Fotodagboek #16

10004071_131783686996628_704568656_nOp 13 maart plaatste ik mijn laatste fotodagboek, dus het is alweer tijd voor numero 16! Ik zou énorm druk bezig moeten zijn met mijn scriptie, maar dat valt helaas flink tegen ha ha. Inmiddels wel een onderwerp verzonnen, dus dat is al heel wat! Nu mijn pva nog en de scriptie zelf. Ook is Annick inmiddels vertrokken naar Spanje, genoot ik van de zon, ging ik met mijn pa naar de BSB en werd mijn moeder onlangs 48 jaar! Check it out! 😀

ipp

Een tijd geleden won ik een matras bij MatrasDirect. Kijk de onderkant, dat is niet normaal toch?? En daarnaast heb ik sinds die tijd VERSCHRIKKELIJKE jeuk op mijn onderbenen en armen. Allergie of reactie op het matras?? Wie heeft tips? Ik jeuk me een ongeluk. Of winterbenen wellicht?

ipp

JEEEEUK!! 😥 Tips anyone?!?! De pilletjes (anti-histamine) en het zalfje van de dokter koste mij veel geld, maar leverde niets op behalve nog meer jeuk?! Ik denk zelf aan winterbenen, allergie voor wasmiddel, allergie voor het nieuwe matras of wellicht huisstofmijt?! #anyone?

ipp

En ik verkocht wat kleding op Marktplaats (KLIK!). Deze toffe Yaya broek heb ik overigens nog niet verkocht, helaas is hij te klein voor mij (of ik moet gewoon even wat minder gaan eten, ha ha).

ipp 10004071_131783686996628_704568656_n

Ook won ik bij mijn plaatselijke Coop een jaar lang gratis Honig soep, superleuk! Daar ben ik uiteraard superblij mee!

ipp

Ook zat ik eindelijk een keer in een vernieuwde NS-trein, supermooi! Nu nog stopcontacten! 😛

ipp

Op 17 maart ging ik met vriendinnetje Jaitske eten bij de, jawel, La Place in Gorinchem! Het was erg gezellig en we hebben goed bijgekletst! Voor herhaling vatbaar :-)!

ipp

Af en toe eten mijn vriend en ik frietjes als ik bij hem ben! Deze avond kozen we daar ook voor en Harry trakteerde <3!

ipp

In Utrecht kwam ik in een Chr. winkel zeer vreemde Manga-strips tegen?! Ik ben dan wel gelovig, maar dit vind ik toch wel een tikkeltje vreemd. Ik appte de foto naar mijn vriend die gek is op manga haha, hij moest erg hard lachen!

ipp

Ook trouwde een ex-huisgenootje en vriendin van mij! Ik heb haar leren kennen hier in huis en ze is een supergezellige meid! Leuk om te zien hoe ze verkering kreeg en nu, na 2,5 jaar, met haar grote liefde ging trouwen! En ja ja, ze kwamen aan op de ‘trekker’ (ik mag van haar geen tractor zeggen, haha), cool!

ipp

Ze zagen er prachtig uit en de dienst was mooi!

ipp

In Barneveld spelen in de avonduren vaak kleine kindertjes op het station.. #kinderachtig

IMG_6876

Ook ging ik naar een concert ❤ UITVERKOCHT, BAM!

IMG_6824

Jaa, met mijn pa naar de Backstreet Boys, OMGOSH!! #fangirl. Het was 15 (!) jaar geleden dat ik hen voor het laatst in de Ahoy heb zien optreden, namelijk in 1999! Ook toen ging ik met mijn vader, dus ik vond het leuk om dat weer samen te doen! Last minute kochten we nog snel een ticket voor goede zitplaatsen en we hebben een superleuke avond gehad! Ik stond in ieder geval flink mee te blèren met alle nummers, want ik kende alles nog en luister ook nog regelmatig naar BsB! ❤

ipp

Samen met een student van ’t Groenhorst Barneveld heb ik ook dit jaar weer drie dierenwinkels bezocht die genomineerd zijn voor de titel “Dierenspeciaalzaak van het jaar 2014“. Drie erg leuke, maar verschillende winkels! De uitslag volgt 4 mei op het Animal Event in de Beekse Bergen, waar ik ook dit jaar weer aanwezig zal zijn! Het event is trouwens een aanrader, superleuk, enorm veel dieren en dierliefhebbers en vaak heerlijk weer!

ipp

Omdat mijn vriend fulltime werkt en altijd laat thuis is, maak ik één keer in de twee weken zijn huisje schoon. Onlangs was mijn eerste keer en dit lag er in de bureaulade op mij te wachten: LIEF (en lekker)! ❤

ipp

En deze tekst kwam ik tegen in een krantje, heeeeeel erg waar ;-).

