Fashion – Zalando | ’t Is niet wat je denkt?!

zalando_belgie_blog_droene_2Wie kent het merk niet? De Zalandoman, Lieke van Lexmond en natuurlijk het 100 dagen retourrecht! Mijn winterlaarsjes van S.Oliver kocht ik bij Zalando. Ik was tevreden over de betaling, de levering en de laarsjes, dus ik heb er niet over nagedacht om mijn product te retouren. Maar het moet toch gezegd worden: 100 dagen retourrecht is voor vrouwen, die niet altijd 1-2-3 kunnen kiezen, toch wel érg handig?!

Nog even mijn wintershoes van S. Oliver showen <3. Ze zijn echt heerlijk warm! Maar helaas hebben we niet echt een winter gehad, dus ik heb ze niet zo vaak gedragen als ik van tevoren gehoopt had.

Zalando_winterschoenen_artikel

Zalando België viert 100 dagen retour met nieuwe commercial
Sinds afgelopen week loopt er een nieuwe spot van Zalando op de Belgische televisieschermen. De kledinggigant wil met deze commercial vieren dat je vanaf heden je gekochte kleding kan terugsturen tot wel 100 dagen na je aankoop!

De tv-spot, die je behalve hierboven ook kan bekijken op een leuke pagina op Zalando, toont ons hoe een vrouw thuis honderden verschillende items uitprobeert terwijl een bezorger ze haar aangeeft.  Ze kan niet goed kiezen tussen alle verschillende kledingstukken. Maar gelukkig vertelt de bezorger haar dat ze nog 100 dagen bedenktijd heeft! Al lijkt haar man niet helemaal tevreden met de situatie, ha ha! 😉

De laatste mode bij je thuis
Hiermee wil Zalando een alternatief bieden voor de gehaaste wereld waarin we leven. Rustig shoppen wordt steeds minder mogelijk en daarom stellen zij voor om het rustig van thuis uit te doen. Ze hebben namelijk een ruim aanbod in merken als Only (één van mijn favo merken!), Esprit, Mexx, Superdry, Desigual en Mint, waardoor je voldoende items hebt om uit te kiezen.

Online versus offline
Bovendien geeft Zalando aan dat je gemakkelijk kunt zoeken op categorie, prijs, kleur enzovoort. Terwijl dit een stuk lastiger is een winkel en je dus wellicht ook minder snel het kledingstuk zal vinden waar je naar op zoek was. Zelf vind ik het altijd erg gezellig om met vriendinnen te shoppen in een grote stad en er dus een echt dagje uit van te maken. Wanneer ik daar geen tijd voor heb, dan is online shoppen echt een fijne uitkomst. Toch: Online winkelen weegt voor mij niet op tegen offline winkelen! Maar zeg toch zelf: Zalando maakt er wederom een erg leuke reclame van :)!

En, wat vinden jullie van deze nieuwe tv-reclame?

Liefs,samenwerking_artikel_blog_droene
Stephanie

7 gedachtes over “Fashion – Zalando | ’t Is niet wat je denkt?!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

