in alle soorten en maten: voor ieder wat wils!

In de meeste artikelen die ik plaats, en waar je een foto van mij ziet, heb ik een spijkerbroek aan. Kijk maar eens in mijn fotodagboeken  of bijvoorbeeld in het artikel waarin ik onlangs mijn nieuwe jacket showde! En ja, ook bij de OOTD’s die ik op mijn blog heb geplaatst heb ik een spijkerbroek aan, ha ha.

esprit_Jeans_outfit

Ook op de website van Esprit zijn veel soorten jeans (de basis voor elke outfit) te vinden voor iedere gelegenheid. Ik heb al eens vaker een (zomer)broek gekocht in de webshop, dus het leek me leuk om weer eens rond te kijken en mijn favo jeans bij elkaar te zoeken voor jullie! Laat ook in de comments weten wat jouw favoriete jeans is in de webshop!

Ik ben iemand die vaak recht op zijn doel af gaat, ook wat shoppen betreft. Ik weet wat ik graag draag, wat ik mooi vind, wat bij mij past en wat me staat. Zelf begin ik altijd eerst bij de sale-collectie!

In de sale

outfits_1_esprit_sale

Deze vier jeans vind ik zelf echt hartstikke leuk, zeker voor een sale-prijsje! Vooral de 3e is favoriet bij mij en zou ik voor nog geen 30 euro echt niet kunnen laten liggen! De 2e broek lijkt me heeerlijk comfy!
Prijzen: € 29,99 – € 39,99 – € 29,99 – € 54,99

Vervolgens kijk ik of er een kopje ‘trends’ te vinden is op de webshop en die is er in dit geval. Hartstikke handig, zeker als je zelf niet zo’n fashionista bent en het wat lastiger vind om de perfecte jeans uit te zoeken! De trend betreft destroyed jeans en hier kan ik me wel in vinden! Deze soort jeans past perfect bij de lente en zomer.

Welke trend?

outfits_2_esprit_trends

Outfit 1: echt een heerlijke zomerse outfit, love it! En oh, dat vind ik ook een pluspunt aan de website: ik vind de modellen goed gekleed en de outfits zijn dus al echt compleet voor mijn gevoel. Zo kan ik meteen inspiratie opdoen hoe ik mijn spijkerbroeken het beste kan combineren. Handig!
Prijzen: € 59,99 – € 69,99 – € 49,99 – € 79,99

Extra Slim?!

outfits_3_esprit_extra_slim

Persoonlijk kies ik graag voor broeken die mooi aansluiten bij mijn taille en goed ‘liggen’ op mijn heupen. Daarom kies ik in de winkels altijd voor ‘slim’ of ‘extra slim’ jeans. Deze jeans hebben vaak een mooie pasvorm en zitten goed strak. En ook deze broeken heb je in alle soorten en maten.
Prijzen: € 49,99 – € 59,99 – € 49,99 – € 49,99

Ik ben vrij kritisch wat jeans betreft, want ik wil dat deze betaalbaar is (ik ben nog studerende..), er goed uitziet, van goede kwaliteit is en een mooie kleur heeft welke meerdere seizoenen mee kan. Esprit voldoet zeker aan mijn wensen wat deze criteria betreft! Ik vind het ook een pluspunt dat mijn maat bij de meeste jeans gewoon nog beschikbaar is, datgene waar andere webshops/kledingwinkels vaak de plank misslaan.

Ben je nog op zoek naar een fijne jeans? Neem dan eens een kijkje in de webshop van Esprit en klik hier om naar de top 10 favoriete jeans van Esprit te gaan. Deze helpt je vast en zeker met het maken van de juiste keuze!

Draag jij ook altijd jeans? Of draag je vooral rokjes/jurkjes? Let me know!

Liefs,
Stephanie

Een gedachte over “Fashion – Esprit | Jeans Forever

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

