Challenge | 100 happy days!

challenge_100_days_happy_blogOp de blog Vintagirie kwam ik deze superleuke challenge tegen! Voor deze challenge maak je 100 dagen lang iedere dag een foto van datgene dat jou blij maakte die dag! Het maakt niet uit wat je op de foto zet, als het maar iets is wat jóu die dag blij maakte! En ik kan wel wat happiness gebruiken, dus kom maar op met die challenge! Vandaag post ik voor jullie de eerste 2 foto’s als kick-off! 

Ik zal jullie de komende tijd regelmatig op de hoogte houden van mijn happy moments!

Op deze site kun je meer lezen over deze leuke challenge! De site zegt ook: “We leven in een tijd waar iedereen drukke werkschema’s heeft. Het leven gaat snel en daarom blijft er vaak te weinig tijd over om te genieten van het moment. Het vermogen om het moment en de omgeving waarin je jezelf op dat moment bevindt te accepteren, is de sleutel naar een leven vol blije momenten :-).”

En ook:

71% van de mensen die deze challenge probeerden te doen faalden, want zij namen niet de tijd voor deze challenge. “These people simply did not have time to be happy”. Juist, dat is precies de reden waarom ik deze uitdaging aanga! 😀

I can do this!

challenge_100_days_happy_blog_2

En ook jij kan met de challenge meedoen:
– op je blog
– via facebook
– via instagram met de hashtag #100happydays

challenge_100_days_happy_blog_3

Happy thing #1: 1 april
ipp

Ik ben heel blij met mijn nieuwe pyjamabroekje van de Hunkemöller! Het broekje is gemaakt van katoen en hij zit gewoon erg lekker! Lekker luchtig voor de zomer, zeker wanneer het snikheet is ’s nachts! Ik kocht deze voor € 14,99; klik hier voor een link naar het product!

Happy thing #2: 2 april
ipp
Af en toe eet ik tussendoor, als lunch en soms als avondeten een lekkere salade van de AH! Bovenstaande salade is mijn favoriet! Heerlijk die frisse yoghurtdressing en die gegrilde stukjes kip <3!

Liefs,
Stephanie

6 gedachtes over “Challenge | 100 happy days!

  1. Wat een leuke challenge (en wat een leuk broekje!), ik ga ‘m misschien ook wel overnemen! Sowieso lijkt het me iets waardoor je veel meer kleine dingen gaat appreciëren dan je anders zou doen. Me likey!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

