Review – Webshop | IPPYS Woondeco

Ippys_poster_lijst_gewonnenOnlangs won ik bij Ippys op Facebook 2 posters naar keuze uit hun webshop: superleuk! Ik wil dit jaar gaan samenwonen met Harry, dus twee leuke posters of lijstjes voor aan de muur waren erg welkom. Eigenaresse Ingmar is altijd bezig met het ontdekken van nieuwe woontrends. In de webshop vind je dan ook stijlvolle, betaalbare woondecoratie, posters en prints waar je blij van wordt! Ik koos voor een poster en een leuke lijst :)!

Dus ben je nog op zoek naar leuke accessoires voor in je huis, zoals een poster, lijstjes, sfeerlichtjes, vazen of mooi servies? De producten zijn er in allerlei prijsklassen: van goedkoop tot duur.

Unieke lampen:

1_lampen_ippys_woondeco

Lief servies:

2_servies_ippys_woondeco

Mooie meubels:

3_meubels_ippys_woondeco

Kleurrijke kussens & kleden:

4_kussens_kleden_ippys_woondeco

Toffe posters en lijstjes:

5_posters_lijstjes_ippys_woondeco

Ik vond het lastig om te kiezen uit alle leuke posters en lijstjes, maar ben uiteindelijk gegaan voor de volgende twee producten;

Bloomingville lijst met poster:

collage_ippys_1_poster

Ik vond de quote in deze lijst onwijs mooi :-)! Hier te koop voor €26,95.

Paqhuis poster:

collage_ippys_2_poster

En deze poster met de tekst “I love you to the moon and back” vond ik ook erg mooi! Deze past later vast goed in de slaapkamer :-). Hier te koop voor €19,95.

Linkjes
Ippys woondeco
Ippys posters

Ik ben er blij mee en kan niet wachten ze in ons huisje straks op te gaan hangen!
Wat vind jij van deze webshop?

Liefs,
Stephanie

10 gedachtes over “Review – Webshop | IPPYS Woondeco

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