15_ 28 maart

Ik rende de Pull&Bear (Utrecht) in en kocht het truitje links voor €19,99 wel en rechts niet (die accentueerde mijn heupen teveel). Ben helemaal verliefde op mijn nieuwe truitje <3!

ipp

En m’n oorbellen van de Forever21 passen er goed bij! Achter mij zie je het moodboard dat ik maakte voor de HappyChallenge! Die avond ging ik naar mijn ouders terug, voor de verjaardag van mijn moeder! Ze werd op 28 maart alweer 48 jaar (oudje!). We gaven haar lekkere Lush-spullen, ze was er gelukkig erg blij mee!

rat_1

Samen met Boulie! Ik ben altijd superblij onze ratjes weer te zien: Rolo (2 jaar en 6 maanden, zo’n lief oudje), Kuiken, Vlerk, Ami en de twee nieuwkomers: Flappie & Boulie! De laatste 2 komen van het nestje dat we onlangs zelf mochten opvoeden via Rattenopvang Samsam in Gorinchem. Superleuk om te mogen doen! Alle rittens zijn inmiddels terug naar de opvang of naar een nieuw huisje!

Kuiken

Met Kuiken (blind aan één oogje)!

Ami

Ami ❤ (betekent: vriend)

Rolo]

Met Rolo!

Ik ben altijd superblij onze ratjes weer te zien: Rolo (2 jaar en 6 maanden, zo’n lief oudje), Kuiken, Vlerk, Ami en de twee nieuwkomers: Flappie & Boulie! De laatste 2 komen van het nestje dat we onlangs zelf mochten opvoeden via Rattenopvang Samsam in Gorinchem. Superleuk om te mogen doen! Alle rittens zijn inmiddels terug naar de opvang of naar een nieuw huisje!

ipp

Die middag heb ik eerst rondgelopen met Harry in Gorinchem. Die avond gingen we met z’n vijven uit eten bij A15 Restaurant Gorinchem (aanrader)! Ik koos voornamelijk voor het wokken en de toetjes, ha ha.

IMG_6971

Mijn ouders samen 🙂 #smile Deze foto was poging 34 ofzo.

ipp

En vandaag had ik o.a. een sollicitatiegesprek :-). Even afwachten tot woensdag!

ipp

Ook zag ik deze gave ‘vogel’ in de krant (Metro). Zie jij het?? Ik zag het écht niet!?! Bizar!

En dat waren mijn afgelopen 3 weekjes weer! Wat was het meest opmerkelijke dat jij hebt gedaan, gezien of meegemaakt afgelopen tijd? 🙂

Liefs,
Stephanie

12 gedachtes over “Fotodagboek #16

  1. Leuke foto’s! Tof dat je naar de BSB bent geweest! En wat grappig dat je een jaar lang soep gewonnen hebt, haha!

  2. Heel leuke foto’s weer! Die trein ziet er wel super uit zeg, met zo’n hoekbank, tof! De trouwfoto’s zijn ook leuk en de La Place ben ik al veel te lang niet geweest. Ik ging daar eerst regelmatig een broodje eten of een smoothie drinken. Voor de jeuk zou je Créme Bioforce eens kunnen proberen, dat is zalf die je gewoon bij de drogist kunt halen, is tegen huid-irritaties. Koel houden helpt ook altijd wel. Hoop dat ’t snel over is, jeuk is killing!

  3. Die jeuk: klinkt wel alsof het een reactie is op het matras, zoals je het beschrijft.
    Heb je nog een ander matras dat je kan uitproberen? Dan zou ik dat als eerste doen.
    Of ben je recentelijk ander wasmiddel gaan gebruiken?
    Van een huisstofmijtallergie krijg je normaal gesproken juist ademproblemen en geen huidproblemen, tenminste in mijn ervaring (en ervaringen in mijn omgeving). Maar 2x per week stofzuigen helpt daar wel tegen.

    1. Bedankt voor de tip en je reactie! Ik heb nu mijn andere matras er terug opgelegd, maar helaas blijft de jeuk! Wasmiddel heb ik inderdaad verandert naar biologisch wasmiddel, maar nu toch maar weer terug naar Neutral! Nu hoop ik dat het weggaat! 😦

      1. Biologisch betekent niet automatisch zonder zooi 😉 En alle biologische wasmiddelen die ik tot nu toe heb gezien bevatten wel parfum – en dat is juist een ingrediënt dat men niet gedetailleerd hoeft te beschrijven.

        Ik hoop dat de jeuk wel weggaat als je weer Neutral gaat gebruiken!

  4. wat leuk dat je een jaar lang soep hebt gewonnen! mijn zus had dat met broodjes bij de broodjeszaak. haha elke dag naar rdam centraal fietsen om even een broodje te halen! 😀 geniet ervan, ookal verzeker ik je dat je het na een jaar echt gezien hebt

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

